Wel als de vraag is hoe het heet als je jezelf dood maaktquote:
Doe maar joh. het boeit me niet meer wat mensen zeggenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
niet doen zij heeft een bos en onder de bos verbergt ze een paar zieke jokerlippen
oh dan stop ik ermee want de lol is er afquote:Op zondag 16 februari 2014 21:00 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Doe maar joh. het boeit me niet meer wat mensen zeggen
Mooiquote:Op zondag 16 februari 2014 21:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
oh dan stop ik ermee want de lol is er af
Ik meen het welquote:Op zondag 16 februari 2014 21:12 schreef LMLucky het volgende:
Doe het dan op een verkapte manierWtf is this
Gekkiequote:Op zondag 16 februari 2014 21:21 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Het komt wel goed, schatje!
[ afbeelding ]
Mijn hele leven is een puinhoopquote:Op zondag 16 februari 2014 21:23 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ze lacht alweer hoor. Weliswaar een tong80 lach. But
[ afbeelding ]
Maar gelukkig geen vuilnisbelt!quote:Op zondag 16 februari 2014 21:24 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Mijn hele leven is een puinhoop
Heel grappig..quote:Op zondag 16 februari 2014 21:25 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Maar gelukkig geen vuilnisbelt!
[ afbeelding ]
Dan is het goedquote:Op zondag 16 februari 2014 21:28 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Tsja. Zo ben ik. Maar ik bespeur toch een beetje sarcasme.
[ afbeelding ]
Bedoelde het alleen maar goed hoor
Het staat in ONZ, dus misschien troll. Maar toch sterktequote:
Nee, jammer genoeg niet. ik snap dat je dat denkt.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:31 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Het staat in ONZ, dus misschien troll. Maar toch sterkte
De reacties hier zijn niet veel beter... Maar ik snap je punt wel. DM maar als je erover wilt praten.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:33 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, jammer genoeg niet. ik snap dat je dat denkt.
In KLB krijg ik te veel gezeik, in R&P heb ik geen zin om alles uit te gaan leggen. Dus daarom hier.
Goed ideequote:Op zondag 16 februari 2014 22:01 schreef faf het volgende:
Blondje net gedumpt of heeft die scharrel je in de steek gelaten?..
Maar nee iedereen heeft wel eens wat liefde nodig, bel/skype/ga ff naar wat mensen welke jouw goed kennen.
Jouwquote:Op zondag 16 februari 2014 22:01 schreef faf het volgende:
Blondje net gedumpt of heeft die scharrel je in de steek gelaten?..
Maar nee iedereen heeft wel eens wat liefde nodig, bel/skype/ga ff naar wat mensen welke jouw goed kennen.
Nou en?quote:
Waarom moet jij in ieder topic reageren?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
Waarom ga je niet naar je ouders voor liefde? Zij hebben bewust voor je gekozen immers. Wij niet.
Denk het niet hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:42 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Kon zijn dat mensen zich ongerust maakte
nog geen tien reacties vandaagquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:42 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Waarom moet jij in ieder topic reageren?
Moderator + FOK! = geen leven + Alle tijd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:42 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Waarom moet jij in ieder topic reageren?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Moderator + FOK! = geen leven + Alle tijd.
Klopt, de mods weten nu ondertussen wel hoe ik over ze denk en dat ga ik maar niet herhalenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Moderator + FOK! = geen leven + Alle tijd.
Ga die dan maar in een ander topic neerkwakkequote:Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nog geen tien reacties vandaag
Maar waarom ga je niet naar je ouders? Of willen zij je ook niet?
Dan kan je al helemaal fluiten naar je beetje liefdequote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Klopt, de mods weten nu ondertussen wel hoe ik over ze denk en dat ga ik maar niet herhalen
Welke FOK!ker rate de kleding van alle andere FOK!kers?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dan kan je al helemaal fluiten naar je beetje liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
Is goedquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dan kan je al helemaal fluiten naar je beetje liefde
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:52 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Welke FOK!ker rate de kleding van alle andere FOK!kers?Welke tor is een modera?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De jouwe was beter. eerlijk is eerlijk. Tevens leuk topje dat je aan hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Oh?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Klopt, de mods weten nu ondertussen wel hoe ik over ze denk en dat ga ik maar niet herhalen
Meent ze niet over jou!quote:
Ze vindt jou stiekem lief, heb ik gehoordquote:
Tja, er zitten hier vast ook wel normale modsquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:54 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Meent ze niet over jou!
Ze fopt je maar.
Je bent wel erg optimistisch, dat siert je.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:57 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Tja, er zitten hier vast ook wel normale mods
Fijnquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je bent wel erg optimistisch, dat siert je.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
Tevens leuk topje dat je aan hebt.
Ik ben een mode rater toch jongen.quote:
Kut, dat had ik niet doorquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben een mode rater toch jongen.
Maakt niet uitquote:
Verdomme, waarom hack je mijn laptopcamera nou weer?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Jouw sokken kleuren trouwens erg mooi bij de rest van je outfit vandaag
Had je hem maar af moeten plakken ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verdomme, waarom hack je mijn laptopcamera nou weer?
Ik ga hem nu onder kwakkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Had je hem maar af moeten plakken ja.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wel mooi voor ts, want die was op zoek naar liefde
Iedereen heeft toch een beetje liefde nodigquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wel mooi voor ts, want die was op zoek naar liefde
True. Nou, hier danquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:23 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch een beetje liefde nodig
Dank je wel hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
Niet doorvertellen, want dan willen ze allemaal wat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |