abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136796863
Hallo, k ben 16 jaar. En sinds een minuut of twee geleden weet ik het. Ik wil Rijk worden!. Mja, de eerste vraag naar mijn doel is natuurlijk: HOE?!. Je kunt gaan stelen/roven. Als je dit slim aanpakt kun je ermee wegkomen. Je kunt ook drugs gaan verkopen. Maar die louche figuren HOE?! kom je met hen in contact. En stel dat ze mij in me hoofd schieten met een Pipa. Omdat meneer/mevrouw helemaal in een wauwse gekke bui is. Omdat meneer/mevrouw de tokkie mijn nette ABN niet verstaat. En ik die straattaal niet?!. Neeh dat is vragen om problemen. Op de communicatie loopt dit al spaak. Ik kan ook mee gaan meespelen met de postcode-kanjer. Dan staat die dikke gezelligerd voor mijn deur als ik win. Met een auto toe. Maarja de kans dat je voor je dood die jackpot wint is wel héél erg klein. Heel heel erg klein. Erfenis heb ik ook niet. En een zusje om te prostitueren heb ik ook niet. Loverboi worden, die skills daar wordt je mee geboren. Heb ik ook niet.

Dus wend ik mij maar tot de grootste forum van Nederland..

Jij wilt vast ook rijk worden he?!

HOE?!? ga jij dit aanpakken. Wat is JOUW plan van aapak?. Ik hoef niet alles tot in de details te weten (ben geen copycat). Maar ben wel benieuwd naar frisse ideeën.
pi_136796949
Ik help sukkeltjes als JOU RIJK te worden en dan pak ik ze ALLES af en RAPE hun MOEDER in de ASS.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136796956
Dan ben je hier op de juiste plek, de overgrote meerderheid van de userbase hier is miljonair.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136797070
quote:
6s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef bijdehand het volgende:
Ik help sukkeltjes als JOU RIJK te worden en dan pak ik ze ALLES af en RAPE hun MOEDER in de ASS.
Ondanks mijn semi-niet serieuze OP ben ik toch wel degelijk serieus. Dus serieuze reacties gaarne.. Studeer je accountancy en probeer je op die manier iedereen te naaien? Vertel mij jouw ideeeeeen!
  zondag 16 februari 2014 @ 23:25:00 #5
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_136797077
Wil dan.....
pi_136797331
Je zit hier voorlopig goed. Het is namelijk bekend dat de gemiddelde Fokker 3 porsche's heeft. En 21cm uiteraard.
pi_136797947
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef Robuustheid het volgende:
Je zit hier voorlopig goed. Het is namelijk bekend dat de gemiddelde Fokker 3 porsche's heeft. En 21cm uiteraard.
Haha, is die van jou zo klein? _O-
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_136797996
Ga dingen ruilen via internet

de enige voorwaarde wat je terugkrijgt moet duurder zijn

begin met iets wat 2,- waard is

en eindig met een enorme villa
pi_136798030
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:46 schreef arjan1112 het volgende:

Had iemand dat niet al eens gedaan?
pi_136798070
Je kan ook je leven verkopen, je kamer je school je spullen en je vrienden

Vervolgens ga je zelf ergens anders naartoe met het geld
  zondag 16 februari 2014 @ 23:52:46 #11
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_136798262
Bitcoins, jongen. Bitcoins. Dat is de enige manier.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_136798297
apps maken en verkopen aan apple

word je ook wel rijk mee
pi_136798303
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:52 schreef SpecialK het volgende:
Bitcoins, jongen. Bitcoins. Dat is de enige manier.
_O- die boot heb je gemist inmiddels
  maandag 17 februari 2014 @ 00:15:17 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_136798981
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:53 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

_O- die boot heb je gemist inmiddels
sssst ixnay over de grote roblemenpay bij ountgoxmay en het rashencay van die hele leuriszooipay.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_136799517
Werken, sparen, bedrijf beginnen, bedrijf verkopen, investeren/beleggen, rentenieren
In die volgorde
pi_136799595
De drugsmokkel ingaan of de politiek.
pi_136808552
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:46 schreef arjan1112 het volgende:

Paperclip kan ook. ;)

NWS / Van paperclip naar huis in 14 stappen.
pi_136808630
Ik geef TS wat goede ideen en laat hem daar dik voor betalen. >:) Zo niet dan moet TS maar goed zijn best doen op school en veel geluk hebben. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_136819069
Weet waar je goed in bent. Ken je zwakheden. Bedenk loopbaanmogelijkheden/businessplan waarin je kwaliteiten naar voren komen en zorg dat je zwakke plekken ofwel niet van belang zijn daarbij, ofwel anderszins gecompenseerd worden (de juiste zakenpartner b.v.). Inventariseer met welke daarvan je een gerede kans hebt om veel geld te verdienen. Zet je daar dan voor in en wel vol, met vol risico en als het mislukt begin je gewoon opnieuw.

En hou er rekening mee dat het jou toch niet lukt. Het is allemaal niet zo simpel.

Alternatief: zoek een bestaande onderneming die te koop staat, maar die niet optimaal wordt gerund. Neem die over (dat vereist natuurlijk wel inleg!) en optimaliseer. Meestal de betere optie, maar dan moet je een manier bedenken om dat startkapitaal bij elkaar te verdienen. Een bestaande onderneming vergroot de kansen tov een nieuw op te richten onderneming, maar een supersprint zit er zelden in (of je moet een ondernemer treffen die alle contact is verloren met de moderne wetten en zelf supergoed zijn in het benutten van huidige kansen... dat kan ook).

Ik vind het overigens wel een groot minpunt dat je het moet vragen. Dat doet vermoeden dat je weinig inventief bent.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 17 februari 2014 @ 17:53:03 #20
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_136819174
Euhm je eigen kontje verkopen een optie?
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_136819218
Durven te investeren.
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
  maandag 17 februari 2014 @ 18:11:47 #22
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_136819704
quote:
6s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef bijdehand het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:43 schreef starla het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen deugniet _O-
MV NS FR DS MD
pi_136826793
Gewoon een goede criminele actie plegen, en het geld wat je daar dan mee verdient gelijk in goud investeren en dat verstoppen. Ook al moet je dan een paar jaar brommen als je gepakt wordt dan weet je dat je als je vrij komt je gelijk miljonair bent.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_136830012
Dat zeg ik niet zomaar, stuur maar een PM met hoeveel je er voor over hebt om te weten hoe je rijk wordt.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_136831399
Gewoon een paar millenniumprijsproblemen oplossen, ben je zo klaar mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')