Hun hersenen zijn daar op getraind en wij vinden dat compleet acceptabel.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:26 schreef Dirk het volgende:
Ik snap nooit waarom hele volksstammen zo’n aanstoot nemen aan een uitgebreide tongzoen.
We leven in een maatschappij die in steeds rapper tempo verhardt, waar lol maken tegenwoordig gelijk staat aan "happy slapping" of met een groepje stapmaatjes iemand compleet de vernieling in slaan en schoppen.
Is het zien van een tongzoen nou echt zo erg? Make love, not war. Ofzo.
Kinderen en bejaarden die een supermarkt betreden onthoofden, lijkt me helemaal nog niet zo'n slecht plan.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:49 schreef Spanky78 het volgende:
Je moet het zo zien, kinderen en onschuldige mensen onthoofden in Syrie is goed en een teken van liefde tussen gelijke sekse is fout en moet eigenlijk bestraft worden.. . Want dit staat in een oud boek en wordt door een hoop baardapen geroepen jwz.
Ik moet zeggen, zo slecht klinkt het inderdaad nog niet eensquote:Op maandag 17 februari 2014 15:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kinderen en bejaarden die een supermarkt betreden onthoofden, lijkt me helemaal nog niet zo'n slecht plan.
Tegen de tijd dat wij bejaard zijn gebruiken we gewoon appie.nl of een vervanging daarvan.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef Dirk het volgende:
Och, ooit waren we allemaal kind en als we niet morgen voor een bus lopen of de gierende kutkanker krijgen worden we allemaal ook ooit die seniele bejaarde. Die ouwe mensjes waren ooit jong/mooi/succesvol en glijden nu langzaam richting hun dood in een lichaam dat het elke dag een stukje meer begeeft. Grote kans dat er nog een jonge geest gevangen zit in dat oude karkas. Ik heb met ze te doen.
Ik zou me er ook aan ergeren. Ze kunnen best wachten totdat ze weer thuis zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:26 schreef tong80 het volgende:
Utrecht - Een lesbisch stelletje uit Utrecht is door Albert Heijn op de vingers getikt omdat ze elkaar in de supermarkt een kus gaven. Zowel een bewaker als een teamleider sprak de meisjes aan op hun gedrag, omdat het 'aantsootgevend' zou zijn.
De medewerker zei dat andere mensen in de winkel er last van zouden kunnen hebben en vroeg of ze het niet nog een keer wilden doen, zo vertelt een van de meisjes aan RTV Utrecht. Zij en haar vriendin waren afgelopen Valentijnsdag precies een maand bij elkaar en gaven elkaar daarom een zoen.
Ze zijn stomverbaasd door de houding van de supermarkt. Ze hebben na het incident beledigd de winkel verlaten en willen excuses. Albert Heijn heeft nog niet gereageerd.
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)sch_stelletje__.html
Hoe heet de AH in Rusland ?
Als dit nou over urineren ging zou ik zeggen, ok daar heb je een punt.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:41 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik zou me er ook aan ergeren. Ze kunnen best wachten totdat ze weer thuis zijn.
Ben ik het mee eens. Het is bepaald ongepast gedrag.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:41 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik zou me er ook aan ergeren. Ze kunnen best wachten totdat ze weer thuis zijn.
Daar denkt de wetgever gelukkig anders over.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:57 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Het is bepaald ongepast gedrag.
Wat heeft dit nu weer met de wetgever te maken? Het is ongepast gedrag, punt.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar denkt de wetgever gelukkig anders over.
Het feit dat de wetgever bepaalt wat er wel of niet toegestaan is in de openbare ruimte. Of jij je ergert aan twee meiden die elkaar een kus geven of ik me erger aan bejaarden is niet zo relevant.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:05 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Wat heeft dit nu weer met de wetgever te maken? Het is ongepast gedrag, punt.
Probeer je intelligent te doen? Misschien moet je eens het verschil leren tussen goed fatsoen en het strafrecht.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het feit dat de wetgever bepaalt wat er wel of niet toegestaan is in de openbare ruimte. Of jij je ergert aan twee meiden die elkaar een kus geven of ik me erger aan bejaarden is niet zo relevant.
Misschien moet jij het verschil tussen een subjectieve opvatting over fatsoen en een feit eens leren.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:12 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Probeer je intelligent te doen? Misschien moet je eens het verschil leren tussen goed fatsoen en het strafrecht.
Misschien moet je eens leren wat een normatieve uitspraak is.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien moet jij het verschil tussen een subjectieve opvatting over fatsoen en een feit eens leren.
Goh, de generaties voor mij vonden het uiterst onfatsoenlijk als een vrouw haar knieën liet zien in het openbaar .. gelukkig voor jou hebben vrouwen zoals ik zich daar niets van aangetrokken en kan je nu gewoon in een minirok over straat ..quote:Op maandag 17 februari 2014 20:12 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Probeer je intelligent te doen? Misschien moet je eens het verschil leren tussen goed fatsoen en het strafrecht.
Knieen?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:24 schreef moussie het volgende:
[..]
Goh, de generaties voor mij vonden het uiterst onfatsoenlijk als een vrouw haar knieën liet zien in het openbaar .. gelukkig voor jou hebben vrouwen zoals ik zich daar niets van aangetrokken en kan je nu gewoon in een minirok over straat ..
Een zoen geven is in strijd met goed fatsoen? Welke pot ben jij vanaf gerukt?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:12 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Schrikbarend veel mensen hier kennelijk wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:21 schreef Hathor het volgende:
Een simpele kus...gaan we daar nou ook al moeilijk over doen?
Hihi, yup, die hadden we even eerder. Vrouwen met kort haar waren toen ook onvoorstelbaar, en zonder hoofdbedekking de straat op was ook onfatsoenlijk, voor zowel man als vrouw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |