abonnement Unibet Coolblue
pi_137084642
Mweh, ik moet vanavond weer naar de dierenarts voor de 6-wekelijkse spuit voor Doesj.
Gelukkig vind ik het erger dan de kat dat vindt.
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 11:49:39 #77
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_137084876
quote:
3s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef Anne het volgende:
Mweh, ik moet vanavond weer naar de dierenarts voor de 6-wekelijkse spuit voor Doesj.
Gelukkig vind ik het erger dan de kat dat vindt.
Hier vinden ze het vaak het ergste om in de vervoersbox te moeten, behalve Hummer dan. Ze doet het wel goed op de injecties toch? Merk je ook dat ze weer toe is aan een nieuwe?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_137086475
Dierenarts bezoekjes zijn hier ook niet echt dolle pret :')
pi_137086767
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:49 schreef senesta het volgende:

[..]

Hier vinden ze het vaak het ergste om in de vervoersbox te moeten, behalve Hummer dan. Ze doet het wel goed op de injecties toch? Merk je ook dat ze weer toe is aan een nieuwe?
Oh ja, maar de vervoersbox hier is ook erg zodra ie dicht gaat. Maar het is maar een ritje van 3 minuten. Zodra we in de wachtkamer zijn gooi ik de vervoersbox altijd weer open en dan is het goed :Y.

Ik ga niet steevast om de 6 weken. Ik ga weer zodra hij (<- :P ) begint te kuchen. Het begint met een kuchje per 2 dagen en zodra het elke ochtend en avond kuchen is, ga ik de eerstvolgende werkdag naar de dierenarts :Y.

Gaat vooralsnog prima zo! Hopen dat het blijvend is en niet zoals met de prednisolon-pillen dat het op een gegeven moment dus niet meer werkt. Maar de dierenarts gaf aan dat we dan alsnog talloze middeltjes en (tijdelijke) oplossingen hebben ^O^.

Ze liggen nu trouwens weer ying-yang in het mandje elkaar af te lebberen :P.
pi_137089811
Lente is nu echt begonnen denk ik. Wat is het heerlijk buiten!!
pi_137091695
Heerlijk weer idd!
pi_137102196


Mauw :Y.
  maandag 24 februari 2014 @ 20:01:37 #83
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_137102314
Hippe schoenen heb je.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_137102376
quote:
6s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:01 schreef Harajuku. het volgende:
Hippe schoenen heb je.
Kutwaaif :').

Dat is natuurlijk mijn grote liefde. Naast die kleine liefde in de bak.
pi_137118158
Aaah dagje vrij vandaag, maar heb nog geen idee wat te doen. Hopelijk komt het zonnetje er wat door :)
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_137118216
Buuh, de poes zat hiernet weer tussen de deur....
Het probleem is dat onze kat ons overal volgt...met alle gevolgen vandien...
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 09:57:37 #87
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_137118297
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:59 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]

Mauw :Y.
Och O+
Wat braaf dat ze zo blijft zitten ook dan :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 09:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Aaah dagje vrij vandaag, maar heb nog geen idee wat te doen. Hopelijk komt het zonnetje er wat door :)
Het is hier ook nog steeds triest ja. Niet nat maar wel grauw en bewolkt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 09:54 schreef banaantjeEE het volgende:
Buuh, de poes zat hiernet weer tussen de deur....
Het probleem is dat onze kat ons overal volgt...met alle gevolgen vandien...
Aahh helemaal of alleen staart of zo :o
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_137118332
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 09:57 schreef senesta het volgende:

[..]

Och O+
Wat braaf dat ze zo blijft zitten ook dan :o

[..]

Het is hier ook nog steeds triest ja. Niet nat maar wel grauw en bewolkt.

[..]

Aahh helemaal of alleen staart of zo :o
Ik denk helemaal, vaak de pootjes ook. Wat een hels gekrijs altijd :'( :o
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 10:01:23 #89
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_137118368
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 09:59 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Ik denk helemaal, vaak de pootjes ook. Wat een hels gekrijs altijd :'( :o
Aaaah zielig. Ik heb Dodge een keer met de staart tussen de deur gehad. Ik hield de deur voor hem open, zie dat hij buiten in de tuin is, wil de deur weer dicht doen en op dat moment bedenkt hij zich en schiet terug met als gevolg een staart tussen de deur ;(

Hij heeft echt weken niet naar buiten gedurfd als ik de deur voor hem open deed :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_137118459
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:01 schreef senesta het volgende:

[..]

Aaaah zielig. Ik heb Dodge een keer met de staart tussen de deur gehad. Ik hield de deur voor hem open, zie dat hij buiten in de tuin is, wil de deur weer dicht doen en op dat moment bedenkt hij zich en schiet terug met als gevolg een staart tussen de deur ;(

Hij heeft echt weken niet naar buiten gedurfd als ik de deur voor hem open deed :@
Aaw ;(
Hier is het ook zo, dan vlucht hij snel weg en gaat hij schuilen achter de zetel.
Na 5 minuutjes gaat het dan wel weer over.
Een staart heb ik nog nooit voorgehad...pootjes (zowel links als rechts) en buikje enz wel al :')
Gelukkig zijn katten sterk :P
Loopt de jouwe ook zo achter je aan?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 10:07:02 #91
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_137118497
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:05 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Aaw ;(
Hier is het ook zo, dan vlucht hij snel weg en gaat hij schuilen achter de zetel.
Na 5 minuutjes gaat het dan wel weer over.
Een staart heb ik nog nooit voorgehad...pootjes (zowel links als rechts) en buikje enz wel al :')
Gelukkig zijn katten sterk :P
Loopt de jouwe ook zo achter je aan?
Ja Dodge vooral. Mijn man noemt hem vaak mijn schaduw :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:14:04 #92
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_137121458
:W druk druk druk
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 12:14:42 #93
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_137121469
Hey Sara. Druk met leuke dingen hoop ik? ;)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:20:34 #94
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_137121639
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:14 schreef senesta het volgende:
Hey Sara. Druk met leuke dingen hoop ik? ;)
yep. vrijwilligerswerk en wat rondhangen op Facebook.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_137161077
Even een serieuze dingetje hoor, moet het kwijt en wil eigenlijk het foto-topic niet langer vervuilen.

Maandje geleden:
quote:
9s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:15 schreef MissLuna het volgende:
Misschien niet helemaal het goede topic, maar fuck it, ik moet het kwijt.

Dit is Lilly. Zo heette ze al toen ik haar zes jaar geleden uit het asiel haalde, waar ze bang en wereldvreemd als verlaten poes in was gestopt. Het zieligste katje van allemaal, maar naar mij kwam ze toe. Ik was om. O+.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Inmiddels zijn we dus ruim zes jaar verder en is ze bijna tien. Het is niet de makkelijkste poes geweest. :'). Integendeel, ze is een beetje gestoord en nooit goed aangepast; ik ben samen met mijn vriend eigenlijk de enige mensen die ze vertrouwt. Daarentegen is ze enorm lief, aanhankelijk en een beetje dom, omdat ze niet goed snapt hoe 'kat-zijn' werkt. :+.

Vanavond heb ik, na een weekend waarin het ineens héél slecht ging, een bloedonderzoek laten doen en gehoord dat poes ernstige nierfalen en te hoge schildklierwaarden heeft. Het ene probleem behandelen zal resulteren in een verergering van het andere.

We kijken het nu (in overleg met de DA) even aan, maar zit ik te janken als een klein kind omdat ik eigenlijk wel weet dat ik mijn vriendinnetje ga verliezen... ;(.
quote:
11s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:17 schreef MissLuna het volgende:
Nou, vooralsnog gaat het tegen alle verwachtingen in ineens beter met Lilly . Wil niet te optimistisch zijn en misschien is het maar een tijdelijke opleving, maar het is wel een bizar verschil t.o.v vorige week. Ben erg benieuwd wat de waarden zijn als we weer teruggaan naar de DA.

(Is er geen katten-SC ofzo? Hoef ik dit topic niet telkens te gebruiken. :s).)
Nu:
Waarschijnlijk toch een tijdelijke opleving, het gaat niet goed met Lilly.
Net weer bij de dierenarts geweest en ondanks dat ze redelijk goed eet, actiever is en er wat beter uitziet, zijn de waardes echt minimaal gedaald. Haar gewicht is in een maand ook verder gedaald en ondanks dat ze altijd al dun was, is ze nu écht mager.

Ze heeft de laatste paar dagen weer over gegeven en bijkomende kwaal is dat ze onzindelijk aan het worden is, wat natuurlijk nooit een goed teken is. Meerdere plasjes gevonden in de woonkamer.

Ze heeft vandaag een injectie gekregen tegen de misselijkheid en iets om een blaasontsteking te voorkomen, maar als ze blijft overgeven en plassen is er echt nog maar één optie. Het kan alleen maar slechter worden en dan moet ik haar, hoe ontzettend moeilijk ook, toch beter laten gaan.

En om het nog lastiger te maken ligt ze, as we speak, naast me te spinnen alsof er niks aan de hand is. ;(.
Karma is a fucking bitch.
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 14:53:42 #96
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_137161185
Oooh wat erg. En je mag je verhaal gewoon hier doen hoor, kattenvraagbaak, kattenfototopic... waar jij het prettig vind. Heel veel sterkte, ik hoop enorm dat ze toch weer opkrabbelt :*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_137161298
Ach MissLuna wat een naar verhaal ;(. Een kat zo zien lijden is zooo verdrietig. Ik weet hoe je je voelt, en ik hoop dat Lilly net als Noah tóch nog een opleving krijgt tegen alle verwachtingen in en nog even een leuk leven met je kan leiden O+.
pi_137161719
quote:
9s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach MissLuna wat een naar verhaal ;(. Een kat zo zien lijden is zooo verdrietig. Ik weet hoe je je voelt, en ik hoop dat Lilly net als Noah tóch nog een opleving krijgt tegen alle verwachtingen in en nog even een leuk leven met je kan leiden O+.
Toevallig zat ik net jouw verhaal te lezen en inderdaad, héél herkenbaar allemaal. Denk echter dat die opleving al geweest is, maar ik heb besloten dit weekend als ultimatum te nemen en gebaseerd op de aankomende dagen een beslissing te nemen. Zo in ieder geval een blikje tonijn voor dat beestje halen, want het maakt feitelijk niets meer uit of ze nu alleen nog maar niervoeding krijgt of niet.
Karma is a fucking bitch.
pi_137162296
Veel sterkte MissLuna, nooit leuk zulke dingen.
pi_137162426
Heel veel sterkte MissLuna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')