Oh zo bedoel je, die au maakt het wel elegant, ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee in "om", moira heeft twee lettergrepen, "moi" en "ra". de 'i' in de "moi" valt weg omdat dit een zwakke klank is. als je het vervolgens omdraait krijg je "om", wat je dan op de traditionele manier uitspreekt
hehe grappigquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal hem even opnieuw uploaden. Ik had het een hele tijd geleden er ja over dat je nickname op posters staat hier in huis
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je, die au maakt het wel elegant, ja.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:17 schreef Moira. het volgende:
Wtf heeik ben altijd m'n aansteker kwijt toch.
Zit ik zo beetje stoned te graaien waar de fuck ik dat ding nou weer gelaten heb, had ik 'm boven m'n tiet zo schuin onder m'n kin gelegdWaarom?
Ik heb uit een oude bank letterlijk 6 aanstekkers geplukt. Allemaal tussen de rand gedrukt met m'n dikke reet. En ik maar kopen.quote:
Stonerstrugglesquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:17 schreef Moira. het volgende:
Wtf heeik ben altijd m'n aansteker kwijt toch.
Zit ik zo beetje stoned te graaien waar de fuck ik dat ding nou weer gelaten heb, had ik 'm boven m'n tiet zo schuin onder m'n kin gelegdWaarom?
jeweetquote:
aight aight!quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:23 schreef Amarantha het volgende:
Over een weekje heb ik hopelijk een pc die een beetje goed werkt. Als hij me goed bevalt hou ik die gewoon, pckasten kun je altijd wel upgraden qua hardware dat is wel fijn. Koop ik in Mei gewoon een goede tablet erbij voor de internet dingetjes die ik hier in de woonkamer wil doen (gamen doe ik daar toch niet)
Tering wat boeiend.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee in "om", moira heeft twee lettergrepen, "moi" en "ra". de 'i' in de "moi" valt weg omdat dit een zwakke klank is. als je het vervolgens omdraait krijg je "om", wat je dan op de traditionele manier uitspreekt
Ik heb vorige week een computer gekregen maar videokaart (enz?) is fucked. Ik heb net gezegd dat ik dat niet kan betalen, toen zei A. dat ik tot Dinsdag moet wachtten (zijn payday). Goede hoop dat hij dat voor me koopt. Hij is dat gezeur van mij over mijn laptop echt spuugzat hahaquote:
Spelling correctie deed dat. Bbl toch ?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AMA?Haha. Na de zomervakantie pas
hoop het voor jequote:Op woensdag 19 februari 2014 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een computer gekregen maar videokaart (enz?) is fucked. Ik heb net gezegd dat ik dat niet kan betalen, toen zei A. dat ik tot Dinsdag moet wachtten (zijn payday). Goede hoop dat hij dat voor me koopt. Hij is dat gezeur van mij over mijn laptop echt spuugzat haha
Denk het welquote:
BOLquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Spelling correctie deed dat. Bbl toch ?
Ah oké dus ernaast wat werken dan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk het welWeet het wel bijna zeker
[..]
BOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |