Dat weet ik prima, maar gezien de heersende opvattingen in onze samenleving weet jij dat klaarblijkelijk niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:22 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Misschien moet je eens leren wat een normatieve uitspraak is.
Ach dat valt wel mee. Een paar bekrompen geesten en een trolletje.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Schrikbarend veel mensen hier kennelijk wel.
Hou toch op zeg, vaak zat verliefde stelletjes die elkaar een zoen geven tijdens het boodschappen doen, ik zie ze geregeld dus ik durf te wedden dat het normaal dagelijks gedrag is. En zeker op Valentijnsdag .. als dit gewoon een mannetje en vrouwtje waren geweest had iedereen vertedert mee zitten te genieten, kijk nou toch eens, zo verliefd op Valentijnsdag en blablablaquote:Op maandag 17 februari 2014 20:46 schreef deedeetee het volgende:
Verdraagzaamheid en incasseringsvermogen zijn tegenwoordig ver te zoeken...
Als de dames het leuk vonden om in een winkel te gaan zoenen hoeft niemand daar aanstoot te nemen laat staan er wat van te zeggen.
Maar aan de andere kant als er wél iets gezegd wordt waarom halen ze daar dan niet gewoon hun schouders over op als zij zelf vinden dat er niks aan de hand is ? Waarom moet dat nu weer de pers halen ?
Waarom zou zoenen in een winkel, wat volgens mij toch echt niet als heel normaal dagelijks gedrag geldt wél mogen en er een opmerking over maken omdat je vind dat 't niet hoort mag dan opeens niet ?
Waarom moet van alles zomaar * kunnen * maar je er aan storen dat * kan * dan niet....
Voor mijn gevoel is het niet in evenwicht.
Zo kun je het ook zien natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef LXIV het volgende:
Homo's mogen altijd alles en overal. En iedereen die daar ook maar een beetje anders over denkt is een hater en verantwoordelijk voor de dood van 6 milijoen mensen.
Nog zo één die blijkbaar denkt dat ze elkaar hebben liggen scharen daar...quote:Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef LXIV het volgende:
Homo's mogen altijd alles en overal. En iedereen die daar ook maar een beetje anders over denkt is een hater en verantwoordelijk voor de dood van 6 milijoen mensen.
Dat denk ik niet. Maar het is ook niet zo dat ze hardhandig die winkel uitgezet zijn. Men heeft ze gewoon gevraagd zich fatsoenlijk te gedragen. Heel normaal denk ik. Dat ze zo onvoorstelbaar verontwaardigd zijn dat dit gevraagd is zegt ook genoeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nog zo één die blijkbaar denkt dat ze elkaar hebben liggen scharen daar...
Nou, als elkaar een kus geven al als onfatsoenlijk wordt gezien glijden we wel heel hard af.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar het is ook niet zo dat ze hardhandig die winkel uitgezet zijn. Men heeft ze gewoon gevraagd zich fatsoenlijk te gedragen. Heel normaal denk ik. Dat ze zo onvoorstelbaar verontwaardigd zijn dat dit gevraagd is zegt ook genoeg.
Er is weinig onfatsoenlijks aan een zoen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar het is ook niet zo dat ze hardhandig die winkel uitgezet zijn. Men heeft ze gewoon gevraagd zich fatsoenlijk te gedragen. Heel normaal denk ik. Dat ze zo onvoorstelbaar verontwaardigd zijn dat dit gevraagd is zegt ook genoeg.
De Amsterdamsestraatweg ligt voor zover ik weet niet in Kanaleneiland, of wat is je punt?quote:
Ach, de jaren '50 fetisjisten hebben dit landje aardig in de greep. Ik kijk er niet van op iig.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, als elkaar een kus geven al als onfatsoenlijk wordt gezien glijden we wel heel hard af.
precies, vrijheid is niet voor andere mensenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dus over verdeeld.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is weinig onfatsoenlijks aan een zoen.
watquote:Op maandag 17 februari 2014 21:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De Amsterdamsestraatweg ligt voor zover ik weet niet in Kanaleneiland, of wat is je punt?
Ik weet niet wat ze deden? Waren ze elkaar daar volop aan het bekken en betasten in de Albert Heijn?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is weinig onfatsoenlijks aan een zoen.
Jij vindt van wel, de rest van niet. Zo ongeveer.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:13 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dus over verdeeld.
Blijkbaar zijn er veel meer. Hier in dit topic al 2 en in die AH ook al 2quote:Op maandag 17 februari 2014 21:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jij vindt van wel, de rest van niet. Zo ongeveer.
Ja, men is verdeeld.
Ja, zo'n idee hadden we ondertussen al wel ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:13 schreef LXIV het volgende:
Dat geforceerde openbare sexuele gedrag van homoseksuelen komt mij ook de keel uit.
Nog een keer: alleen een zoen, niks tongen, scharen of beffen of zo...quote:Op maandag 17 februari 2014 21:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze deden? Waren ze elkaar daar volop aan het bekken en betasten in de Albert Heijn?
Dat geforceerde openbare sexuele gedrag van homoseksuelen komt mij ook de keel uit.
Dit. Dat doe je maar in de slaapkamer. Dat je er tegenwoordig niet meer voor in het cachot wordt gegooid wil niet zeggen dat je het ook moet doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze deden? Waren ze elkaar daar volop aan het bekken en betasten in de Albert Heijn?
Waar in de OP staat de tekst " Kanaleneiland" precies?quote:
daarom vraag ik het ookquote:Op maandag 17 februari 2014 21:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waar in de OP staat de tekst " Kanaleneiland" precies?
EEN KUS! GEEN GETONG, GEBEF OF GESCHAAR.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:20 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Dit. Dat doe je maar in de slaapkamer. Dat je er tegenwoordig niet meer voor in het cachot wordt gegooid wil niet zeggen dat je het ook moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |