Ik dacht al dat je met een slap argument zou komenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:14 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wat krijg je anders als je het land seculier maakt.
Dan voelt iedereen zich vrij en worden ze massaal atheïst.
Tuurlijk is het goed argument. Als je land seculier is mag je alles doen wat je wilt dus ook van je prachtige geloof afgaan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je met een slap argument zou komen
Geri...quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:58 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Er zijn best veel atheïsten in Turkije hoor.
Komt door Ataturk.
Slechtste troll poging ooit dezequote:Op woensdag 19 februari 2014 10:58 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Er zijn best veel atheïsten in Turkije hoor.
Komt door Ataturk.
hoe lang staat dit hier al?quote:Voordat je reageert
Kan een lompe boer uit Schubbekutteveen je post lezen en begrijpen? Dan is het goed.Af en toe een woordje Turks is niet erg. Maar maak er geen complete conversaties van. Dank.
Ook daar is vast een liefhebber voor... Een ibne die geen zin heeft in anale ongemakken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:30 schreef zarGon het volgende:
NWS / 'Mijn beharing maakt me vrouwelijker.'.
Ze heeft een baardigere baard dan de meerderheid van de mannen..
Kwam al voor in het filmpje, ze heeft huwelijksaanzoek gekregenquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ook daar is vast een liefhebber voor... Een ibne die geen zin heeft in anale ongemakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Een compleet vrije internet zou zoals een land zonder regels zijn, ik heb de wetsvoorstel trouwens niet gezien, dus kan het niet inhoudelijk afkeuren of goedkeuren. TOR-netwerk is zonder regels en daar zie je ook wel de meest zieke dingen voorbij komenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:16 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.turks.nl/turki(...)ken-internetwet.html
Jammer dit...
Ja, maar niet voor jouquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:43 schreef Crip het volgende:
Is er ergens in Nederland wat leuks te doen tijdens te vakantie?
Lezingen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:43 schreef Crip het volgende:
Selam aleykum. Hoe gaat het met je scriptie?quote:
Aleykum selam werrahmatullah. Ik heb er een 8 ervoor. Ik wacht totdat ze mijn laatste cijfer doorsturen van een ander vak, dan ben ik klaar met mijn bachelorsquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Lezingen.
Ik heb geen vakantie
[..]
Selam aleykum. Hoe gaat het met je scriptie?
Masha'Allah, moeten wij jou nu trakteren of jij ons.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Aleykum selam werrahmatullah. Ik heb er een 8 ervoor. Ik wacht totdat ze mijn laatste cijfer doorsturen van een andere vak, dan ben ik klaar met mijn bachelors
Ga boksen, klappen krijgen en uitdelen werkt erg bevredigend.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:50 schreef expans het volgende:
Vriendjes, laatste tijd voel ik me down/depri, al wat langer (paar maanden). Iemand tips oid?
Ja, ik weet sporten hoort te helpen maar dat werkt niet echt want kan niet van de bank afkomen.
Ik loop nu naar werk want 30 minuten rust als het ware, plus bidden helpt ook een beetje om m'n hoofd leeg te houden.
What else?
Ligt er aan hoe oud je bent. Holly in Rotterdam.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:43 schreef Crip het volgende:
Trakteer jezelf op een luxe cadeau.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:50 schreef expans het volgende:
Vriendjes, laatste tijd voel ik me down/depri, al wat langer (paar maanden). Iemand tips oid?
Ja, ik weet sporten hoort te helpen maar dat werkt niet echt want kan niet van de bank afkomen.
Ik loop nu naar werk want 30 minuten rust als het ware, plus bidden helpt ook een beetje om m'n hoofd leeg te houden.
What else?
Hmm, doen we daar groepsmeet, neem jij ook vrouw en kind mee?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe oud je bent. Holly in Rotterdam.
Harder sporten. Toen ik liefdesverdriet had/depressief was, ging ik elke dag 20/30 km fietsen. Pas na de 8ste km voel je de endorfine stromen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:50 schreef expans het volgende:
What else?
Bij liefdesverdriet? Meestal schreeuw en huil ik tegen een kussenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Harder sporten. Toen ik liefdesverdriet had/depressief was, ging ik elke dag 20/30 km fietsen. Pas na de 8ste km voel je de endorfine stromen.
Of gewoon recreatief fietsen. Je hoeft niet te gaan wielrennen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:54 schreef expans het volgende:
Sporten, meh, ik roep al een maand dat ik wat moet doen maar werkt niet echt. Ben weer aangekomenal m'n afvalgains zijn weg.
Probeer de dagen vooruit te spoelen zodat ik s'avonds kan pitten en dus nergens aan hoef te denken.
Oh, nou, oke dan.quote:
Where?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Lezingen.
Ik heb geen vakantie
[..]
Selam aleykum. Hoe gaat het met je scriptie?
Wat is Holly nou weer?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe oud je bent. Holly in Rotterdam.
Jup, we kennen het allemaal wel. Ga je elk jaar op vakantie naar Turkije in de zomer? Familie zien/zon kan veel helpen om de bittere opkomende maanden tegen te gaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:54 schreef expans het volgende:
Sporten, meh, ik roep al een maand dat ik wat moet doen maar werkt niet echt. Ben weer aangekomenal m'n afvalgains zijn weg.
Probeer de dagen vooruit te spoelen zodat ik s'avonds kan pitten en dus nergens aan hoef te denken. En ik heb niet eens grote problemen oid, maar gewoon meer een depri status waarbij ik twijfel aan het leven, soort van. Heb ik elk jaar een aantal maanden, meestal in de winter.
Hou niet echt van zulke shit delen dus sorry dat ik jullie promoveer naar psychologen.
Iyi hadi, zo maar even de fiets gebruiken dan ipv benenwagen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Of gewoon recreatief fietsen. Je hoeft niet te gaan wielrennen.
www.islamagenda.nlquote:
That's the spiritquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:56 schreef expans het volgende:
[..]
Iyi hadi, zo maar even de fiets gebruiken dan ipv benenwagen.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jup, we kennen het allemaal wel. Ga je elk jaar op vakantie naar Turkije in de zomer? Familie zien/zon kan veel helpen om de bittere opkomende maanden tegen te gaan
Turkije niet, één keer kort weekje weg. Hoop van de zomer te gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jup, we kennen het allemaal wel. Ga je elk jaar op vakantie naar Turkije in de zomer? Familie zien/zon kan veel helpen om de bittere opkomende maanden tegen te gaan
Ik was ook boos. Sorry, ik ben gewoon geen jankerdquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bij liefdesverdriet? Meestal schreeuw en huil ik tegen een kussen
Ik ben een janker ja. Ik ben helaas geen harde type met een stenen hart.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik was ook boos. Sorry, ik ben geen jankerd
thenks.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
www.islamagenda.nl
Alleen jammer dat je zo in the middle of nowhere woont in Limburg.
En Holly = Hollywood, uitgaansclub voor puberale pubers in Rotterdam. Ja ik gebruik pleonasme.
Afval en gains, die oxymoronquote:
Jup, als je trouwens naar een lezing gaat, pak iets dat de hele dag is, zodat het een beetje in proportie staat met de hoeveelheid afstand dat je moet afleggen. Als je er trouwens een goede lezing tegenkomt laat het weten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:06 schreef Crip het volgende:
[..]
thenks.
Ew, ik heb uitgaan echt nooit gesnapt. In een donkere room staan met allemaal zweterige mensen om je heen. (Tenminste dat is het beeld dat ik heb, ben nog nooit uitgegaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |