Maakt toch niet uit, zelf bepalen welke foto's eropkunnen en geen achternaam oid dus die vinden ze niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:02 schreef Chloroform het volgende:
Oh, je kunt alleen met Facebook inloggen. Jammer.
Alsof jij geen FB hebtquote:Op maandag 17 februari 2014 15:02 schreef Chloroform het volgende:
Oh, je kunt alleen met Facebook inloggen. Jammer.
Hmmm.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, zelf bepalen welke foto's eropkunnen en geen achternaam oid dus die vinden ze niet.
Zeg ik toch niet.quote:
Waarom heb je dat nog niet gedaan dan, hosselboii.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:04 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou best veel van m'n tinder matches doen. Op fok zijn ze op 1 vuurwerkhandje te tellen
Heb ik al, even kijken welke van de 12 ik ga gebruiken.quote:
Indd, goedkope snolletjes moeten niet al te moeilijk zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom heb je dat nog niet gedaan dan, hosselboii.
Haha, dat had ik wel verwacht.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik al, even kijken welke van de 12 ik ga gebruiken.
Weet jij maar al te goed eh.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Indd, goedkope snolletjes moeten niet al te moeilijk zijn.
Wow.quote:
Nog geen match met vasquote:Op maandag 17 februari 2014 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom heb je dat nog niet gedaan dan, hosselboii.
Lekker hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, straks weer een Tinderseksdate
Kan gewoon via FOK! toch. ;squote:
Moeten zij zeker je treinkaartje betalen. ;squote:Op maandag 17 februari 2014 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien zit je te ver weg, heb max 55 km.
ze kan altijd nog de kaart van haar ma gebruikenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moeten zij zeker je treinkaartje betalen. ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |