wrm moeten we nrml doen?????quote:Op maandag 17 februari 2014 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is dat ikzelf een tijd lang op deze wijze heb getwitterd maar doe eens even normaal joh :S :S :S
Succes. Hopelijk ziet dat er logischer uit.quote:
voor wie?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:25 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een TR gemaakt, jongens en meisjes.
Er gaat binnenkort een ban vallen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:29 schreef supersof het volgende:
en lenen is eigenlijk best chill
ga ik wel doen
?quote:
Ja, maar daar heb je best veel tijd voor. En ik red het niet met mijn inkomen nu.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet dat je later moet terugbetalen he. Met rente.
Ja, maar Aldo chargeerde wel heel erg en hoop dat hij het niet echt meende.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je best veel tijd voor. En ik red het niet met mijn inkomen nu.
Kom maar, konijntje van me. Ik knuffel je wel warm.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar Aldo chargeerde wel heel erg en hoop dat hij het niet echt meende.
Tevens heb ik het koud.
Ik heb het ook koud. Wat nu?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar Aldo chargeerde wel heel erg en hoop dat hij het niet echt meende.
Tevens heb ik het koud.
quote:
Mag het Kaneel? Des te meer zielen des te meer vreugde. Etsu is geen spelbreker.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom maar, konijntje van me. Ik knuffel je wel warm.
In mijn huis is het 19 graden, wat heel raar is omdat er geen verwarming aanstaat.
Natuurlijk. Beetje Etsu betasten.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Mag het Kaneel? Des te meer zielen des te meer vreugde. Etsu is geen spelbreker.
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Beetje Etsu betasten.
Met of zonder badschuim? Ik heb wel zin in een lavendel sopjequote:Op maandag 17 februari 2014 17:00 schreef Etsu het volgende:
Ik ga badderen, ik heb het te koud.
LR, kom je erbij? Rawrr.
serieus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |