Dan had ik het toch goed gezienquote:
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:02 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Gokje, lijstjes en boedieboe in 1 zin zegt je niks?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ook aardig wat FOK!sters geneukt
ow trots op ? XDquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
En da's niet eens van recente gevallen.
Jammer dat die shit niet meer bijgehouden wordt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:13 schreef Monopoly het volgende:
Leuke avonden gehad ja. Zou nu niet anders meer willen.
Ben blij met de relatie die ik heb.
Nope, ze weet alles. Ik hoef niets te verbergen voor mijn vriendin.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja je zou wat anders zeggen als ze meeleest eh?
Dus die DM die ik je net gestuurd heb mag ze gewoon lezenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope, ze weet alles. Ik hoef niets te verbergen voor mijn vriendin.
Toch chill, geen geheimen voor elkaar hebben, geen sneaky gedoe, weten dat het gewoon goed zitquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus die DM die ik je net gestuurd heb mag ze gewoon lezen?
shit
truequote:Op woensdag 19 februari 2014 11:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toch chill, geen geheimen voor elkaar hebben, geen sneaky gedoe, weten dat het gewoon goed zit
en zeau heurt het, deze relaties duren het langst. Geweaun eerlijk dan weet je wat je aan elkaar hebt, ook de irritaties bespreekbaar maken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope, ze weet alles. Ik hoef niets te verbergen voor mijn vriendin.
Precies!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:59 schreef Speedball het volgende:
[..]
en zeau heurt het, deze relaties duren het langst. Geweaun eerlijk dan weet je wat je aan elkaar hebt, ook de irritaties bespreekbaar maken.
Jouw partner ook op FOK! ontmoet zoals Mono? Gezien je ondertitel?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:59 schreef Speedball het volgende:
[..]
en zeau heurt het, deze relaties duren het langst. Geweaun eerlijk dan weet je wat je aan elkaar hebt, ook de irritaties bespreekbaar maken.
nopequote:Op woensdag 19 februari 2014 12:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jouw partner ook op FOK! ontmoet zoals Mono? Gezien je ondertitel?
Carnaval... Vorig jaar eerste x op stap geweest, beviel toen prima. Dit jaar maar weerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef AMangold het volgende:
[..]
Carnaval is volgende week vrijdag pas
en vorig jaar niet wezen carnavallen(de jaren dervoor was ik dus bezet door vriendje 3)
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toch chill, geen geheimen voor elkaar hebben, geen sneaky gedoe, weten dat het gewoon goed zit
Ditquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:59 schreef Speedball het volgende:
[..]
boequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:02 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Gokje, lijstjes en boedieboe in 1 zin zegt je niks?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |