abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 februari 2014 @ 15:14:34 #1
422457 cornelisarmadeus
schorpioen met stekels
pi_136813325
maarssen, 17-2-2014 15.13 uur
eenvriendinvan ons krijgt a.s. woensdag deurwaarder op bezoek haar gehele inboedel is na een uit huiszetting door verslaafde ex,waarbij zij niets mee heft kunnen nemen uit haar toenmalige woning, door krediet bank leiden middels een lening versterkt,(de schuld is 435 euro van het cak(onterechte eigen bijdrage die zij ook vele malen betwist heeft van 2009).
kan de deurwaarder deze inboedel die juridisch nog eigendom is van de kredietbank op eisen???
alvast hartelijk dank cornelis Amadeus maarssen
hulp/helpen/gehelpt/gehelptenect.
pi_136813402
Snap er niks van.
pi_136813405
goed topic. lekker duidelijk
pi_136813457
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:14 schreef cornelisarmadeus het volgende:
maarssen, 17-2-2014 15.13 uur
15:14 uur

De rest van je bericht snapte ik niet :?
  maandag 17 februari 2014 @ 15:20:55 #5
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_136813582
Nederlands, zinnen, volgordelijkheid, logica, ...
Zelf ook wat minder drugs ?
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_136813605
1. Probeer hetzelfde verhaal eens in meer dan 1 zin te schrijven
2. Ik snap weinig van wat je schrijft, maar als de inboedel echt juridisch eigendom is dan staat dat vast wel op papier en kan 'je vriendin' dat aan de deurwaarder laten zien. Vraag is alleen waarom eigendom van de kredietbank bij 'je vriendin' staat.
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
pi_136813623
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:14 schreef cornelisarmadeus het volgende:
maarssen, 17-2-2014 15.13 uur
eenvriendinvan ons krijgt a.s. woensdag deurwaarder op bezoek haar gehele inboedel is na een uit huiszetting door verslaafde ex,waarbij zij niets mee heft kunnen nemen uit haar toenmalige woning, door krediet bank leiden middels een lening versterkt,(de schuld is 435 euro van het cak(onterechte eigen bijdrage die zij ook vele malen betwist heeft van 2009).
kan de deurwaarder deze inboedel die juridisch nog eigendom is van de kredietbank op eisen???
alvast hartelijk dank cornelis Amadeus maarssen
Beste,

Neem even de moeite om het te herschrijven, duidelijke zinnen en een goede opbouw zullen helpen. Het is op dit moment heel slecht te begrijpen.

Alvast bedankt voor de moeite.
All management is Strategic Management.
pi_136813687
Utrecht 15:23

Wat is deze?!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 17 februari 2014 @ 15:28:17 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_136813889
Veliko Tarnovo, 17-2-2014 16:28

Ik snap er geen kut van.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_136814000
het enige dat ik er uit op maak, is dat die vriendin nergens schuld aan heeft :')
pi_136814021
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:14 schreef cornelisarmadeus het volgende:
kan de deurwaarder deze inboedel die juridisch nog eigendom is van de kredietbank op eisen???
Wacht, jij denkt dat goederen die gekocht zijn met een lening nog "juridisch" eigendom zijn van de verstrekker van de lening? :')
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
pi_136814102
Zelfs na drie keer lezen snap ik het niet.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_136814139
In principe kan een deurwaarder geen beslag leggen op eigendommen die niet van de schuldenaar zijn. Maar je kan je afvragen of de kredietbank nog echt juridisch eigenaar is van de inboedel, de goederen zijn immers niet geleased, er is een lening geboden voor de inboedel. Dat zijn 2 verschillende zaken.

Maar een deurwaarder zal eerst een betalingsregeling proberen te treffen. Als dat niet lukt, beslag ;leggen op banktegoeden. Indien die er niet zijn, beslag leggen op inkomens. En pas als laatste komen goederen.

Maar basiszaken als tafels, bedden en wasmachine mogen ook niet in beslag genomen worden. Luxe zaken als een auto, computer of sieraden wel.
.
pi_136814169
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:32 schreef Messina het volgende:
Zelfs na drie keer lezen snap ik het niet.
whahaha ik ook niet! Zit ook steeds tussen de antwoorden te kijken of iemand hier antwoord op kan geven.
  maandag 17 februari 2014 @ 15:34:50 #15
395200 deadprez
One more rail
pi_136814178
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:33 schreef Fer het volgende:
In principe kan een deurwaarder geen beslag leggen op eigendommen die niet van de schuldenaar zijn. Maar je kan je afvragen of de kredietbank nog echt juridisch eigenaar is van de inboedel, de goederen zijn immers niet geleased, er is een lening geboden voor de inboedel. Dat zijn 2 verschillende zaken.

Maar een deurwaarder zal eerst een betalingsregeling proberen te treffen. Als dat niet lukt, beslag ;leggen op banktegoeden. Indien die er niet zijn, beslag leggen op inkomens. En pas als laatste komen goederen.

Maar basiszaken als tafels, bedden en wasmachine mogen ook niet in beslag genomen worden. Luxe zaken als een auto, computer of sieraden wel.
Computer volgens mij ook niet meer tegenwoordig.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136814386
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:34 schreef deadprez het volgende:

[..]

Computer volgens mij ook niet meer tegenwoordig.
Oh, nodig voor UWV natuurlijk.
.
  maandag 17 februari 2014 @ 15:40:40 #17
395200 deadprez
One more rail
pi_136814417
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:39 schreef Fer het volgende:

[..]

Oh, nodig voor UWV natuurlijk.
Bijvoorbeeld. Weet het verder ook niet honderd procent zeker, maar volgens mij moeten ze een pc laten staan.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136814434
3 keer gelezen. Inboedel is al opgeëist door een andere partij en kan de deurwaarder het nu ook nog opeisen? Zoiets? :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 17 februari 2014 @ 15:46:56 #19
422457 cornelisarmadeus
schorpioen met stekels
pi_136814653
Inboedel van deze vrouw van 34 jaar die met drie kinderen, op straat is gezet door verslaafde ex, krijgt woensdag bezoek van deurwaarder deze gaat beslag leggen (schuld 435 euro cak 2009/betwist),
Haar inboedel is door middel van een lening,( waar zij dus gewoon op afbetaald),door de krediet bank te leiden aan haar verstrekt.
mijn vraag is of een deurwaarder deze inboedel ,die juridisch nog niet eigendom is van deze moeder,mee kan nemen,nogmaals dank.
En aantijgingen van dat ikzelf drank/drugs zou gebruiken ,niet doen ,klopt niet, ben hier om mensen te helpen.
hulp/helpen/gehelpt/gehelptenect.
  maandag 17 februari 2014 @ 15:50:35 #20
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_136814766
Als die kredietbank kan aantonen dat die boedel hun eigendom is, en dat kunnen ze vast wel, dan kunnen zij het zooitje terugkrijgen van de deurwaarder. Ik zou er maar niet op rekenen dat je het daarna nog terugziet.
En het zal een deurwaarder roesten of jij het eens bent met de vordering of niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_136814778
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:46 schreef cornelisarmadeus het volgende:
Inboedel van deze vrouw van 34 jaar die met drie kinderen, op straat is gezet door verslaafde ex, krijgt woensdag bezoek van deurwaarder deze gaat beslag leggen (schuld 435 euro cak 2009/betwist),
Haar inboedel is door middel van een lening,( waar zij dus gewoon op afbetaald),door de krediet bank te leiden aan haar verstrekt.
mijn vraag is of een deurwaarder deze inboedel ,die juridisch nog niet eigendom is van deze moeder,mee kan nemen,nogmaals dank.
En aantijgingen van dat ikzelf drank/drugs zou gebruiken ,niet doen ,klopt niet, ben hier om mensen te helpen.
Goh die moeder is echt goed bezig!
Geen idee of die rommel op afbetaling weg word gehaald.
Naar met een verslaafde wonen met drie kinderen zet ik toch n dik vraagteken bij alles!
  maandag 17 februari 2014 @ 15:51:04 #22
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_136814781
Ja, de deurwaarder kan gewoon de hele boel meenemen. Lullig, maar wel het geval.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  maandag 17 februari 2014 @ 15:59:09 #23
422457 cornelisarmadeus
schorpioen met stekels
pi_136815102
maarssen,17-2-2014 dank je wel Jhon5/GodsSon/deadprez,Fer,
dame in kwestie ,is net door deze kredietbank (leiden), in deze flat gezet, dure zaken heeft ze niet,auto.ect sieraden ook niet, zelfs haar papieren zijn gegijzeld door deze ex, daarom zijn er ook schulden ontstaan,die haar ook nog bij jeugd zorg vervolgd, het is net de omgekeerde wereld.
We hebben haar al geprobeerd te helpen door bruikleen overeenkomsten te maken voor tv/wasmachine/koelkast/bed, misschien dat dit genoeg is, en dat de deurwaarder zal zeggen er is niet genoeg van waarde voor de in beslag name???? wordt woensdag vervolgd nogmaals dank voor het meedenken, cornelisamadeus maarssen
hulp/helpen/gehelpt/gehelptenect.
pi_136815230
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:46 schreef cornelisarmadeus het volgende:
Inboedel van deze vrouw van 34 jaar die met drie kinderen, op straat is gezet door verslaafde ex, krijgt woensdag bezoek van deurwaarder deze gaat beslag leggen (schuld 435 euro cak 2009/betwist),
Haar inboedel is door middel van een lening,( waar zij dus gewoon op afbetaald),door de krediet bank te leiden aan haar verstrekt.
mijn vraag is of een deurwaarder deze inboedel ,die juridisch nog niet eigendom is van deze moeder,mee kan nemen,nogmaals dank.
En aantijgingen van dat ikzelf drank/drugs zou gebruiken ,niet doen ,klopt niet, ben hier om mensen te helpen.
Ik mis de plaats, datum en tijdnotatie :'(
pi_136815325
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:59 schreef cornelisarmadeus het volgende:
maarssen,17-2-2014 dank je wel Jhon5/GodsSon/deadprez,Fer,
dame in kwestie ,is net door deze kredietbank (leiden), in deze flat gezet, dure zaken heeft ze niet,auto.ect sieraden ook niet, zelfs haar papieren zijn gegijzeld door deze ex, daarom zijn er ook schulden ontstaan,die haar ook nog bij jeugd zorg vervolgd, het is net de omgekeerde wereld.
We hebben haar al geprobeerd te helpen door bruikleen overeenkomsten te maken voor tv/wasmachine/koelkast/bed, misschien dat dit genoeg is, en dat de deurwaarder zal zeggen er is niet genoeg van waarde voor de in beslag name???? wordt woensdag vervolgd nogmaals dank voor het meedenken, cornelisamadeus maarssen
Pffff kerel alsjeblieft jij met je goede bedoelingen. Lief hoor! Maar leer schrijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')