Ik dacht dat Ajax de Champions League ging winnen over een paar jaarquote:Op maandag 17 februari 2014 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moisander, Cillessen, Schone en Serero. Boerrigter niet te vergeten.
Davyleiden de luchtfietserquote:Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ajax de Champions League ging winnen over een paar jaar
Ja maar jij bent dan ook compleet gestoord. Hahaha.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ajax de Champions League ging winnen over een paar jaar
wwaaaahhhhquote:Op maandag 17 februari 2014 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook compleet gestoord. Hahaha.
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook compleet gestoord. Hahaha.
Litmanenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Noem eens een aantal goede aankopen dan?
Nee. Gewoon, nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:47 schreef davyleiden het volgende:
Zoals ik al zei is de winst wederom hoger dan 20 miljoen. Ook komende 5 jaren zal Ajax flink wat geld tegemoet zien. Ik verwacht dat we naar een eigen vermogen gaan van 200 miljoen in 5 jaar.
Europese successen zullen dan mogelijk zijn. Misschien al eerder. Ik zeg het weer: Ajax wint binnen 10 jaar de Champions league.
Ja, gewoon ja. Jij hebt gewoon geen benul van waar men nu aan bezig is. De financiële basis ligt er al en wordt uitgebreid. Het sportieve gedeelte wordt buitengewone klasse.quote:
Die pool kon goed van afstand schieten. Jammer dat die plaats moest maken voor Lambiek die er helemaal geen kut van konquote:Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kent iemand hém nog?
[ afbeelding ]
Met het huidige beleid en de mogelijkheden lijkt me dit best realiseerbaarquote:Op maandag 17 februari 2014 19:47 schreef davyleiden het volgende:
Zoals ik al zei is de winst wederom hoger dan 20 miljoen. Ook komende 5 jaren zal Ajax flink wat geld tegemoet zien. Ik verwacht dat we naar een eigen vermogen gaan van 200 miljoen in 5 jaar.
Europese successen zullen dan mogelijk zijn. Misschien al eerder. Ik zeg het weer: Ajax wint binnen 10 jaar de Champions league.
Dat heb ik wel, en nee; Nederland is te klein geworden om de CL te winnen. EL winst is wel mogelijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:48 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ja, gewoon ja. Jij hebt gewoon geen benul van waar men nu aan bezig is. De financiële basis ligt er al en wordt uitgebreid. Het sportieve gedeelte wordt buitengewone klasse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |