Voor hetzelfde geld had hij zijn zakken al volgestopt met de bescheiden horlogeverzameling van TS.quote:Op maandag 17 februari 2014 06:59 schreef Nat-Water het volgende:
Mwah, of het echt zo uit de klauwen zoals de politie vertelt loopt vraag ik me af. Je kan je wel afvragen wat je er mee opschiet - die jongen gaat handelen omdat hij schrikt, en zal alles doen om weg te komen. Jij persoonlijk zal er alleen maar meer schade door lijden. En stel dat je hem pakt - wat dan? Je hebt hooguit een leuk verhaal, maar meer niet. De risico tegenover de beloning verdeling is erg scheef.
Ik bedoel het risico voor eigen lijf en leden. Hij zal eens net zo hard terug slaan. Als het daar al bij blijft.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:37 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Uiteraard. En op zich niet helemaal ten onrechte. Anderzijds heeft de rechter makkelijk praten.
Je moet het wel goed doen natuurlijk. Maar dat risico neem ik graag.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel het risico voor eigen lijf en leden. Hij zal eens net zo hard terug slaan. Als het daar al bij blijft.
Etniciteit boeit me geen reet.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:33 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik gok op polen, succes met de afhandeling.
Lag om 0.00 in bed, om 2.00 kwam de visite en daarna niet meer geslapen nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:48 schreef Tanja86 het volgende:
Heftig nachtje TS... Is de slaap nog gekomen of heb je het opgegeven?
Veiligheidsgevoel is het ergst. We wonen in een erg groot huis, waardoor we eigenlijk niet in de gaten kunnen houden wat er beneden gebeurt. Zal wel stressen zijn bij geluiden de komende tijd.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:57 schreef m0ridin het volgende:
Damn... Ik hoop natuurlijk de inbreker eruit meppen op de een of andere manier, maar echt geen idee wat ik zou doen. Denk iig zoveel mogelijk schreeuwen en lawaai maken (zorgen dat hij zo snel mogelijk weg wil, en aangezien ik in een flat woon denk ik dat ie dat wel wil zo gauw er lawaai komt).
Maar rot man, hoop dat ze er iets mee kunnen en je niet teveel kwijt bent (en jullie je vooral niet te veel gevolgen aan ondervinden).
Is jullie verdieping niet af te sluiten?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Veiligheidsgevoel is het ergst. We wonen in een erg groot huis, waardoor we eigenlijk niet in de gaten kunnen houden wat er beneden gebeurt. Zal wel stressen zijn bij geluiden de komende tijd.
Ik heb voor ¤ 300,- een alarmsysteem gekocht. Hier zitten 2 bewegingsmelders bij, en een raam/deur contact. Met een beetje slim ophangen heb je de zwakke plekken in het huis afgedekt. Het is geen hoogstaande installatie, maar het gaat in ieder geval flink loeien..quote:Op maandag 17 februari 2014 09:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Veiligheidsgevoel is het ergst. We wonen in een erg groot huis, waardoor we eigenlijk niet in de gaten kunnen houden wat er beneden gebeurt. Zal wel stressen zijn bij geluiden de komende tijd.
Wat men hier ook vergeet te zeggen is dat je met een MagLite iemand in het donker verblind en je hem / haar daardoor makkelijker kan overmeesteren. Die dingen komen ook keihard aan. Mijn broer heeft er eens de autoruit van een inbreker mee kapot geslagen en een flinke deuk in de zijdeur mee gemaakt. De inbreker is waarschijnlijk meer geld kwijt aan het renoveren van zijn auto dan dat hij buit heeft gemaakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:23 schreef Skv het volgende:
[..]
zoiets voldoende?
Deze advertentie mag u niet missen - Grote Staaf zaklamp Type Maglite
Bieden
http://link.marktplaats.nl/778564088
Omdat we een beschaafd land zijn?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:08 schreef Kandijfijn het volgende:
Waarom mogen we in Nederland een inbreker eigenlijk niet gewoon kapot schoppen dan wel dood schieten?
Ik ben ook heel beschaafd na mijn omgeving. Maar deze komen over het algemeen niet niet ongevraagd nachts mijn huis binnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat we een beschaafd land zijn?
bij ons moet hij er ongemerkt langs... succesquote:Op maandag 17 februari 2014 07:57 schreef DeadSkin het volgende:
Ik kan blijven liggen, mijn hond gaat er wel achter aan
Verschil is dat zij het verrassingselement aan hun zijde hebben. Zij zijn op hun hoede omdat ze inbreken. Ik verwacht niet ineens oog in oog met zo'n stakker te staan. Denk dat een handgemeen in de regel niet in het voordeel van de bewoner zal vallen. Helemaal niet als je een voorbereide inbreker hebt met een mes of staaf oid.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:11 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik ben ook heel beschaafd na mijn omgeving. Maar deze komen over het algemeen niet niet ongevraagd nachts mijn huis binnen.
Doodgeschopt worden hoort er nu eenmaal bij als inbreker had je maar een ander vaak moeten uitzoeken.
Inboedelverzekering. Enige vervelende is dat emotionele waarde niet vergoed wordt.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld had hij zijn zakken al volgestopt met de bescheiden horlogeverzameling van TS.
Wat ontzettend kortzichtig. Je kan het probleem ook bij de bron proberen aan te pakken, natuurlijk. Waarom gaan mensen inbreken?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:11 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik ben ook heel beschaafd na mijn omgeving. Maar deze komen over het algemeen niet niet ongevraagd nachts mijn huis binnen.
Doodgeschopt worden hoort er nu eenmaal bij als inbreker had je maar een ander vaak moeten uitzoeken.
Daarom zou ik bij voorkeur ook een legaal handvuurwapen onder mijn bed/tafel willen hebbenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Verschil is dat zij het verrassingselement aan hun zijde hebben. Zij zijn op hun hoede omdat ze inbreken. Ik verwacht niet ineens oog in oog met zo'n stakker te staan. Denk dat een handgemeen in de regel niet in het voordeel van de bewoner zal vallen. Helemaal niet als je een voorbereide inbreker hebt met een mes of staaf oid.
Omdat ze geen respect hebben voor andermans bezit en geen geweten hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:19 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Inboedelverzekering. Enige vervelende is dat emotionele waarde niet vergoed wordt.
[..]
Wat ontzettend kortzichtig. Je kan het probleem ook bij de bron proberen aan te pakken, natuurlijk. Waarom gaan mensen inbreken?
Haha, het enige wat er door me heen schoot is dat ik hem van de trap af moest schoppen. Hoop dat de politie ze te pakken krijgt.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:19 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Daarom zou ik bij voorkeur ook een legaal handvuurwapen onder mijn bed/tafel willen hebben. Tot die tijd heb ik honkbalknuppel boven de deurpost en onder mijn bed.
Ik zou er denk ik niet achter aan gaan rennen zoals jij gedaan hebt. Maar adrenaline doet vreemde dingen met mensen.
En op gebrek aan respect staat de doodstraf.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:19 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Omdat ze geen respect hebben voor andermans bezit en geen geweten hebben.
Ja, gewoon doodtrappen als het moet. Zou niks moeten geven.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En op gebrek aan respect staat de doodstraf.
Oehhhquote:Op maandag 17 februari 2014 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
bij ons moet hij er ongemerkt langs... succes
Een legaal handvuurwapen zal jij nooit onder je bed/tafel mogen bewaren.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:19 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Daarom zou ik bij voorkeur ook een legaal handvuurwapen onder mijn bed/tafel willen hebben. Tot die tijd heb ik honkbalknuppel boven de deurpost en onder mijn bed.
Ik zou er denk ik niet achter aan gaan rennen zoals jij gedaan hebt. Maar adrenaline doet vreemde dingen met mensen.
of Martelen XDDquote:Op maandag 17 februari 2014 09:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, gewoon doodtrappen als het moet. Zou niks moeten geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt een maglite. Dit keer was ik in vechtmodus en hij in vluchtmodus, een volgende keer blijft hij misschien staan. Plus dat ik dan kan verblinden! Ik ben me echt professioneel de tyfus geschrokken zeg. In mijn eigen fucking bed.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:47 schreef voederbietel het volgende:
Ik zou geen honkbalknuppel kopen, wat wil je daar mee doen? Iemand doodslaan om een aantal rot centen?
Zoals je nu gehandeld hebt is de enige juist wijze, hoop herrie maken en dan staat zo'n kerel zomaar buiten. Nu hopen dat de politie 'em te pakken krijgt.
Wel vervelend voor je dat het zo'n rotzooi geeft!
Nee, luik is de slaapkamer, in de nok van de zolder. Ik ga wel zorgen dat er een apart slot op onze deur boven komt. Van de verzekering hoefde dat niet, maar geeft vanaf nu wel een beter gevoel.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:53 schreef Lienekien het volgende:
Heb je geen slot op je deur of je luik?
Ik kan me voorstellen dat je je dan echt een rolberoerte schrikt. Ik heb eens mee gemaakt dat er een onbekende bij de achterdeur stond, weet tot op de dag van vandaag niet wie het was en wat ie moest. Maar volgens mij moet je je realiseren dat een inbreken spullen steelt en dat de bemoeienis van een bewoner daar dusdanig mee botst dat ze niet weten hoe snel ze weg moeten komen.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Het wordt een maglite. Dit keer was ik in vechtmodus en hij in vluchtmodus, een volgende keer blijft hij misschien staan. Plus dat ik dan kan verblinden! Ik ben me echt professioneel de tyfus geschrokken zeg. In mijn eigen fucking bed.
En de afgebroken stukken kozijn, en manshoge kasten die ruW leeg zijn getrokken.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je je dan echt een rolberoerte schrikt. Ik heb eens mee gemaakt dat er een onbekende bij de achterdeur stond, weet tot op de dag van vandaag niet wie het was en wat ie moest. Maar volgens mij moet je je realiseren dat een inbreken spullen steelt en dat de bemoeienis van een bewoner daar dusdanig mee botst dat ze niet weten hoe snel ze weg moeten komen.
Enige wat je met zon maglite kunt doen is 'em naar z'n kop gooien.
Hoop rotzooi ook van het glas denk ik?
Shit hee, sterkte ermee.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:56 schreef Skv het volgende:
[..]
En de afgebroken stukken kozijn, en manshoge kasten die ruW leeg zijn getrokken.
Let daarbij wel op je eigen veiligheid (dus sleutel aan de binnekant erop laten zitten en/of een slot met een vaste sleutel gebruiken).quote:Op maandag 17 februari 2014 09:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, luik is de slaapkamer, in de nok van de zolder. Ik ga wel zorgen dat er een apart slot op onze deur boven komt. Van de verzekering hoefde dat niet, maar geeft vanaf nu wel een beter gevoel.
Dat inderdaad!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Let daarbij wel op je eigen veiligheid (dus sleutel aan de binnekant erop laten zitten en/of een slot met een vaste sleutel gebruiken).
Mocht er brand uitbreken is dat je enige vluchtweg en je wilt niet vast komen zitten in je "eigen veiligheid".
En natuurlijk rookmelders om je optijd te wekken en nog weg te laten komen.
Die liggen gelukkig niet standaard naast mijn bed.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef Bart.Sch het volgende:
wat moet je dan doen? Hem even helpen met spullen opzoeken en in de auto laden zeker -_-
Een honkbal knuppel is denk niet nodig met een bierfles gaan ze ook wel weg.
das soms beter ook wakker worden en denken waar is mijn portemonnee en waar is mijn mobiel gebleven!!!quote:Die liggen gelukkig niet standaard naast mijn bed.![]()
Dat zal best, maar ik heb de schrik er aardig in zitten nadat iemand even 's nachts mijn slaapkamer in komt stormen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:14 schreef Bart.Sch het volgende:
[..]
das soms beter ook wakker worden en denken waar is mijn portemonnee en waar is mijn mobiel gebleven!!!
Maar ik denk dat een inbreker banger is om betrapt te worden dan dat jij bent voor hem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |