Pringles, dushi ons nummer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:51 schreef SoldMayor het volgende:
Ik zie hier Stef zo los op gaan he.
Nee doe dan de oude nummers van Daddy Yankee.quote:
Oh shitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee doe dan de oude nummers van Daddy Yankee.
Hier ookquote:
Speciaal voor Tbroquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee doe dan de oude nummers van Daddy Yankee.
Cassie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:12 schreef PierreTT het volgende:
Nee doe dan de oude nummers van Daddy Yankee.Speciaal voor TbroCassie - Me & U (Video)
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:14 schreef PierreTT het volgende:
BAM TILBURG CENTRAAL RESPRESENT HOLLA AT MY BOY GERT FROM OSS ZUID EN NICK FROM DOWNTOWN BOXTEL
Speciaal voor Rossdalequote:
Speciaal voor Mauquote:
Kan die lang wachtenquote:
quote:Blondje (23) kookt poesje in magnetron
Opmerkelijk • 21-02-2014 @ 12:25 • dm Ronald (Djeez)
Laura Cunliffe uit het Britse Hoyland moest deze week voor de rechtbank verschijnen wegens een grof staaltje dierenmishandeling. Het 23-jarige blondje had namelijk haar poesje in de magnetron gestopt. Het arme beestje heeft het niet overleefd.
De jongedame heeft in de rechtszaal bekend zich schuldig te hebben gemaakt aan dierenmishandeling. Naar eigen zeggen wilde zij het vier maanden oude beestje straffen. Het poesje had namelijk haar goudvis aangevallen.
Cunliffe pakte haar huisdier op en stopte het in haar magnetron. Vervolgens liet zij het arme beestje vijf minuten koken. Toen de wrede Engelse het hevig gestreste dier uit de magnetron haalde, bleek het nog in leven.
Zij bracht het poesje naar een familielid, maar negentig minuten later stierf het alsnog. Vervolgens liet zij het katje begraven. Uiteindelijk kreeg de dierenbescherming lucht van de zaak, en drie dagen later werd duidelijk wat het domme blondje had aangericht.
Volgens haar advocaat lijdt de jonge vrouw aan psychoses. Ook beweert ze depressief te zijn. Op 13 maart zal de rechter uitspraak doen in deze schokkende zaak.
Shit wat een geil wijf is dat ook.quote:
Wtf gastquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
15 jaar Guantanamo bay voor haar lijkt me gepast.
Doodstraf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
15 jaar Guantanamo bay voor haar lijkt me gepast.
Geen probleemquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee doe dan de oude nummers van N'Sync
quote:
POMPEN DAN MET DIE SUBWOOFER GOOI JE KIND DE LUCHT IN VOETJES VAN DE VLOER RAMEN ERUIT SLAGROOM TEGEN DE MURENquote:
O dat wel, alleen dat bijdehante gedrag hangt me gewoon de strot uit!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:32 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Niet zo haten, je weet dat ik gelijk heb.
Zoek die leventje!quote:
oke.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:05 schreef KneusTeun het volgende:
ps4 gaat eerste korting al krijgen in Japan! zoals ik dacht, als ze dat beetje timen met een release in NL van de one dan kan dat wel eens zuur zijn voor MS.
Laat Stoma het niet horen want de player staat tenslotte in het midden nuquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:29 schreef Kutmanager het volgende:
Die nieuwe youtube layout werkt echt als een draak en het ziet er niet uit.Waarom verneuken die lui het toch ook elke keer.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat Stoma het niet horen want de player staat tenslotte in het midden nu
Ongestelde wijven.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:29 schreef Kutmanager het volgende:
Die nieuwe youtube layout werkt echt als een draak en het ziet er niet uit.Waarom verneuken die lui het toch ook elke keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Noo!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
wanna see great american titteeez?
nee dankjewelquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
wilt er iemand met mij spec ops doen van modern warfere 2?
Man man, ook de CL65 en de S65? Wat een gouden mogelijkheid is datquote:Op zondag 23 februari 2014 20:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
Weet je wat mooi is, vorig jaar twee dagen lang in Duitsland in alle AMG modellen geredenook de SLS
. nog leuker is dat ik volgend jaar weer mag. Mijn jongere broer werkt bij Mercedes.
Enig puntje is dat je een eigen risico hebt van 10.000 euro![]()
Het is niet te bevatten hoe veel kracht zo'n auto heeft tot je er zelf eens inzit.
[ afbeelding ]
Moest vriendin naar vliegveld brengen, maar een ajaxcied was voor me in het stadion en heeft al precies verteld hoe kut het wasquote:Op zondag 23 februari 2014 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou Teun voetbal hebben gekeken dit weekend of is hij weer afgehaakt ondertussen?
Ik weet niet, vind hem niet echt heel mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |