Dat is alleen in animal farm zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:03 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:56 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik weeg 83 kilo. Volgens mij weeg jij eerder 130 kilo, kutsmack, met die niet bijdragende, nutteloze, irritante opmerkingen.
Zoek je weer aandacht vuige troll? Lang leven Ernoquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zoek je weer aandacht vuige troll? Lang leven Erno![]()
Smack10 ja, hoop dat hij een keer een ban krijgt.quote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik ja, hoop dat ik een keer een ban krijgt.
Lees mijn topics dan niet als het niet interessant is, Roadtrip hebben jullie ook weggejaagd, terwijl ik altijd met plezier Roadtriptopics lees.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:16 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Lees mijn topics dan niet als het niet interessant is, Roadtrip hebben jullie ook weggejaagd, terwijl ik altijd met plezier Roadtriptopics lees.
Het is toch niet hun probleem dat jij Roadtrip topics moet missen terwijl je ze zo interessant vond?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:16 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Lees mijn topics dan niet als het niet interessant is, Roadtrip hebben jullie ook weggejaagd, terwijl ik altijd met plezier Roadtriptopics lees.
Opkomen voor je eigen kutkloonquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:16 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hij post genoeg in andere fora hoor, dus je hoeft hem niet te missenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:16 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Jawel, aangezien Roadtrip gewoon is weggepest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is toch niet hun probleem dat jij Roadtrip topics moet missen terwijl je ze zo interessant vond?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Jawel, aangezien Roadtrip gewoon is weggepest.
Vooral in GCquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hij post genoeg in andere fora hoor, dus je hoeft hem niet te missen
Eigenlijk vond Roadtrip dat wel lekker, he? Al die aandacht?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Jawel, aangezien Roadtrip gewoon is weggepest.
Dat heet vrijetijdsbestedingquote:
Ik mis hem wel in KLBquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hij post genoeg in andere fora hoor, dus je hoeft hem niet te missen
Tja, maar je bent nog jong en je past je vast heel makkelijk aan aan GC. Is een leuk forum hoorquote:
Is het leuker dan KLB?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Tja, maar je bent nog jong en je past je vast heel makkelijk aan aan GC. Is een leuk forum hoor
Wel voor ts, want roadtrip post daar regelmatigquote:
Och ja, de vaste crew denkt dat zij perfect zijn, maar hebben waarschijnlijk ook stoornissen die ze op Fok verbergen. Ze worden in de huidige maatschappij niet geaccepteerd en vluchten daarom naar Fok om anderen af te zeiken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:28 schreef Spongeboss het volgende:
HEIL ERNO B STELLETJE vIEZE HATERS.
Jullie zitten gewoon mensen die anders zijn te pesten hier.Niet dat Erno raar is, maar hij heeft nu problemen.
En hij is anders, dan jullie daarom moeten jullie hem haten.
de modsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:44 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Och ja, de vaste crew denkt dat zij perfect zijn, maar hebben waarschijnlijk ook stoornissen die ze op Fok verbergen. Ze worden in de huidige maatschappij niet geaccepteerd en vluchten daarom naar Fok om anderen af te zeiken.
De enigste normale mensen zijn de mods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |