Ieuw, zo vies in huis. Maar wel een goeie hulp idd.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:57 schreef DeadSkin het volgende:
Ik kan blijven liggen, mijn hond gaat er wel achter aan
Ja handig hequote:Op maandag 17 februari 2014 07:59 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Ieuw, zo vies in huis. Maar wel een goeie hulp idd.
Ik heb heul geen Audemars of Patek gelukkig.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:57 schreef BUTTERSSTOTCH het volgende:
Er was een jaar geleden bij mij ingebroken.gelukkig niet tijdens mijn slaaP. het waren pro's.seiko en swatch lieten ze liggen maar AP, PP,Daytona namen ze mee.
Maar wel een piaget en hublot?quote:Op maandag 17 februari 2014 08:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb heul geen Audemars of Patek gelukkig.
Ja, als je een inbreker totaal kapot slaat ja. Maar als jij hem immobiliseert of uit een handgemeen komt hij slechter dan jou, dan krijg je daar echt geen straf voor. Tenzij je dus buitensporig geweld gebruikt.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:07 schreef Fe2O3 het volgende:
je gaat sowieso in dit land nat als je ze een klap geeft :/
Een fatsoenlijke honkbalknuppel is ook niet goedkoop. een 3x D Cell Maglite en een knuppel zullen echt niet ver uit elkaar liggen qua prijs.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:54 schreef Sannr_ het volgende:
Een echte maglite kost wel wat, de neppers niet. Als er maar veel van die grote batterijen in gaan.
Omdat hij dan gearresteerd kan worden?quote:Op maandag 17 februari 2014 08:22 schreef Lienekien het volgende:
Waarom immobiliseren? Laat hem maar zo snel mogelijk oprotten.
zoiets voldoende?quote:Op maandag 17 februari 2014 08:22 schreef Crazy Harry het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 17 februari 2014 07:54 schreef Sannr_ het volgende:
Een echte maglite kost wel wat, de neppers niet. Als er maar veel van die grote batterijen in gaan.
Een fatsoenlijke honkbalknuppel is ook niet goedkoop. een 3x D Cell Maglite en een knuppel zullen echt niet ver uit elkaar liggen qua prijs.
En een maglite is natuurlijk ook handig wanneer je stroom uitgevallen is en voor wanneer er brand is, in tegenstelling tot een knuppel.
Volgens de raamzetter stonden overal vingerafdrukken. Die lui zijn wel teringdom geweest zeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat hij dan gearresteerd kan worden?
Met alle risico's van dien.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat hij dan gearresteerd kan worden?
Dat is wel voldoende jaquote:Op maandag 17 februari 2014 08:23 schreef Skv het volgende:
[..]
zoiets voldoende?
Deze advertentie mag u niet missen - Grote Staaf zaklamp Type Maglite
Bieden
http://link.marktplaats.nl/778564088
Ik heb ook liever dit resultaat dan een matpartij met een mes ofzo.quote:
Ja daag, ze kunnen de tyfus krijgen, dan moet die draak niet midden in de nacht mijn huis in gaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:27 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Dat is wel voldoende ja
Vooral voor daadwerkelijke zelfverdediging gebruiken want slaan met zo een ding zal al snel uitdraaien op excessief geweld.
Waar lees je dat ik zeg dat je dat moet doen? Ik zeg alleen dat als je in gevecht komt met een inbreker dat het wel mag om hem uit te schakelen, maar niet om hem in het ziekenhuis te slaan zonder aanleiding.quote:
Ik gok op polen, succes met de afhandeling.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Volgens de raamzetter stonden overal vingerafdrukken. Die lui zijn wel teringdom geweest zeg.
Waar zeg ik dat jij zegt dat dat moet?quote:Op maandag 17 februari 2014 08:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik zeg dat je dat moet doen? Ik zeg alleen dat als je in gevecht komt met een inbreker dat het wel mag om hem uit te schakelen, maar niet om hem in het ziekenhuis te slaan zonder aanleiding.
Waarom post je anders "met alle risico's van dien"?quote:Op maandag 17 februari 2014 08:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij zegt dat dat moet?
Omdat dat toch zo is, als je zo iemand te lijf gaat met die intentie?quote:Op maandag 17 februari 2014 08:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom post je anders "met alle risico's van dien"?
Uiteraard. En op zich niet helemaal ten onrechte. Anderzijds heeft de rechter makkelijk praten.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat dat toch zo is, als je zo iemand te lijf gaat met die intentie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |