Dat is wel zo maar een ideale spits zou het niveau een stuk omhoog brengen, voorin valt sowieso de meeste winst te halen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:02 schreef Planga het volgende:
Ajax heeft de voorbije jaren de meest scorende speler zelf opgeleid: Siem de Jong.
Liever eentje die er 10 maakt en een schaal
Heerlijk vooruitzichtquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De Telegraaf meldt nog niks dus het zal wel erg voorbarig zijn.
Lekkere concurrentie voor v rhijn ookquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Benieuwd? Ligeon kan er geen reet van kan ik je nu al vertellen.
Klopt. Maar echt goed was het nog nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:19 schreef Tyron het volgende:
Van Rhijn was beter dan normaal tegen Heerenveen.
Direct contractverlenging aanbiedenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Moeten ze wel wat bedenken qua contractduur. 5 dagen na de transfer deadline wordt hij pas 18, kan eerst dus maar voor 3 jaar tekenen.
Laat hij eerst maar wat presterenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Direct contractverlenging aanbieden
Clausule vastleggen met een eenzijdige verlenging erin?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Moeten ze wel wat bedenken qua contractduur. 5 dagen na de transfer deadline wordt hij pas 18, kan eerst dus maar voor 3 jaar tekenen.
Volgens mij is dat precies waar het bij PSV en Labyad fout ging.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Clausule vastleggen met een eenzijdige verlenging erin?
Inderdaad, FC Groningen weet dat Ajax het kan betalen dus die zullen wel 8 miljoen euro vragen. Aan PSV of Feyenoord zouden ze wellicht de helft vragen.quote:
Was dat niet een mondelinge overeenkomst en stond er niks op papier?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij is dat precies waar het bij PSV en Labyad fout ging.
Lijkt me niet, we hebben het hier over een talent van 17quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, FC Groningen weet dat Ajax het kan betalen dus die zullen wel 8 miljoen euro vragen. Aan PSV of Feyenoord zouden ze wellicht de helft vragen.
Dat is inderdaad een Labyadje. Niet aan branden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Clausule vastleggen met een eenzijdige verlenging erin?
Zoekt Groningen niet een goede verdediger? Hoorngod ruilen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, we hebben het hier over een talent van 17
Dat is geen goede verdediger.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoekt Groningen niet een goede verdediger? Hoorngod ruilen?
Ehhh... Siem kwam pas op z'n 16e naar Ajax. 2 jaar jeugdopleiding...maar om nou te zeggen 'zelf opgeleid' neh.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:02 schreef Planga het volgende:
Ajax heeft de voorbije jaren de meest scorende speler zelf opgeleid: Siem de Jong.
Liever eentje die er 10 maakt en een schaal
Huntelaar was 17 toen hij naar PSV ging en toch claimt PSV hem opgeleid te hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ehhh... Siem kwam pas op z'n 16e naar Ajax. 2 jaar jeugdopleiding...maar om nou te zeggen 'zelf opgeleid' neh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |