dit plusquote:Op maandag 17 februari 2014 08:47 schreef adnapekkid het volgende:
KLB / Een computer een ´´machine´´ noemen
Gecorrigeerdquote:
<3 goed idee! Maar eigenlijk is daarmee het originele probleem nog niet opgelost: er zijn geen gemakkelijk schoon te maken toetsenborden.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:49 schreef basvandalen het volgende:
neem gewoon een klein toetsenbordje mee
Gelukkig hebben we tegenwoordig toetsenborden die je in de vaatwasser kan stoppen.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar toetsenborden zijn ook verraderlijk, want soms denk je dat ze tamelijk schoon zijn, totdat je ze voor welke reden dan ook uit elkaar moet halen en je ziet wat voor verschrikkingen zich onder het oppervlak verscholen houden
Is ts hier ook van op de hoogte?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we tegenwoordig toetsenborden die je in de vaatwasser kan stoppen.
Het is net als met eten. Soms denk je:"Hmm, wat een lekkere salami!". En dan hoor je een maand later dat er een poepbacterie in zat.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar toetsenborden zijn ook verraderlijk, want soms denk je dat ze tamelijk schoon zijn, totdat je ze voor welke reden dan ook uit elkaar moet halen en je ziet wat voor verschrikkingen zich onder het oppervlak verscholen houden
Als hij mijn post gelezen heeft wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Is ts hier ook van op de hoogte?
quote:Op maandag 17 februari 2014 08:50 schreef Hallmark het volgende:
[..]
<3 goed idee! Maar eigenlijk is daarmee het originele probleem nog niet opgelost: er zijn geen gemakkelijk schoon te maken toetsenborden.
quote:Op maandag 17 februari 2014 08:50 schreef Hallmark het volgende:
[..]
<3 goed idee! Maar eigenlijk is daarmee het originele probleem nog niet opgelost: er zijn geen gemakkelijk schoon te maken toetsenborden.
quote:Op maandag 17 februari 2014 09:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
of gooi er wat watjes+water en tuinkers zaadjes in. Misschien dat je punt dan duidelijk is.
Dat tikt toch voor geen meterquote:Op maandag 17 februari 2014 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon even afwassen.
groeit niet zo snel, zo'n bakje met tuinkers kan je geloof ik in een week laten groeien.quote:
Is inderdaad wel cool. Nu zoek ik 'm nog in een linkshandige ergonomische split-keyboard variant. Liefst in Dvorak-layout.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we tegenwoordig toetsenborden die je in de vaatwasser kan stoppen.
Wel waarquote:Op maandag 17 februari 2014 08:50 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Nee hoor. Over het algemeen is een WC (in, onder of naast de pot) schoner dan een toetsenbord.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:41 schreef Hallmark het volgende:
Subklacht; waarom heb ik kennelijk een milde vorm van smetvrees?
Nou, als ik Darkangle hierboven lees, dan was dat dus verstandig, en goed voor de gezondheid.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:31 schreef Psy-freak het volgende:
M'n ex werkte op flexplekken en maaktte altijd 's ochtends de toetsenbord en de muis schoon
Wow, interessant! Ik hoorde al wel wat vergelijkingen met WC brillen, maar wist niet of het urban legends waren.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:29 schreef Darkangle het volgende:
Niets smet vrees, common sense.
De 2de boosdoener hier waren de telefoons
Ik heb d'r een pakket ontsmettingsmiddelen gegeven voor kerst, kleine OCD'er was het.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:45 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Nou, als ik Darkangle hierboven lees, dan was dat dus verstandig, en goed voor de gezondheid.
quote:Op maandag 17 februari 2014 09:46 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik heb d'r een pakket ontsmettingsmiddelen gegeven voor kerst, kleine OCD'er was het.
Dvorak nooit gesnaptquote:Op maandag 17 februari 2014 09:13 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Is inderdaad wel cool. Nu zoek ik 'm nog in een linkshandige ergonomische split-keyboard variant. Liefst in Dvorak-layout.
Urine is steriel, niet zo vreemd dat het toilet dan schoner is. Bovendien raak je een toetsenbord aan met je handen, waar je haast alles mee aanraakt. Zo krijg je dus op een toetsenbord bacteriën van haast elke omgeving, zodra iemand zijn/haar handen niet goed wast na het toiletgebruik zullen deze bacteriën ook op de deurklink komen. Omdat je de deurklink met je hand vastpakt komen deze bacteriën uiteraard op je hand. Een momentje later ben je aan het typen op je toetsenbord. Niet zo vreemd dat een gemiddeld toetsenbord vol met bacteriën zit.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:29 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Nee hoor. Over het algemeen is een WC (in, onder of naast de pot) schoner dan een toetsenbord.
Niets smet vrees, common sense.
De 2de boosdoener hier waren de telefoons (het gedeelte dat contact maakt met je oor). We hebben alles laten meten en op kweek laten zetten, en het bevestigde dat de hoeveelheid bacterien op een toetsenbord factor 20 keer hoger was dan toilet. Sterker nog, toilet was een van de lageren (en nee, er was niet net schoon gemaakt).
Te ranzig voor woorden als mensen vragen of je ze even kan helpen, en dan moet je met je vingers op hun ransbordjes gaan tikken.
Ik nam vroegah op school (mbo waar laptops verboden warenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:31 schreef Psy-freak het volgende:
M'n ex werkte op flexplekken en maaktte altijd 's ochtends de toetsenbord en de muis schoon
ik heb deze meteen besteld voor op mijn werkquote:Op maandag 17 februari 2014 15:17 schreef ultrakiller het volgende:
http://www.logitech.com/en-us/product/washable-keyboard-k310
Als je het een dag of twee laat liggen is dat het niet meerquote:
Ik mag aannemen dat mensen wel doorspoelen, dus dat zal wel meevallen. Wel naief dat ik denk dat iedereen doorspoelt overigens. Het aantal ransapen op de aardbol is echt schokkend.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:38 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Als je het een dag of twee laat liggen is dat het niet meer.
Er is altijd wel wat spetters als een man plast. Anders zou je nooit rond de pot hoeven schoon te makenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:40 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat mensen wel doorspoelen, dus dat zal wel meevallen. Wel naief dat ik denk dat iedereen doorspoelt overigens. Het aantal ransapen op de aardbol is echt schokkend.
het is niet alleen het eten dat tussen de toetsen komt.. vaak is het ook iets simpels als niet (goed) handen wassen na het toilet en dan weer aan het toetsenbord zitten...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:00 schreef Sarasi het volgende:
Mensen moeten gewoon niet eten tijdens het typen. Dat scheelt volgens mij echt al de helft. Dan nog een keer per week met zo'n luchtbusje schoon spuiten, doekje erover en klaar. Gewoon onderhouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |