Nee, BEJ.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Half 11 en iedereen gaat slapen. Zit ik in OUD ofzo?
BOL is gewoon volledig naar school met stagequote:Op woensdag 19 februari 2014 22:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ah oké dus ernaast wat werken dan.
Aaah zo, ik heb de quote van de film 'They Live', beetje vage film over zo een gast die een bril vindt waarmee hij een andere werkelijkheid ziet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja in dat geval past 'ie wel perfect. Bubblegum is hier in de regio helemaal niet te krijgen, trouwens
Ik ken de quote vooral van Duke Nukem
Succesquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:13 schreef Moira. het volgende:
Zit nu bij de Bristol in Groningen een peukje te roken.
Zo naar binnen voor gesprek!
Fingers crossed voor overplaatsing!
Bij ons in Ede ook niet meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:13 schreef Amarantha het volgende:
Bubblegum kun je hier in Emmen ook niet krijgen
Die ken ik nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij ons in Ede ook niet meer
Ze hebben de bubblegum verruild voor Enemy of the State. Maar da's ook fijne wiet
Klinkt heftig!!quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij ons in Ede ook niet meer
Ze hebben de bubblegum verruild voor Enemy of the State. Maar da's ook fijne wiet
Hier in de shop (we hebben er 2 maar 1 shop is echt matig) hebben we:quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:38 schreef OllieWilliams het volgende:
Kan hier in de omgeving praktisch alle soorten krijgen![]()
Hasj rook ik ook nooitquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier in de shop (we hebben er 2 maar 1 shop is echt matig) hebben we:
- Master Kush (7 euro, 14 euro)
- White Widow (6 euro, 12 euro)
- Crystal Bud (7 euro, 14 euro)
- Ankara Special (7 euro, 14 euro)
- Amnesia Haze (9 euro, 18 euro)
- Haze voordeelzak (23 euro)
- Mix zak, allemaal afval wiet (15 euro)
- Voorgedraaide wiet joint (3 euro)
Twee of drie soorten hasj waarvan ik niet weet welke omdat ik dat nooit rook
Wow allemaal chille wiet *jaloersquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hasj rook ik ook nooit
Wat ik hier kan halen (verschillende shops):
- WW
- Jack White
- Enemy of the State
- Bubblegum
- Dynamite
- Madness
- Bubblegum
- Snow white (sneeuwwitje)
- Casey Jones (KC Jones)
- Amnesia
- Super Silver Haze
- Lemon Haze
- Diesel
- Love Potion
En bij een shop in DH hebben ze iedere keer dat ik er kom nieuwe zelf-gekruisde soorten
https://dizzyduckseeds.com/quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow allemaal chille wiet *jaloers*
Goud in een patroon met neonroze accenten of andersom?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik twijfel nog steeds in welke kleur ik mijn 'nieuwe' fiets moet overspuiten. Neonroze of toch weer goud (wordt dan mijn 3de gouden fiets)
Jij hierquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Goud in een patroon met neonroze accenten of andersom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |