Wij zetten er ook niet bij dat we trouwen. De mensen die de aankondiging echt genegeerd hebben, halen het wel uit het plaatje en anders geeft 'ceremonie' in combinatie met de 'borrel' erna vast voldoende hintquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil ook zo min mogelijk tekst
Ik had nu iets van:
wij gaan trouwen! En geven daarom een feest voor onze vrienden en familie op xx om xx
Adres
Laat het even weten als je niet komt
Naam en naam
Owja en in een hoekje het adres van de wedsite
(Die nog niet bestaat)
Ik hou niet van gedichtjes en clichés
Ik wil alleen wat je moet weten er op dus ik twijfel nog over alles tussen 'wij gaan trouwen' en het adres
Ja hoi,quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ja wij willen juist geen bruiloftsplaatje en hebben ook geen aparte ceremonie receptie en borrel
Allemaal al verwarrend genoeg gok ik
Grapje zeker.quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:47 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg! Ken je plek! Man altijd eerst, vrouw volgt
Behalve op de trouwkaart (voorop), kennelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 07:47 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg! Ken je plek! Man altijd eerst, vrouw volgt
heel veel op internet gelezen, en flarden van vooreelden samengevoegd tot onze tekstquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hebben jullie de tekst zelf bedacht of iets van het net gehaald?
Goed op dreef inderdaad!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:12 schreef Cheerful het volgende:
Ik heb het zelf bedacht, dat ging eigenlijk verrassend snel![]()
Ik heb vanochtend de definitieve gastenlijst gemaakt, alle adressen erbij gezocht en de losse kaartjes voor de daggasten geprint. O, en ik heb een afspraak voor een proefkapsel. Productief ochtendje, bruiloftsgewijs!
Haha, dat heb ik ook ja, bijna alles is geregeld, op een paar kleinigheidjes na. Nu nog 4 maanden wachten...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wij zijn eigenlijk (op de bedankjes na) helemaal rond. En we moeten nog 3 maand wachtenwat moeten we in de tussentijd doen ?
![]()
![]()
Vrijheid-stress
Hahaha ik morgen nog 1 maand!!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wij zijn eigenlijk (op de bedankjes na) helemaal rond. En we moeten nog 3 maand wachtenwat moeten we in de tussentijd doen ?
![]()
![]()
Vrijheid-stress
Oh spannend!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:36 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Hahaha ik morgen nog 1 maand!!!!
Wij hebben nog een gesprek gepland staat bij onze locatie, de ambtenaar en de dj.
Morgen vrijgezellenfeest
Dank je! Weet nog helemaal niets...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:44 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Oh spannend!
Veel plezier op je feest!
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Cindy1988 het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb zaterdag een top dag gehad! We gingen bij mijn beste vriendin thuis eerst een high tea doen. Alle meiden hadden zelf lekkere dingen gemaakt en meegenomen. Daarna hebben we bingo gedaan met allemaal gekke prijsjes.
Na de bingo zijn we naar Amsterdam gereden waar we uit eten zijn geweest bij "de bazar" op de Albert cuypstraat. Dit was erg veel maar ook erg lekker![]()
Als kers op de taart werd ik vervolgens meegenomen naar Carré waar we naar de musical love story zijn geweest!
Een super dag zonder (gelukkig) gekke dingen. Oh ik moest wel de hele dag 2 sjerpen om en een diadeem op met een sluier eraan, gelukkig was het carnaval.
Nou mij niet gezien, ben IT-er maar hoef dat niet per se op mijn eigen bruiloftquote:Op maandag 10 maart 2014 10:48 schreef Mariposas het volgende:
Leuk idee! Maar dan moet natuurlijk wel iedereen van je Facebook vrienden welkom zijn, toch?
Een website is ook een leuk idee, je zou eigenlijk een soort feed aan die website moeten koppelen, dat er bv. één persoon een soort Twitter berichtjes op de website gedurende de dag steeds als update plaatst. Al dan niet met wat foto's. Volgens mij is dat heel leuk om terug te lezen en ook voor degene die er om wat voor reden dan ook niet bij kan zijn op de hoogte te kunnen blijven. Ik zal wel iets roepen wat al lang de normaalste gang van zaken is op bruiloften maar waarvan ik denk een nieuw idee te hebben.
Het is dat wij een kleine en ingetogen bruiloft hebben, anders zou ik zoiets wel willen.
Haha, subtiliteit is een toverwoordquote:Op maandag 10 maart 2014 10:48 schreef Mariposas het volgende:
Leuk idee! Maar dan moet natuurlijk wel iedereen van je Facebook vrienden welkom zijn, toch?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:21 schreef Cheerful het volgende:
[..]
JaSindsdien geen mooiere meer gezien!
dat zal best druk zijn, maar hou er vooral rekening mee dat er vaak een levertijd van 3-6 mnd op n jurk kan zitten...quote:Op zondag 16 maart 2014 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe lang van te voren moet je een afspraak maken bij een bruidswinkel als je jurken wil passen in het weekend?
Ik bedoel zitten die agenda's snel vol?
Weekeinden zitten supersnel vol. Beter ga je een keer doordeweeks, veel rustigerquote:Op zondag 16 maart 2014 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe lang van te voren moet je een afspraak maken bij een bruidswinkel als je jurken wil passen in het weekend?
Ik bedoel zitten die agenda's snel vol?
Nee, minimaal 2.5 maand van te voren of je moet geen maatpak willen. Tenzij je een zaak vind die geen handel heeft, dan kan het snel ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:40 schreef Jula123 het volgende:
Oei, lastig is dat.
Wij gaan binnenkort eens kijken naar de kleding van mijn aanstaande. Dat kan toch nog wel redelijk op het laatste moment? We willen het ongeveer 1,5 maand van tevoren kopen, of is dat om één of andere reden niet handig?
Dankje. We gaan geen pak laten maken oid. We willen een broek, een overhemd (waar we de mouwen van oprollen) en een gilet. Dus wat we kopen moet gewoon goed zitten. Klein beetje verstellen kunnen we wel zelf.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, minimaal 2.5 maand van te voren of je moet geen maatpak willen. Tenzij je een zaak vind die geen handel heeft, dan kan het snel ja.
Dan kan het vrij snelquote:Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Dankje. We gaan geen pak laten maken oid. We willen een broek, een overhemd (waar we de mouwen van oprollen) en een gilet. Dus wat we kopen moet gewoon goed zitten. Klein beetje verstellen kunnen we wel zelf.
ja dan werk ikquote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weekeinden zitten supersnel vol. Beter ga je een keer doordeweeks, veel rustigerplus let op je levertijd he.
heeft ze het wel opgelost?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:39 schreef manda-rijn het volgende:
Over trouwjurken gesproken;
Die van mij hangt met een wrange nasmaak bij mijn ouders thuis.
Bij de 2e pasafspraak was de verkoopster erg naar in omgang omdat ik verder niks bij haar afneem en maakte gemene opmerkingen naar mij toe. De jurk was verder af, dus na 2 minuten kon de jurk uit en mocht deze mee naar huis. Met een vage onderbuikgevoel heb ik de jurk thuis weer aangedaan en bleek de baleinen achter bij mijn rug bijna haaks te staan (een Katrien Duck kont kreeg ik in de jurk door de baleinen!) Weer opnieuw afspraak gemaakt en deze keer was de verkoopster wederom een naar mens. Het was ons schuld dat de baleinen zo stonden en wij hadden de jurk kapot gemaakt. Onhandig uit de hoes gehaald, 'verkeerd' lingerie (niet bij haar gekocht, dus het was verkeerd volgens madam), of mijn scheve rug had het kapot gemaakt. Achteraf bleek het bij de eerste pasafspraak ook al een knik in te zitten, zagen we thuis op de foto's. De verkoopster reageerde behoorlijk agressief en ik moest direct de foto's ophalen.
En uiteindelijk bleek de baleinen te strak in de jurk genaaid te zijn waardoor het krom troken geen excuses hè.
Hopelijk kan ik nog genieten van de jurk op mijn trouwdag. Door Cruella zit er wel een zwart randje aan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:36 schreef laziness het volgende:
Ligt er aan wat het is. Ik zou zelf niet elke soort verrassing waarderen geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |