Drama is alleen op te lossen door zelf rustig en kalm te blijven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:07 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Echt wel, zeker nog wat last minute drama pfff
Ik ging in September 2012 jurken passen, en trouwde op 13 mei 2013.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zeg, iedereen is altijd van ´je moet echt wel een jaar van te voren je jurk gaan zoeken blabla´ dus ik was al heel pragmatisch bezig want een jaar van te voren is een te drukke periode in het jaar om te gaan zoeken. 2 maanden daarvoor is een prima maand dus ik wilde dan alvast gaan kijken. Dus ik bel een trouwwinkel en die waren helemaal van ´nou dat is wel heel vroeg blabla´
Hoe lang van te voren zijn jullie gaan zoeken?
Ik vermoed dat ik uit kom op laten maken (niet dat ik dat persé persé wil, maar ik ken mezelf. Op kant en klare jurken vind ik vast altijd net iets aan te merken. Ik maak zelf ook kleding dus ben misschien daardoor een beetje lastig) dus ik wil echt op tijd zijn zodat ik nog over kan stappen op die optie als ik in de winkels niets vind
Ja daar heb ik inderdaad veel goeds over gehoord en gelezen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ging in September 2012 jurken passen, en trouwde op 13 mei 2013.
En als je m gaat laten maken, dan kan ik je Anastasi aanraden! Zij maakt echt prachtige dingen! ( weet natuurlijk niet of zij een beetje bij je in de buurt zit.)
MW hoax is in jan/feb gaan kijken en we trouwen in juni.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zeg, iedereen is altijd van ´je moet echt wel een jaar van te voren je jurk gaan zoeken blabla´ dus ik was al heel pragmatisch bezig want een jaar van te voren is een te drukke periode in het jaar om te gaan zoeken. 2 maanden daarvoor is een prima maand dus ik wilde dan alvast gaan kijken. Dus ik bel een trouwwinkel en die waren helemaal van ´nou dat is wel heel vroeg blabla´
Hoe lang van te voren zijn jullie gaan zoeken?
Ik vermoed dat ik uit kom op laten maken (niet dat ik dat persé persé wil, maar ik ken mezelf. Op kant en klare jurken vind ik vast altijd net iets aan te merken. Ik maak zelf ook kleding dus ben misschien daardoor een beetje lastig) dus ik wil echt op tijd zijn zodat ik nog over kan stappen op die optie als ik in de winkels niets vind
Bij mw hoax hebben ze 8 weken nodig voor bestelling. Denk dat het afhankelijk is van welke winkel/merk je kooptquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:24 schreef laziness het volgende:
Ik ben eind april gaan kijken en eind augustus getrouwd. Dat is wel te laat als er besteld moet worden qua jurk. Ik heb de jurk uit de winkel gekocht.
Ze hebben ongeveer 4 maanden nodig voor een bestelling van een jurk dus als je het iets ruimer neemt ben je vroeg genoeg.
Wat gaan er toch weer veel fokkers trouwen, zie jou, Lotusss en Rhu. Leuk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:52 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga morgen kijken, een half jaar voor de datum en dat lijkt me primaZaken waar we gaan kijken gaven aan dat een half jaar ok is.
Dit is mij ook altijd verteldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:42 schreef manda-rijn het volgende:
Cruella zei dat ik véél te laat was met een jurk uitzoeken! Begin oktober jurk (uit de winkel dus) gekocht en eind april trouwen. Ze zei dat er echt wel 9 maanden levertijd op een jurk zat! Blijkt dus niet zo te zijn?
Ahh balen scorpie! Heb je ze al verstuurd? Anders kan je toch een klein briefje erbij doen of nasturen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:11 schreef Scorpie het volgende:
Kutzooi. Komen er net achter dat er een foutje op de trouwkaarten staan: twee ceremoniemeesters met hetzelfde telefoonnummersta nu echt op het punt ze weg te flikkeren en opnieuw te laten drukken, maar dat duurt wel even
Nou ja het telefoonnummer wat er bij staat is dezelfde als van de eerste ceremoniemeester. Vraag is of ze dat gaan zien of dat we idd een briefje erbij moeten doen. Ik vind het alleen kut. Ben een autist en vind dat het goed moet zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef Kings het volgende:
[..]
Ahh balen scorpie! Heb je ze al verstuurd? Anders kan je toch een klein briefje erbij doen of nasturen?
auch. Dat zuigt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:11 schreef Scorpie het volgende:
Kutzooi. Komen er net achter dat er een foutje op de trouwkaarten staan: twee ceremoniemeesters met hetzelfde telefoonnummersta nu echt op het punt ze weg te flikkeren en opnieuw te laten drukken, maar dat duurt wel even
Hmja, ik zit er ook over te denken om het gewoon te versturen en dan #yolo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
auch. Dat zuigt.
ik lees dat het enkel een telefoonnumer is, ik zou het gewoon versturen. 90 % ziet het toch niet en de andere 10, lekker boeiend
Niet te veel aandacht aan geven en dan merken weinig mensen het.
O, daar zou ik ook ECHT niet tegen kunnen!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:11 schreef Scorpie het volgende:
Ik ken wel een fotograaf die een uurje wil komen schieten voor 750 hoor.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:33 schreef kleinelievewolff het volgende:
Heeft er iemand nog een aanbeveling voor een leuke fotograaf voor een bruiloft met een beperkt budget in de provincie Utrecht? Ik kom allemaal fotografen tegen met pakketten die beginnen bij 1300 euro. Wij hoopten toch wel voor onder de 750 euro (exclusief album) te kunnen slagen
Mijn wensen zijn om eerst een fotoshoot te doen op de locatie (kasteel), daarna (eind van de middag) het ja-woord, taart/toast en aansluitend de bbq te fotograferen. Dit is dan (afhankelijk van de benodigde tijd voor de fotoshoot) een uur of 5-6. Vervolgens de foto's op schijf/stick te ontvangen en een selectie mooi bewerkt te krijgen. Foto's op een website optioneel.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik ken wel een fotograaf die een uurje wil komen schieten voor 750 hoor.
Waarmee ik bedoel, wat wil je? Wat zijn je eisen/wensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |