Kerftminster wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, jongens, hier gaat dus helemaal niemand naar luisteren he.
Ik luister selectief, dat geldt denk ik voor de meesten hier.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef brooklyndodger het volgende:
Doet iemand dat wel in deze thread?
Ben wel benieuwd naar die Moss. Ze hebben altijd een paar fantastische nummers afgewisseld met troep.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwe album van Moss op de Luisterpaal (Beck en Angel Olsen staan er ook op).
Aardig, maar meer van hetzelfde. Never be Scared / Don't be a Hero blijft toch hun beste.
Ja krijgt hele hoge reviews overal. Moet nog steeds luisteren. Net als die Moodymannquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:23 schreef Kerftminister het volgende:
Een van de beste albums van het jaar vind ik so far.
Never be scared... is echt een heel erg goed album. Daarna heeft Moss me niet heel veel kunnen boeien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwe album van Moss op de Luisterpaal (Beck en Angel Olsen staan er ook op).
Aardig, maar meer van hetzelfde. Never be Scared / Don't be a Hero blijft toch hun beste.
Ik heb 't twee nummers geprobeerd, maar toen was mijn geduld al op.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:10 schreef Norrage het volgende:
Jeetje, dat Moodymann is ook maar smooth zeg...maar wel lekker
Je snapt wel dat 'restaurantmuziek' echt een ongelooflijke belediging is, hé?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:23 schreef Norrage het volgende:
Ja, prima restaurant muziek.
En de VK geeft het gewoon 5 sterren....weer wat anders dan een 5 sterren Excelsior bandje
Ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:25 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Je snapt wel dat 'restaurantmuziek' echt een ongelooflijke belediging is, hé?
Kenny G was dus precies hetgeen dat door mijn hoofd schoot toen ik 't luisterde.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja.Het is net experimenteel genoeg (en gelukkig niet zoveel sax) om Kenny G te ontstijgen, maar veel scheelt het niet.
Ik betwijfel of Moodymann in een 'goed' restaurant op de achtergrond zou staan. Eerder bij de falafeltent op de hoek naast een wasserette.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:27 schreef BoerBert het volgende:
Tenzij het een heel goed restaurant is.
Vind jij het een goed album dan? Ik kan het ook zeker niet slecht noemen trouwens, maar man....quote:
Het laatste album is wel aardig idd, maar zijn albums uit de jaren 90 vind ik wel goed.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vind jij het een goed album dan? Ik kan het ook zeker niet slecht noemen trouwens, maar man....
Mij betichten van "zo, dat is geen compliment" en dan zo erover heen knallenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:28 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Moodymann in een 'goed' restaurant op de achtergrond zou staan. Eerder bij de falafeltent op de hoek naast een wasserette.
Ik heb er nog geen noot van gehoordquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:28 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Moodymann in een 'goed' restaurant op de achtergrond zou staan. Eerder bij de falafeltent op de hoek naast een wasserette.
Ik ben 't dan ook helemaal met je eens, Nor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mij betichten van "zo, dat is geen compliment" en dan zo erover heen knallen
Dat snap ik dan weer niet, ik vind zijn oudere albums beter.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:30 schreef Norrage het volgende:
Maar de recensies zijn allen ontzettend positief. ik zie 8en, 9ens en zelfs 10en langsschieten.
Ja. Zijn techno gedoe en zo is geen restaurant muziek.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het laatste album is wel aardig idd, maar zijn albums uit de jaren 90 vind ik wel goed.
Dat is 't werk van de Illuminati.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:30 schreef Norrage het volgende:
Maar de recensies zijn allen ontzettend positief. ik zie 8en, 9ens en zelfs 10en langsschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |