Ik heb vorige week een computer gekregen maar videokaart (enz?) is fucked. Ik heb net gezegd dat ik dat niet kan betalen, toen zei A. dat ik tot Dinsdag moet wachtten (zijn payday). Goede hoop dat hij dat voor me koopt. Hij is dat gezeur van mij over mijn laptop echt spuugzat hahaquote:
Spelling correctie deed dat. Bbl toch ?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AMA?Haha. Na de zomervakantie pas
hoop het voor jequote:Op woensdag 19 februari 2014 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een computer gekregen maar videokaart (enz?) is fucked. Ik heb net gezegd dat ik dat niet kan betalen, toen zei A. dat ik tot Dinsdag moet wachtten (zijn payday). Goede hoop dat hij dat voor me koopt. Hij is dat gezeur van mij over mijn laptop echt spuugzat haha
Denk het welquote:
BOLquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Spelling correctie deed dat. Bbl toch ?
Ah oké dus ernaast wat werken dan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk het welWeet het wel bijna zeker
[..]
BOL
Nee, BEJ.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Half 11 en iedereen gaat slapen. Zit ik in OUD ofzo?
BOL is gewoon volledig naar school met stagequote:Op woensdag 19 februari 2014 22:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ah oké dus ernaast wat werken dan.
Aaah zo, ik heb de quote van de film 'They Live', beetje vage film over zo een gast die een bril vindt waarmee hij een andere werkelijkheid ziet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja in dat geval past 'ie wel perfect. Bubblegum is hier in de regio helemaal niet te krijgen, trouwens
Ik ken de quote vooral van Duke Nukem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |