Ja, in ieder geval tot hij garanties kan geven.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beter gewoon het hele ritje aflassen
Maar ik heb geen auto. Dus pik jij me op dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, in ieder geval tot hij garanties kan geven.
Misschien moeten we samen maar een ritje maken.
Is goed hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar ik heb geen auto. Dus pik jij me op dan?
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Roadtrip het volgende:
Is het trouwens nu je Je rijbewijs hebt nier een goed idee eens lekker over de openbare weg te scheuren?
Net gingen ik en een maat skiën. Maar damn wat hebben we die auto op zijn staart getrapt. Als je geen wielen optilt of door de lucht vliegt rij je niet.
Zou je dat erg vinden?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:38 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ah gossie, vriendinnen kunnen niet zonder elkaar.
Het is Roadtrip, ik hou het liever bij Railtripquote:Op maandag 17 februari 2014 22:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit zo onbevredigd gevoeld na het lezen van een post.
In de auto zijn maar 2 plaatsen bezet, links zit een vrouwelijk persoon van 18 of 19, rechts zit ik.quote:
Wat is er nou weer mis met het VMBO?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef TGun het volgende:
[..]
En jij nog slechter Nederlands dan een VMBO'er
Wat fantastischquote:Op maandag 17 februari 2014 22:40 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het is Roadtrip, ik hou het liever bij Railtrip
Oh, dus het kanquote:Op maandag 17 februari 2014 22:40 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
In de auto zijn maar 2 plaatsen bezet, links zit een vrouwelijk persoon van 18 of 19, rechts zit ik.
Wat een specifieke fantasie.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:40 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
In de auto zijn maar 2 plaatsen bezet, links zit een vrouwelijk persoon van 18 of 19, rechts zit ik.
Het kan dus niet.quote:geboortedatum: 06-02-1988
Gozer je hebt een rijbewijs.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:39 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bus met Swag, jonge
Ik geloof gewoon niet dat jij een rijbewijs hebt gehaald.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:51 schreef Erno-BE het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft nog meer Swag, net een metro op luchtbanden.
Hmm ja, alhoewel schizofrenie moeilijk te definiëren is.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Roadtrip en Erno zijn toch dezelfde persoon?
Eigenlijk is deze vertoning om intens verdrietig van te worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm ja, alhoewel schizofrenie moeilijk te definiëren is.
We zijn allebei geweldig. Buitengewoon uitzonderlijke aanwinsten van de KLB.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm ja, alhoewel schizofrenie moeilijk te definiëren is.
Wees er maar trots op!quote:Op maandag 17 februari 2014 22:55 schreef Roadtrip het volgende:
Maar we hebben veel verschillen onderling. Dat zien de modjes ook met bans.
Ik heb nog nooit een ban gehad. In tegenstelling tot de meeste mede KLB'ers.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:37 schreef Erno-BE het volgende:
Dag lieve fokkertjes.
Erno heeft vanochtend met de derde poging zijn rijbewijs gehaald. Mooi zul je denken, maar dan komt gelijk een probleem bij. Een rijbewijs bemoeilijkt de kans om bij een meisje in de auto te zitten, waarbij het meisje rijdt. Stel je voor, je ontmoet een meisje en je vraagt of ze een rijbewijs heeft en ze zegt: "ja en jij?" "ja ik ook". Als je voorstelt om te gaan zwemmen in Duinrell en ze stemt in, dan moet je nog beslissen wie gaat rijden. Jij wilt graag dat het meisje gaat rijden, maar zij denkt: "ja, jij hebt ook een rijbewijs dus rij jij maar". Dat is juist niet de bedoeling. Het is algemeen bekend dat vrouwen beter kunnen autorijden, dus vrouwen zitten links en mannen rechts.
Klacht: door rijbewijs de kans om bij een meisje in de auto te zitten kleiner.
Ik ook nooit, en met mij vele anderen dus waar hebben we het nou over.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:57 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehad. In tegenstelling tot de meeste mede KLB'ers.
Jullie zijn allebei jarig op 4 feb.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:55 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
We zijn allebei geweldig. Buitengewoon uitzonderlijke aanwinsten van de KLB.
Maar we hebben veel verschillen onderling. Dat zien de modjes ook met bans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |