Ik lurk al sinds het begin van deze reeks mee maar hulde! Hij is echt fantastisch geworden!quote:Op zondag 16 maart 2014 20:14 schreef Lijnloos het volgende:
1 juli 2011 begon ik aan een "epic" patroon om alle 151 1e generatie pokemon te borduren. Nu, bijna 3 jaar later, is ie eindelijk af! 115.200 steken gezet... Hij heeft af en aan in de kast gezeten, wachtend tot ik weer zin had om er aan verder te gaan. Stukken uitgehaald omdat het verkeerd was. Vele avonden en vakanties mee gevuld. Nu nog inlijsten en ophangen, dan is het klaar!!! NEXT!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:14 schreef Lijnloos het volgende:
1 juli 2011 begon ik aan een "epic" patroon om alle 151 1e generatie pokemon te borduren. Nu, bijna 3 jaar later, is ie eindelijk af! 115.200 steken gezet... Hij heeft af en aan in de kast gezeten, wachtend tot ik weer zin had om er aan verder te gaan. Stukken uitgehaald omdat het verkeerd was. Vele avonden en vakanties mee gevuld. Nu nog inlijsten en ophangen, dan is het klaar!!! NEXT!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hiervoor ontlurk ik even: BAZIN!quote:Op zondag 16 maart 2014 20:14 schreef Lijnloos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |