abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:29:12 #251
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_141485145
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:28 schreef computergirl het volgende:

[..]

dat suggereer je zelf.Je bent of heeeeel dom of een trol en daar heb ik beide geen zin in. doei

[..]

Jullie halen twee dingen door elkaar. De wet naleven en het niet eens zijn met de wet.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:34:47 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141485332
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:29 schreef xzaz het volgende:

[..]

Jullie halen twee dingen door elkaar. De wet naleven en het niet eens zijn met de wet.
Het ging er eerder om dat iemand (een willekeurige buitenstaander) nog invloed zou mogen hebben op een euthanasiegeval "omdat we in een democratie leven".

Die democratie heeft besloten dat euthanasie onder voorwaarden toegestaan is, wat de mening van een buitenstaander (of zelfs gezinslid) daarover dan is maakt niet uit, heeft geen invloed en zou dat ook onder geen enkele voorwaarde moeten hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_141486744
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:21 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Is hier nog iets over bekend, ze waren toen bezig met een reconstructie, je hoort er niets meer over, geen oproepen over getuigen, helemaal niets, is een stille dood gestorven (slechte woordenkeuze ik weet het). Maar ik vind het opvallend stil, ik vond het onderzoek al erg opvallend, zo veel onzekerheden, zo min mogelijk communiceren, geen duidelijkheden.
Ik vind het ook maar vreemd. Ik heb zelf het idee dat het onderzoek op een dood spoor zit.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:47:25 #254
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_141487780
Ik geef je het voordeel van de twijfel. Tegen beter weten in.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:05 schreef xzaz het volgende:

[..]

Nee helemaal niet. Politiek is een van de weinige podiums waar je met een klein geluid, lees: kleine aanhang toch je mening kan verkondigen hoever deze ook ingaat tegen het huidige beleid. Met slimme politieke spelletjes kan je dit misschien zelfs nog (ten dele) laten gelden in de wet. Uiteindelijk wordt de wet wat de meeste mensen willen, zo simpel is het in hoofdlijnen.
Je probeert de discussie nogal te verwarren en je lijkt nogal een raar idee te hebben van democratie en hoe bijvoorbeeld onze grondwet (en de meeste van onze wetten) tot stand is/zijn gekomen dus ik zal je mijn positie haarfijn uitleggen adhv het gelijkheidsbeginsel:

- De grondwet begrenst de overheid (in Nederland is dat een beetje raar geregeld maar over het algemeen zou dat zo moeten werken)
- En daarmee de democratie
- Wij kunnen inderdaad met moeite gaan lopen stemmen over of wij het gelijkheidsbeginsel kunnen afschaffen zodat we negers aan de ketting kunnen leggen.
- Het kan zomaar dat 51+% van Nederland dat in een duistere toekomst een jasehrgeil idee vind.
- Het enige wat ik vervolgens interessant vind is de vraag: Is het wenselijk dat wij als volk kunnen rommelen met het gelijkheidsbeginsel? Of zijn er gewoon dingen waar een overheid zich absoluut nooit maar dan ook nooit mee zou mogen bezigen.

Ik herhaal. De vraag is "is het wenselijk". Niet. Is het rechtsgeldig, of rechtstechnisch mogelijk of is het de wet van de jungle dat wat gebeurt dan maar gebeurt? Of mogen mensen vinden dat ze er over moeten kunnen stemmen? Of mag tante truus negers weigeren in haar sigarenwinkel? Nee. Mijn vraag is: is het op moreel vlak wenselijk dat elementaire vrijheden en overheidsrestricties die de burger beschermen van de overheid en elke groep burgers die misbruik willen maken van de overheid om andere burgers te onderdrukken een onderwerp zijn van democratie?

Een redelijk antwoord is: Nee dat is niet wenselijk.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:58:55 #255
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_141488153
En vanuit die gedachtegang kunnen we er ook over nadenken. Waarom mag de overheid zich bemoeien met situaties waar het vrijwilligheidsprincipe niet wordt geschonden tot op het punt dat de vrijheid het op 1 of andere manier te doen volledig kan worden weggenomen?

Als ik mijn pik er af wil laten snijden en na wat braden op wil laten peuzelen door een hongerige Duitser in zijn sekskelder. En ik leg dit volledig contractueel vast om vrijwilligheid te bewijzen.

Wie is de fucking overheid dan om mij te vertellen dat er iemand naar het gevang moet? Wat is dat voor perverse behoefte bij sommige mensen om zich bij elke transactie in te willen mengen? Bemoei je eens godverredomme met je eigen rotzaken.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:13:45 #256
225540 Pugg
Friends forever
pi_141493031
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:17 schreef Webschip het volgende:

[..]

Ik vind het ook maar vreemd. Ik heb zelf het idee dat het onderzoek op een dood spoor zit.
Wat meer aandacht zou wel kunnen ja!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 augustus 2014 @ 12:10:23 #257
862 Arcee
Look closer
pi_143119459
quote:
Onderzoek moord Borst op dood spoor

De toedracht van de dood van minister van Staat Els Borst is inmiddels bijna een half jaar later nog altijd in nevelen gehuld.

Naar verluidt zit de politie met het onderzoek naar de mogelijke moord compleet op dood spoor. Van officiële zijde wordt dat weersproken. „Dagelijks werken tien tot vijftien rechercheurs aan deze zaak”, aldus politiewoordvoerder Bernhard Jens. „Er vallen vanwege tips en andere binnengekomen informatie nog voldoende onderzoekslijnen uit te rechercheren.” Welke dat zijn, weigert de politie echter toe te lichten.

Vast staat dat het onderzoeksteam beschikt over een dna-profiel. Maar of dat dna van de mogelijke dader is, is onduidelijk. Een vergelijking van het aangetroffen spoor met dna-profielen in de landelijke dna-databank van het Nederlands Forensisch Instituut heeft de politie niet verder gebracht, omdat dit geen match heeft opgeleverd.

Bron: Telegraaf
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_143119482
Ik vraag me trouwens echt af hoe je 15 man fulltime kan laten werken op een strafzaak op een dood spoor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:13:33 #259
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143119541
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:58 schreef SpecialK het volgende:
En vanuit die gedachtegang kunnen we er ook over nadenken. Waarom mag de overheid zich bemoeien met situaties waar het vrijwilligheidsprincipe niet wordt geschonden tot op het punt dat de vrijheid het op 1 of andere manier te doen volledig kan worden weggenomen?

Als ik mijn pik er af wil laten snijden en na wat braden op wil laten peuzelen door een hongerige Duitser in zijn sekskelder. En ik leg dit volledig contractueel vast om vrijwilligheid te bewijzen.

Wie is de fucking overheid dan om mij te vertellen dat er iemand naar het gevang moet? Wat is dat voor perverse behoefte bij sommige mensen om zich bij elke transactie in te willen mengen? Bemoei je eens godverredomme met je eigen rotzaken.
"Zich in elke transactie willen mengen" is nogal wat anders dan verbieden dat mensen verminkt en opgegeten worden. Zelfs met wederzijdse toestemming.
The End Times are wild
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:17:48 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143119660
Het huis is overigens recent verkocht (binnen een paar dagen nadat het te koop kwam).

Hmmz.... odd, nu staat er niet meer onder voorbehoud verkocht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143119767
Bizar. Dat er nog steeds geen spoor lijkt te zijn, maar misschien houdt politie ivm onderzoek eea nog voor zich. Ik vraag me af of het ooit nog opgelost wordt.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:37:07 #262
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_143120219
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

"Zich in elke transactie willen mengen" is nogal wat anders dan verbieden dat mensen verminkt en opgegeten worden. Zelfs met wederzijdse toestemming.
Vind je? De overheid denkt zelfs dat ze zich mogen bemoeien als mijn moeder een bepaalde som geld naar mij overschrijft. Geld waar ze al 2 a 3x belasting over heeft betaald. Haar keuze. Zelfs dan heeft de overheid zoiets van... heyyyyyy mag ik mee doen?

Aan de andere kant, als nieuwe ouders hun kindje willen verminken door zijn piemel bij te snijden dan is het allemaal weer prima. Terwijl ik daar nou juist weer wel overheidsingrijpen zou goedkeuren aangezien een kind niet kan weigeren.

Heel arbitrair allemaal. Geen onderliggend principe te bekennen, behalve dan... cultureel gezien vinden we actie X jakkie of juist lievvvv O+

Zo kan ik ook wetgeving schrijven.

[ Bericht 3% gewijzigd door SpecialK op 06-08-2014 12:43:23 ]
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 16:35:42 #263
16715 Mylene
*schatje*
pi_145298297
quote:
De Vries is moordenaar Borst op spoor'

Misdaadverslaggever Peter R. de Vries denkt te weten waar de moordenaar van Els Borst zich schuilhoudt.

Terwijl de politie vanavond in Opsoring Verzocht nog een keer alles op alles zet om nieuwe tips over de moordzaak binnen te krijgen, schuift Peter R. de Vries aan bij presentator Humberto Tan. In diens RTL Late Night zal hij vertellen waar de moordenaar van de oud-politica zich volgens hem bevindt. Dat kondigt de redactie van het late nightprogramma aan op Twitter.

Els Borst werd op zaterdag 8 februari in de garage van haar huis aan de Ruysdaellaan in Bilthoven om het leven gebracht. Buren vonden haar lichaam op maandag 10 februari.
bron
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 17:39:17 #264
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_145301085
Ik ga kijken.
pi_145304702
quote:
Peter R. schrikt: Ik weet niet wie moordenaar is

AMSTERDAM -
Peter R. de Vries is zich rot geschrokken dat hij zou weten wie Els Borst heeft vermoord. RTL kondigde dinsdagmiddag aan dat De Vries aan tafel bij Humberto Tan in RTL Late Night zou onthullen waar de moordenaar van de oud-politica zich schuilhoudt. Maar volgens De Vries is die aankondiging veel te scherp gesteld.

De Vries gaf zelf dinsdagmiddag een lezing, dus hij kreeg alle ophef niet mee. Maar toen hij eenmaal zag dat de RTL-aankondiging overal in het nieuws was, schrok hij zich naar eigen zeggen rot. ,,Ik heb uitsluitend een idee in welke hoek de moordenaar gezocht moet worden, niet wie het is", legt hij uit op Twitter. ,,Aankondiging RTL te scherp."
De politie vraagt dinsdagavond in Opsporing Verzocht opnieuw aandacht voor de gewelddadige dood van oud-minister Borst. De minister van Staat werd op zaterdag 8 februari in de garage van haar huis aan de Ruysdaellaan in Bilthoven om het leven gebracht. Buren vonden haar lichaam op maandag 10 februari.

Bron telegraaf
  maandag 22 december 2014 @ 22:24:33 #266
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_147859293
Tip leidt mogelijk tot doorbraak in zaak-Borst

De politie onderzoekt een gedetailleerde tip over een psychiatrische patiënt die in een ggz-instelling verblijft en betrokken zou zijn bij de moord op oud-minister Els Borst. De tip kwam via misdaadjournalist Peter R. de Vries bij de politie terecht.

"Het is een tip die ik via een geheimhouder heb gekregen. Dat is iemand die zich daarom niet bij de politie wilde melden, maar wel aan mij het hele verhaal heeft willen doen", vertelt De Vries vanavond in Nieuwsuur. Een geheimhouder is iemand die in zijn beroep verplicht is tot geheimhouding, zoals een arts, advocaat of psycholoog.

De recherche neemt het verhaal, dat De Vries met toestemming van de geheimhouder doorspeelde aan de politie, zeer serieus. Onderzoeksleider Henk Bril wil echter niet op concrete tips reageren.

Psychische stoornis

Oud-minister Els Borst werd op zaterdag 8 februari in de garage van haar huis in Bilthoven om het leven gebracht, na thuiskomst van het D66-congres in Amsterdam. Buren vonden haar lichaam op maandag 10 februari. Drie dagen later concludeerde de politie dat Borst door een misdrijf om te leven was gebracht.

De politie liet in oktober in het tv-programma Opsporing Verzocht weten op zoek te zijn naar iemand met een psychische stoornis. De politie deed in het programma een oproep aan zorg- en hulpverleners, mantelzorgers of andere personen die te maken hebben met mensen met een psychische stoornis en die mogelijk informatie hebben over de moord op Borst, zich te melden bij het onderzoeksteam.

'Niet te bevatten'

Tien maanden later kan D66-leider Alexander Pechtold nog amper bevatten dat Borst, erelid van zijn partij, is vermoord. “Het hele denken aan Els Borst staat voor mij bijna los van - en ik heb zelfs moeite om het woord te gebruiken - de moord", zegt Pechtold. "Voor mij is zij degene die mij nog eens kwam vertellen hoe belangrijk het was dat ik de energie zou houden om door te gaan. Die ook zei: nu Van Mierlo er niet meer is, ben ik er om je scherp te houden, die op het congres nog een paar zoenen gaf. En dat kan ik niet plaatsen met wat daarna is gebeurd."

"Het is iets wat je niet gelooft", zegt Jan Terlouw, voormalig partijleider van D66 en een goede vriend van Borst. "Dat een vriendin, een partijgenote, een Minister van Staat, iemand met zo'n staat van dienst ook, wordt vermoord. Dat is iets voor een boek, dat is iets voor een ander, dat hoort je niet te overkomen."

Meest waarschijnlijke scenario

Op dit moment werken nog steeds zo'n vijftien rechercheurs aan de moordzaak. De politie heeft achthonderd tips nagetrokken en meer dan driehonderd mensen zijn gehoord als getuige.

Volgens onderzoeksleider Henk Bril is er geen motief in relationele sfeer gevonden. Ook worden een politieke moord en een uit de hand gelopen inbraak uitgesloten. Een moord door iemand met een psychische stoornis lijkt het meest waarschijnlijke scenario.

Het medisch beroepsgeheim kan een belemmering vormen bij het oplossen van de zaak. In het onderzoek naar de moord zijn politie en justitie daar zeer voorzichtig mee omgegaan. Er zijn geen psychiaters of andere zorgverleners rechtstreeks benaderd, maar de hoofdofficier van justitie is persoonlijk langs gegaan bij directeuren van ggz-instellingen in de regio Bilthoven om hen over het
Gezamenlijk veiligheidsgevoel

Voor Terlouw gaat het oplossen van de moord boven het medisch beroepsgeheim. "Ik kan me niet voorstellen, als er iets zou zijn waardoor je de dader kan opsporen, dat dat geheim zou moeten blijven", zegt de oud-minister. "In de eerste plaats voor de familie om daar klaarheid over te hebben en in de tweede plaats omdat een samenleving dit op moet lossen als het enigszins kan. De dader kan ook nog een keer toeslaan."

D66-leider Pechtold hoopt voor de familie van Borst dat de zaak snel wordt opgelost. "Je probeert je daarin te verplaatsen: stel dat het mijn moeder of oma zou zijn. Ik denk dat het ook voor ons gezamenlijk veiligheidsgevoel heel belangrijk is dat hier een antwoord op komt."

Het Openbaar Ministerie (OM) heeft een beloning van 10.000 euro uitgeloofd voor de gouden tip. De politie heeft goede hoop dat de moord zal worden opgelost. Recherchechef Henk Bril: "Als je kijkt naar datgene wat we nu aan het onderzoeken zijn, en de mogelijkheden die we nog hebben, heb ik een goed gevoel bij de afloop van deze zaak."

Bron
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  maandag 26 januari 2015 @ 15:51:07 #267
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_149075571
Politie en OM houden persconferentie over ontwikkelingen zaak Els Borst

Er zijn nieuwe ontwikkelingen in het onderzoek naar de dood van Els Borst. De politie en het het Openbaar Ministerie geven maandag om 16.30 uur een persconferentie.

Dat meldt een woordvoerster van de politie maandag.

De persconferentie is in het hoofdkantoor van de politie in Utrecht.

De oud-D66-politica werd maandag 10 februari dood aangetroffen in de garage bij haar woning in Bilthoven. Onderzoek wees uit dat ze op zaterdagavond 8 februari moest zijn gestorven.
Tip

Eind december werd duidelijk dat een tip, die via misdaadverslaggever Peter R. de Vries bij de politie terecht kwam, mogelijk kan leiden tot een doorbraak in het onderzoek naar de dood van Borst.

Een psychiatrische patiënt die in een ggz-instelling verblijft, zou betrokken zijn bij de moord op de oud-minister.

Volgens De Vries kwam de tip via een 'geheimhouder', iemand die in zijn beroep een geheimhoudingsplicht heeft, zoals een arts, advocaat of psycholoog.

In oktober maakte de politie ook al bekend dat de moord op Borst mogelijk het werk van iemand met een psychische stoornis is.
Door: ANP/NU.nl
  maandag 26 januari 2015 @ 15:55:43 #268
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_149075667
Boeiend.
pi_149075724
schopje: volgens teletekst is er om 16:30 nieuws te vertellen (NPO1)
en volgens Telegraaf ook
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_zaak-Borst__.html
pi_149075843
Ben benieuwd of er nu duidelijkheid is.
pi_149075907
Hopelijk oplossing nabij...
  maandag 26 januari 2015 @ 16:07:15 #272
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_149075982
Ik verwacht eigenlijk dat ze inmiddels via dna wel weten dat ze de dader hebben.
pi_149076744
Extra nieuws :') Ik gelijk denken dat er iets ergs is gebeurd. ;(
pi_149076938
Het begint.
pi_149076979
  maandag 26 januari 2015 @ 16:37:50 #277
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149077007
ok
RED ONS HENNIEGOD
pi_149077063
38-jarige verdachte uit Rotterdam.
pi_149077139
quote:
Het zou goed kunnen
pi_149077166
WilcoBoom twitterde op maandag 26-01-2015 om 16:41:17 sinds 12 januari 2015 op verdenking van moord dan wel doodslag op een vrouw uit Rotterdam op 10 januari 2015. #Borst reageer retweet
't is hem
  maandag 26 januari 2015 @ 16:43:33 #282
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_149077228
quote:
Die is ook 38, zit vast sinds de 12e en zou ernstig verward zijn. Klinkt aannemelijk.
pi_149077234
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
WilcoBoom twitterde op maandag 26-01-2015 om 16:41:17 sinds 12 januari 2015 op verdenking van moord dan wel doodslag op een vrouw uit Rotterdam op 10 januari 2015. #Borst reageer retweet
't is hem
:Y
Zijn leeftijd en de datum waarop hij voor de moord op zijn zus is opgepakt komen overeen. En het verklaard ook de plotselinge doorbraak. Zijn DNA was nog niet eerder in het bezit van de politie.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 26 januari 2015 @ 16:45:36 #284
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_149077309
quote:
jeetje, gewoon nog iemand vermoord
pi_149077348
Als ze iets eerder hem gepakt hadden, dan had zijn zus nu nog geleefd :N
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_149077369
quote:
Honderd procent zeker.
quote:
De man zit sinds 12 januari vast op verdenking van moord dan wel doodslag op een vrouw uit Rotterdam op 10 januari.
... stelt de NOS.

Strookt precies met het bericht van GeenStijl.
pi_149077442
Overdreven gedoe om er een persconferentie voor te beleggen, kan je af doen met een simpel persbericht maar onder het mom van sommigen zijn meer gelijk dan anderen moet er weer zo'n poppenkast van gemaakt worden.
pi_149077489
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:47 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Honderd procent zeker.

[..]

... stelt de NOS.

Strookt precies met het bericht van GeenStijl.
Dat zal wel kloppen idd
pi_149077511
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Overdreven gedoe om er een persconferentie voor te beleggen, kan je af doen met een simpel persbericht maar onder het mom van sommigen zijn meer gelijk dan anderen moet er weer zo'n poppenkast van gemaakt worden.
De moord/doodslag op een oud-minister (een minister van staat) is van een andere orde qua maatschappelijk belang dan de moord op tante Truus van drie hoog achter. Zo vaak gebeurt het in Nederland (gelukkig) niet dat (ex-)bewindslieden worden omgebracht.
  maandag 26 januari 2015 @ 16:50:28 #290
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149077522
quote:
Dus dat. 4 push berichten (NOS, NU, AD en Rijnmond) doe normaal hoor. Politie doet verdomme gewoon hun werk.

Als ik gewoon mijn werk doe krijgt ook niet iedereen een berichtje.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_149077574
GeenStijl en RTL Nieuws brengen het inmiddels onomwonden dat het om Bart van Urk gaat.
  maandag 26 januari 2015 @ 16:54:22 #292
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_149077655
Benieuwd of we tzt een motief te horen krijgen.
  maandag 26 januari 2015 @ 16:56:10 #293
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149077720
quote:
100% zeker. Hij past goed in het geschetste beeld.
pi_149077735
quote:
15s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:50 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De moord/doodslag op een oud-minister (een minister van staat) is van een andere orde qua maatschappelijk belang dan de moord op tante Truus van drie hoog achter. Zo vaak gebeurt het in Nederland (gelukkig) niet dat (ex-)bewindslieden worden omgebracht.
Voor tante Truus wordt ook geen persbericht verstuurd, maar zo'n hele persconferentie is wel wat overdreven vind ik gezien het nieuws, dit is normaal politiewerk.
  Trouwste user 2022 maandag 26 januari 2015 @ 16:57:32 #295
7889 tong80
Spleenheup
pi_149077773
quote:
Afschuwelijk soms om bepaalde posts te lezen. Dat er zulke mensen bestaan. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_149077859
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

Leg nou eens uit wat hier mis mee is?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_149077868
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:54 schreef Marrije het volgende:
Benieuwd of we tzt een motief te horen krijgen.
De verdachte om wie het nu draait, schijnt te boek te staan als verward. Ook dat zou trouwens stroken met een opmerking van de politie over de zaak Borst die in oktober is gemaakt. Toen werd aangegeven dat de dader vermoedelijk een verwarde man is.
pi_149077885
quote:

[..]

Zo'n reactie is al net zo overdreven als de persconferentie :{
  maandag 26 januari 2015 @ 17:01:33 #299
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149077924
Peter R., kom maar in.
pi_149078006
quote:

[..]

Je ziet wel erg graag dat deze zaak opgeklopt wordt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')