116 man, moet te doen zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 22:02 schreef Spongeboss het volgende:
http://www.twitch.tv/twitchplaysfirered
Hier fire-red.
Dit ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:04 schreef Spongeboss het volgende:
De originele is toffer though. Ik blijf daar bij. Dat heeft een userbase van 70k man.
Ja maar de pidey heet bijvoorbeeld dick.quote:
dat is niks iddquote:Op maandag 17 februari 2014 22:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar de pidey heet bijvoorbeeld dick.Dat is gewoon goed gecoördineerd. Dus best saai.
Twitch plays pokemon het prachtige is, ik ga morgen slapen en dan...quote:
Ze hebben toch een flareon?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Twitch plays pokemon het prachtige is, ik ga morgen slapen en dan...Tja je weet nooit waar ze zitten, een badge erbij misschien? Pidgeot weg? Evee weg gesmeten je weet het niet.
flareon = eveequote:
Die zit toch vast met een magikarp?quote:
zat. Die gast heeft m geresetquote:Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die zit toch vast met een magikarp?
hoe zat ie vast dan?quote:
Hij had alleen een Magikarp.quote:
Magikarp used splash, nothing happendquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:35 schreef Faux. het volgende:
Eerste testronde van FOK! speelt Pokémon is klaar. Alles lijkt te werken. Lag is twintig seconden, dat valt te doen. Morgen gaat-ie open voor iedereen.
Welke programmeertaal?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:35 schreef Faux. het volgende:
Eerste testronde van FOK! speelt Pokémon is klaar. Alles lijkt te werken. Lag is twintig seconden, dat valt te doen. Morgen gaat-ie open voor iedereen.
Spaansquote:
No fucking way.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:35 schreef Faux. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |