Een Coca-Cola automaat is strikt genomen ook een machine. Je zegt dan toch ook niet: ''Zeau ik ga even een blikje uit deze machine halen.''quote:Op zondag 1 september 2013 12:48 schreef gelezwembroek het volgende:
Wat is een computer dan volgens jou?
Nee maar als je het zegt is het ook niet fout, het is gewoon een machine. Lekker boeiend hoe andere het zeggen.quote:Op zondag 1 september 2013 12:49 schreef GeenHelpdesk het volgende:
[..]
Een Coca-Cola automaat is strikt genomen ook een machine. Je zegt dan toch ook niet: ''Zeau ik ga even een blikje uit deze machine halen.''![]()
Als een monteur het nou heeft over een machine, oke ...
Maar wel ongelooflijk triestquote:Op zondag 1 september 2013 12:51 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Nee maar als je het zegt is het ook niet fout.
quote:Op zondag 1 september 2013 12:47 schreef gelezwembroek het volgende:
Had ik maar zo'n spannend leven als TS.
Mwah voor sommige mensen kan een computer ook een laptop zijn. Met desktop weet je gelijk dat het om een "normale" computer gaat.quote:
Machine gebruiken als het over een blikjesautomaat gaat is redelijk algemeen hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 12:49 schreef GeenHelpdesk het volgende:
Een Coca-Cola automaat is strikt genomen ook een machine. Je zegt dan toch ook niet: ''Zeau ik ga even een blikje uit deze machine halen.''![]()
Je hier zo druk over maken is ongelofelijk triest inderdaad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |