Oh, ik zag die niet staan toen ze net de items opende. Alleen een TM en een Nugget dacht ik te zien.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die is nu weer opgehaald geloof ik.
wist je al dat amy whinehouse dood is?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:11 schreef Munchlax het volgende:
Oh, team rocket hideout.
Met al deze ''pijlen'' gaat het lang duren.
En is ABBBBBBBBBBBK echt verwijderd?
Nee, ik had het al een maand geleden aangevraagd. Ik moest nog even wat uren opmaken.quote:
Zou grappig zijn als we Twitch inhalen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:43 schreef Faux. het volgende:
Mensen die FOK! speelt Pokemon willen testen mogen DM'en
Makkelijk, maximaal 100 users. Waarschijnlijk volgende week maandag al mewtwo gevangen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als we Twitch inhalen.
Schiet dan op met dat alfa testen manquote:Op maandag 17 februari 2014 20:43 schreef Faux. het volgende:
Mensen die FOK! speelt Pokemon willen testen mogen DM'en
moet lukken, we zijn met veel meerquote:Op maandag 17 februari 2014 20:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als we Twitch inhalen.
Met die kutpikachuquote:Op maandag 17 februari 2014 20:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
moet lukken, we zijn met veel meeroh en we spelen yellow
even laatste check check dubbelcheckquote:Op maandag 17 februari 2014 20:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Schiet dan op met dat alfa testen man
linkquote:Op maandag 17 februari 2014 20:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
Heb je de startbutton gedisabled?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
Want je wil garanderen dat we niet ver kunnen komen?quote:
Ik wil voorkomen dat iedereen de godganze tijd zit te savenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Want je wil garanderen dat we niet ver kunnen komen?
neequote:Op maandag 17 februari 2014 20:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb dit nog niet gekeken, is het leuk?
In de computer wel, releasen niet dacht ik, maar dat heb ik nooit geprobeerdquote:Op maandag 17 februari 2014 20:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat kan wel volgens mij ja. Je kan hem ook in de computer stoppen.
Je vriendin probeert je weg te houden bij een potentiële verslavingquote:
En toen moesten we een Pokemon een HM-move leren of een boompje om laten hakken.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik wil voorkomen dat iedereen de godganze tijd zit te saven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |