Je mag best tegengas geven, maar ik vraag alleen om een verklaring.quote:
Er is geen verklaring, Erno. Het maakt uiteindelijk allemaal ook niets uit. Zullen wij dus een ritje maken in de auto?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:17 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je mag best tegengas geven, maar ik vraag alleen om een verklaring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Er is geen verklaring, Erno. Het maakt uiteindelijk allemaal ook niets uit. Zullen wij dus een ritje maken in de auto?Zonder enig fysiek contact rollen er al Fyra's uit de Ansaldo Erno-fabriek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
Ik weet niet wat dat betekent.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:21 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zonder enig fysiek contact rollen er al Fyra's uit de Ansaldo Erno-fabriek.
Leg eens uitquote:Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef AdoraBelle het volgende:
Ieuw! Volgens mij weet ik wat 'ie daarmee bedoelt.
Dat er iets gaat groeien denk ik. Of dat ergens iets uit komt. In beide gevallen nogal awkward voor jou. Tenzij je daarop zit te wachten natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat er iets gaat groeien denk ik. Of dat ergens iets uit komt. In beide gevallen nogal awkward voor jou. Tenzij je daarop zit te wachten natuurlijk.
Doe zelf normaalquote:Op maandag 17 februari 2014 22:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
Al die zogenaamde vrouwen in dit topic. Doe gewoon normaal.
misschien is dit allemaal een groot misverstandquote:Op maandag 17 februari 2014 22:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn aanbod om met hem te gaan rijden maar intrek...
Ik wil hoe dan ook jou erbij hebben als ik iets afspreek met hem...quote:Op maandag 17 februari 2014 22:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
misschien is dit allemaal een groot misverstand
Ok, maar als hij tot in de aanval overgaat is het ieder voor zich.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wil hoe dan ook jou erbij hebben als ik iets afspreek met hem...
Dat 'ie op één van ons gaat fappen bedoel je?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok, maar als hij tot in de aanval overgaat is het ieder voor zich.
Ja. Ik kan dat gewoon niet aan.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat 'ie op één van ons gaat fappen bedoel je?
En jij nog slechter spellen dan een meid.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]_______________
TS kan nog slechter autorijden als een meid
En ik wel dan? Ieuw... en ik weet niet eens of die plekken uit m'n mooie jas gaanquote:Op maandag 17 februari 2014 22:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja. Ik kan dat gewoon niet aan.
Beter gewoon het hele ritje aflassenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En ik wel dan? Ieuw... en ik weet niet eens of die plekken uit m'n mooie jas gaan.
Ik heb me nog nooit zo onbevredigd gevoeld na het lezen van een post.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Roadtrip het volgende:
Is het trouwens nu je Je rijbewijs hebt nier een goed idee eens lekker over de openbare weg te scheuren?
Net gingen ik en een maat skiën. Maar damn wat hebben we die auto op zijn staart getrapt. Als je geen wielen optilt of door de lucht vliegt rij je niet.
Ah gossie, vriendinnen kunnen niet zonder elkaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wil hoe dan ook jou erbij hebben als ik iets afspreek met hem...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |