Onzeker toetsenbordheldje gespotquote:Op zondag 23 februari 2014 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er bestaat geen lens breed genoeg om nicolette, die vrouw EN haar man in beeld te brengen
Ik zou stoppen. Zou al bezwijken onder de drukquote:Op zondag 2 maart 2014 21:09 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat zouden jullie doen als er nog een koffer was met een auto. Gaan voor de auto of de volgende ronde; waar je minimaal 1000 pakt.
Wel hopen dat je dan een goede auto krijgt in plaats van zo'n verkrachte Mini.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:10 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Ik zou stoppen. Zou al bezwijken onder de druk
Als er maar 1 koffer was begin je wel als 5e aan de finale, dus dan is de auto wel verleidelijkquote:Op zondag 2 maart 2014 21:09 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat zouden jullie doen als er nog een koffer was met een auto. Gaan voor de auto of de volgende ronde; waar je minimaal 1000 pakt.
Is het niet altijd dezelfde?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:10 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wel hopen dat je dan een goede auto krijgt in plaats van zo'n verkrachte Mini.
Onderschat de nieuwprijs van een Mini trouwens nietquote:Op zondag 2 maart 2014 21:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook wel is dikke BMW's zien langskomen.
Die krengen zuipen veel in vergelijking met hun groottequote:Op zondag 2 maart 2014 21:12 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Onderschat de nieuwprijs van een Mini trouwens niet
20.000
Ze heten Mini, ze zijn het tegenwoordig allang niet meerquote:Op zondag 2 maart 2014 21:14 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die krengen zuipen veel in vergelijking met hun grootte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |