Het simpele leven van een loonslaaf is toch al fantastisch man. 's ochtends in de rij voor ramen. 's middags in de rij voor sushi. En 's avonds met je collega's zuipen en karaokequote:Op maandag 17 februari 2014 14:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Relocatie is geen mogelijkheid voor zijn vriendin.
Ik probeer ze al uit elkaar te werken opdat Knut zijn droom kan verwezelijken : Werkzaam zijn als Danna in Kyoto.
Dan dump je haar toch. Fuck that.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat het voor mijn vriendin haast onmogelijk is om haar werk daar uit te voeren. Zou ze weer 6 jaar in de schoolbanken moeten gaan zitten.
Gewoon LATquote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan dump je haar toch. Fuck that.
grapje, wel kut dan man![]()
Hij had gewoon niet zo nadrukkelijk naar de grond moeten kijken nu is het echt totaal niet geloofwaardig zijn verhaal dat het per ongeluk gingquote:Op maandag 17 februari 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, zijn er nog steeds mensen die de actie van BMI tegen Vitesse een struikelpartij vinden?
Ik moet even huilen.
Ach, misschien heb ik al geluk dat ze het liefst ook nog 50x naar Japan op vakantie gaat.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan dump je haar toch. Fuck that.
grapje, wel kut dan man![]()
Caland, ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, zijn er nog steeds mensen die de actie van BMI tegen Vitesse een struikelpartij vinden?
Ik moet even huilen.
Wel meer dan alleen Caland.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland, ja.
Die valt niet meer serieus te nemen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Laten we samen naar het Feyenoord topic marcheren en ze de werkelijkheid onder ogen brengen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Laten we samen naar het Feyenoord topic marcheren en ze de werkelijkheid onder ogen brengen.
Je post er meer dan in het Ajax-topic dus kennelijk voel jij je erg prettig in zo'n omgevingquote:Op maandag 17 februari 2014 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Dat is toch een topic vol hypocrisie en selectieve verontwaardiging.
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je post er meer dan in het Ajax-topic dus kennelijk voel jij je erg prettig in zo'n omgeving.
Troost je, zonder die cijfers nam ook niemand je serieus.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:20 schreef Elan het volgende:
Godverdomme Stijn waarom heb jij dat soort cijfers altijd meteen bij de hand.
Daar gaat mijn harde diss
Stijnachterdecomputer.gifquote:Op maandag 17 februari 2014 14:20 schreef Elan het volgende:
Godverdomme Stijn waarom heb jij dat soort cijfers altijd meteen bij de hand.
Daar gaat mijn harde diss
Kan je autisme dit niet aan?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GGMM ook al een nieuwe UIHype onder de mods ofzo?
Nee, ik vind het nogal jammer dat hij dat lelijke wijf als UI heeftquote:
Dat is mijn rol hier ook niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Troost je, zonder die cijfers nam ook niemand je serieus.
Altijd geweten dat het een meeloper is.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is mijn rol hier ook niet.
Elk topic heeft een debiel nodig.
Daarom ben ik zo blij dat HMF terug is zodat ik wat meer op de achtergrond kan werken.
Pas op want nog even en hij neemt weer een knipperende UI xD.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |