Ik in juniquote:Op maandag 17 februari 2014 23:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei jarig op 4 feb.
Your lossquote:Op maandag 17 februari 2014 22:48 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het kan dus niet.
Geboortedatum moet 1994 of later zijn.
November hahaquote:Op maandag 17 februari 2014 23:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei jarig op 4 feb.
Oh geilquote:Op maandag 17 februari 2014 23:09 schreef Zolder het volgende:
Ik ben een keer door een meisje in de auto thuis gebracht
Accepteer gewoon dat vrouwen beter autorijden, want dat is een feit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een zeer opmerkelijke fetish heb jij ts.
Nou, ik ben het tegenovergestelde van mening.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:10 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Accepteer gewoon dat vrouwen beter autorijden, want dat is een feit.
Hoe de neuq kan je nou VMBO schrijven. En een vmbo'er bestaat niet, dan is het een vmbo-leerling.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef TGun het volgende:
[..]
En jij nog slechter Nederlands dan een VMBO'er
Daar heb jij geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:10 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Heb je deze apaat ook weerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:10 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen niet parkeren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:10 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zou er maar helemaal het bijltje bij neergooien als ik dit zo allemaal lees.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:08 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ben wel een beetje verkouden, dus ja. Dan wordt het nog niet wat.
Wel, tegenwoordig zijn vrouwen van het betere geslacht, zeker de wiskunde en geneeskunde meisjes.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:31 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen niet parkeren.
Vooralsnog blijkt nog steeds uit onderzoeken (voor wat ze waard zijn) dat mannen vooral (zware) ongelukken op snelwegen maken, maar dat vrouwen vooral bij parkeren nog steeds de meeste schaden rijden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wel, tegenwoordig zijn vrouwen van het betere geslacht, zeker de wiskunde en geneeskunde meisjes.
Je mag niet negatief doen over meiden net een vwo diploma of die op vwo zitten. Je moet ze verheerlijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:19 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Daar heb jij geen ervaring mee.
Doe eens even normaal man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:44 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je mag niet negatief doen over meiden net een vwo diploma of die op vwo zitten. Je moet ze verheerlijken.
Jammer dat die jou niet zien staan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wel, tegenwoordig zijn vrouwen van het betere geslacht, zeker de wiskunde en geneeskunde meisjes.
Ik weeg 83 kilo. Volgens mij weeg jij eerder 130 kilo, kutsmack, met die niet bijdragende, nutteloze, irritante opmerkingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jammer dat die jou niet zien staan.
Alhoewel, 130 kilo zie je wel staan ::')
Dat is gewoon zo, meiden vh vwo en meiden met een vwo diploma zijn de helden van de samenleving.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Doe eens even normaal man.
Jij mag doen wat je wil, maar dat mogen andere mensen natuurlijk ook, dus niet van die rare uitspraken doen gekkiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:57 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo, meiden vh vwo en meiden met een vwo diploma zijn de helden van de samenleving.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:56 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik weeg 83 kilo. Volgens mij weeg jij eerder 130 kilo, kutsmack, met die niet bijdragende, nutteloze, irritante opmerkingen.
Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Jij mag doen wat je wil, maar dat mogen andere mensen natuurlijk ook, dus niet van die rare uitspraken doen gekkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |