Mwah.. Hij zat anders dit seizoen echt wel af en toe aan tafel.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:24 schreef Bombvis het volgende:
Jammere van Ronald was dat hij er alleen was als psv won, anders kon hij opeens niet komen
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daar missen we helemaal niets aan.
Faalklacht want Ronald Waterreus wist nooit wat zinnigs aan tafel te melden. En zijn stijl is altijd hetzelfde nl.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik keek vandaag de VI door en zag een tragisch nieuwtje. Gerenomeerd topkeeper Ronald Waterreus, die fantastische jaren bij PSV doormaakte waarbij hij veel vrienden maakte onder de lat, stopt als analist bij Studio Voetbal. En dat terwijl zijn mening altijd zeer overeen kwam met mijn mening en hij; heel belangrijk, een man met visie is. Want als je één ding kunt zeggen over Ronald Waterreus is het dat wel, het was echt een topper. Jammer dat het dan weer duidelijk was dat de Ajacieden hem niet waardeerden gezien die altijd tegen hem stemden in populariteitswedstrijden. En nu moeten we het weer doen met Ronald de Boer, de eigengeilerij van Sjek van Gelder en bovenal beroepszeiker Jan 'kutlul' Mulder. Verdomme. SV wordt weer kut.
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
Misschien gaat hij nu wel zijn eigen voetbalprogramma beginnen, want daar zijn er toch nog niet genoeg van.
Kun jij geen voetbalprogramma beginnen, Tong?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:25 schreef tong80 het volgende:
Ik zal hem niet missen.
Doe Ons Berry maar in de plaats.
Echt iets voor jou dus.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:16 schreef Spongeboss het volgende:
Voetbal is voor vieze vuige homo's of mensen zonder enige vorm van betekenis.
Ben één keer op tv geweest. Was zenuwachtiger dan Koos Alberts bij z'n rijexamen.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:29 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Kun jij geen voetbalprogramma beginnen, Tong?
Dit vraagt om een fragment.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben één keer op tv geweest. Was zenuwachtiger dan Koos Alberts bij z'n rijexamen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:03 schreef Zorro het volgende:
Klagen over Waterreus en Ronald de Boer accepteren
Dit dus, de klacht van TS is dus onterecht.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daar missen we helemaal niets aan.
Nee joh.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:08 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik haat op hem. Wat een verschrikkelijk domme zelfingenomen vent is dat.
Je bent weer terug.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
Misschien gaat hij nu wel zijn eigen voetbalprogramma beginnen, want daar zijn er toch nog niet genoeg van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |