Ik durf te wedden dat als de filiaalmanager het ter plekke had gezien, dat die kassière juist een flinke uitbrander had gekregen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:45 schreef Specularium het volgende:
Weet niet of deze al voorbij was gekomen.
[..]
Nu hebben ineens al die meewinkelende kinderen ook autisme zeker?
Dat valt wel meequote:Op maandag 17 februari 2014 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als de filiaalmanager het ter plekke had gezien, dat die kassière juist een flinke uitbrander had gekregen.
Soms wel. Die van mij. Maar die gedragen zich net zo slecht als kinderen zonder stoornisquote:Op maandag 17 februari 2014 16:45 schreef Specularium het volgende:
Weet niet of deze al voorbij was gekomen.
[..]
Nu hebben ineens al die meewinkelende kinderen ook autisme zeker?
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat valt wel meeIk heb ooit voor elkaar gekregen om een foto te maken van een kind achter de kassa voor een startavond van school
Mijn eerste gedachte toen ik dat plaatje zag, was dat ze idd in de doos zou kijkenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook de meest logische gedachte, maar echt zware autisten vergeten het hele mandje gewoon compleet: ze zien in dit stripje dat Anne de bal verplaatst naar de doos, DUS de bal zit in de doos, DUS kijkt Sally daar in, ongeacht waar de bal eerst in heeft gezeten.
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte toen ik dat plaatje zag, was dat ze idd in de doos zou kijken
Asperger iddquote:Op maandag 17 februari 2014 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Damn, dan is de diagnose bij jou wel correct?
(Ik neem aan dat je een diagnose van autisme/Asperger hebt aangezien je in dit topic zit?)
As-perrr-gurrrquote:Op maandag 17 februari 2014 19:04 schreef ToT het volgende:
Hoe spreekt men het trouwens uit? Ik ben gewend om het als die groente uit te spreken, maar veel mensen leggen de klemtoon juist op de "a".
Met een harde g, en geen klemtoon op de A volgens mij. Er zijn verschillende manieren om het woord uit te spreken, maar welke node juiste isquote:Op maandag 17 februari 2014 19:04 schreef ToT het volgende:
Hoe spreekt men het trouwens uit? Ik ben gewend om het als die groente uit te spreken, maar veel mensen leggen de klemtoon juist op de "a".
Okee okee, die "sj" klank doe ik ook niet, maar ik spreek het als "as PER gur" uit, terwijl veel mensen "AS per gur" doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
As-perrr-gurrr
Asss-persjj-err is de groente
Ik spreek het gewoon uit als As-per-ger.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee okee, die "sj" klank doe ik ook niet, maar ik spreek het als "as PER gur" uit, terwijl veel mensen "AS per gur" doen.
Ja ik ookquote:Op maandag 17 februari 2014 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee okee, die "sj" klank doe ik ook niet, maar ik spreek het als "as PER gur" uit, terwijl veel mensen "AS per gur" doen.
Okee okee, bijdehandje!quote:Op maandag 17 februari 2014 19:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja ik ookasPERgur inderdaad. En de groenten zijn aspersjerjs
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:27 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
heb je hem ook groter? (leesbaar)
Neequote:Op maandag 17 februari 2014 19:27 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
heb je hem ook groter? (leesbaar)
Was jij niet een boek aan het lezen?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:30 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee
Snap ook niet dat ik hem geplaatst heb
Ja slaat ook nergens op. Ik ben er met m'n hoofd niet helemaal bij vandaag denk ikquote:Op maandag 17 februari 2014 19:41 schreef Feestkabouter het volgende:
is dat groente-ding niet gewoon een asperge (zonder rrrrrrrr op het eind) ?
ik zie hier 2 antwoorden van mensen langskomen die dat ding MET een r zeggen uit te spreken.....
en dankjewel ToT voor het plaatje!
Jaaa ben al bezig hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Was jij niet een boek aan het lezen?
Tssss ADD'ers soms ook he!
Ik dacht dat dat tegenwoordig gewoon allemaal "autisme spectrum stoornis" was?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja slaat ook nergens op. Ik ben er met m'n hoofd niet helemaal bij vandaag denk ik![]()
Maar we hebben ons doel bereikt, we weten nu hoe we beide moeten uitspreken!
Trouwens;
Wat is nou het precieze verschil tussen PDD-NOS (mijn diagnose) en Asperger (Mijn vermoedens)? Ik herken mezelf veel meer in Asperger namelijk, als ik er over lees.
M'n vorige psych zei dat het allemaal PDD wordt, in verschillende gradaties.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat tegenwoordig gewoon allemaal "autisme spectrum stoornis" was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |