gvd TS, luister eens even naar wat je zelf zegt.....quote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef JenHermes het volgende:
als er een pedofiel in hun woonwijk komen wonen!
Alsof een pedofiel het leuk vind om een pedofiel te zijn. Deze mensen moeten toch ook ergens kunnen wonen! Een pedofiel zal zich heus wel zo veel mogelijk verzetten hoor als hij in de verleiding komt. Deze mensen zijn ziek maar dat wil niet zeggen dat ze gek zijn. Een gek heeft onvoorspelbaar gedrag, een pedofiel weet zelf ook wel dat het niet oke is om zich te vergrijpen aan kinderen.
Klacht: Bewoners die helemaal flippen om een pedofiel
En zeker wel altijd een grote bek over hoe barbaars ze in het Midden-Oosten zijn?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:07 schreef awiebo het volgende:
Ogen uitprikken, chemisch castreren, handen afhakken en muilkorven. Dat is een gepaste straf.
En wat voor straf voor de pedofielen dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:07 schreef awiebo het volgende:
Ogen uitprikken, chemisch castreren, handen afhakken en muilkorven. Dat is een gepaste straf.
Uhh neequote:Op maandag 17 februari 2014 16:05 schreef awiebo het volgende:
[..]
gvd TS, luister eens even naar wat je zelf zegt.....
Volgens mij heeft TS pedo trekjes
Nope. Dat is daar. Een eigen cultuur en ver van mijn bed show. Het hoort niet maar zo leven mensen daar. Krijg je echt niet in je eentje veranderd.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
En zeker wel altijd een grote bek over hoe barbaars ze in het Midden-Oosten zijn?
Is natuurlijk ook niet zo moeilijk als je in de gevangenis zit.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:09 schreef JenHermes het volgende:
Sinds Benno L zich heeft vergrepen aan kinderen, is ie daarna niet meer in de fout gegaan.
Dat meen je toch niet serieus?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:09 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Uhh nee
Ik zit zojuist naar het RTL 4 nieuws van 16:00 te luisteren en half Leiden is in rep en roer omdat Benno L met toezicht daar komt wonen. Sinds Benno L zich heeft vergrepen aan kinderen, is ie daarna niet meer in de fout gegaan. Het is een ziekte die me best wel vervelend lijkt. Een anorexia patiėnt schreeuwt ook doodsangsten uit in een McDonald's, moeten we die dan ook maar verbieden? Een Benno L weet zelf toch ook wel dat hij fout zit en zal er heus wel alles aan doen om niet weer die fout te maken
Mafkeesquote:Op maandag 17 februari 2014 16:10 schreef awiebo het volgende:
[..]
Nope. Dat is daar. Een eigen cultuur en ver van mijn bed show. Het hoort niet maar zo leven mensen daar. Krijg je echt niet in je eentje veranderd.
Maar dit is hier. hier kunnen we wat aan doen. Chemisch castreren is ook wel genoeg denk ik.
Wat een bak heeft diequote:
Hij had een tijd geleden toch verlofquote:Op maandag 17 februari 2014 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet zo moeilijk als je in de gevangenis zit.
Geen idee, zou best kunnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:11 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hij had een tijd geleden toch verlof
Ja. want een anorexiapatiėnt moet ook elke dag naar de McDonald's........lekker vergelijking.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:09 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Uhh nee
Ik zit zojuist naar het RTL 4 nieuws van 16:00 te luisteren en half Leiden is in rep en roer omdat Benno L met toezicht daar komt wonen. Sinds Benno L zich heeft vergrepen aan kinderen, is ie daarna niet meer in de fout gegaan. Het is een ziekte die me best wel vervelend lijkt. Een anorexia patiėnt schreeuwt ook doodsangsten uit in een McDonald's, moeten we die dan ook maar verbieden? Een Benno L weet zelf toch ook wel dat hij fout zit en zal er heus wel alles aan doen om niet weer die fout te maken
Pedoseksueel.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:12 schreef awiebo het volgende:
[..]
Ja. want een anorexiapatiėnt moet ook elke dag naar de McDonald's........lekker vergelijking.
En een pedofiel heeft het zichzelf aangedaan. Als hij er nu vanaf kan blijven had dat eerder ook gekund. Toen kon hij dat niet dus wie zegt dat hij het nu ook weer niet doet. Mensen zijn onvoorspelbaar. Maar een echt gepaste oplossing voor deze mensen hebben we niet in onze tegenwoordige maatschappij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |