Wat?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Dᴇᴀʀ ɴᴀᴢɪ ᴍᴏᴅs: Yᴏᴜ ᴍᴀʏ ʜᴀve ʙᴀɴɴᴇᴅ ᴍᴇ ғᴏʀ 10 ᴍɪɴᴜᴛᴇs, ʙᴜᴛ sʜɪᴛᴘᴏsᴛɪɴɢ ᴡɪʟʟ ᴀʟᴡᴀʏs ғɪɴᴅ ᴀ ᴡᴀʏ. I ᴡɪʟʟ ʀᴀɪsᴇ ᴍʏ ᴅᴏɴɢᴇʀs. I ᴡɪʟʟ ʟɪᴇ ᴀʙᴏᴜᴛ ʜᴏᴡ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ғᴀᴄᴇs. I ᴡɪʟʟ RIP ɪɴ ᴘᴇᴘᴘᴇʀᴏɴɴɪ ᴄᴀᴘᴘᴜᴄᴄɪɴᴏ ᴘɪsᴛᴀᴄʜɪᴏ. Sᴏ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴇven ᴡᴀsᴛᴇ ʏᴏᴜʀ ᴛɪᴍᴇ ʙᴀɴɴɪɴɢ ᴍᴇ, ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ sᴘᴀᴍᴍɪɴɢ ɪs ᴍʏ ᴘᴀssɪᴏɴ, AND I WILL COME BACK! Pʟs ɴᴏ ᴄᴏᴘʏ ɴᴀᴢɪʀɪɴᴏ ᴍᴏᴅᴇʀɪɴᴏ
Ja vreemd genoeg is het toch wel onderhoudendquote:Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef Bombvis het volgende:
45000 mensen die hier naar kijken en ik ben er nu 1 vanMaar die geluidjes
WAt snappen jullie niet aan de problemen qua Twitch chat en stream heeft een delay van 20 seconde tussen elkaar? Het is nogal moeilijk iemand te zeggen wat iemand moet doen als er 20 seconde verschil in zit.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:53 schreef Nikmans het volgende:
Twitch, een site waar mensen streams op kunnen zetten, heeft als experiment een kanaal gemaakt genaamd TwitchPlaysPokemon. Idee hier is dat iedereen in de chat commando's kan zeggen (A, B, start, select, up, down, left, right) en een bot die woorden omzet in input, en op die manier wordt geprobeerd Pokémon Red uit te spelen.Ondertussen zitten er 44000 mensen knoppen te spammen, zijn er drie badges gehaald en is iets als cut gebruiken op een boompje een onderneming van titanische proporties. De enige manier om dichter bij kanker te komen dan vijf minuten naar die stream kijken is daadwerkelijk kanker krijgen, maar het is toch grappig om zo nu en dan te kijken hoe ver ze zijn.
Link hier: http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon
OP quotenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
WAt snappen jullie niet aan de problemen qua Twitch chat en stream heeft een delay van 20 seconde tussen elkaar? Het is nogal moeilijk iemand te zeggen wat iemand moet doen als er 20 seconde verschil in zit.
Ik doe wat ik wil.quote:
Ik doe wat ik doe.quote:
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:53 schreef Nikmans het volgende:
Twitch, een site waar mensen streams op kunnen zetten, heeft als experiment een kanaal gemaakt genaamd TwitchPlaysPokemon. Idee hier is dat iedereen in de chat commando's kan zeggen (A, B, start, select, up, down, left, right) en een bot die woorden omzet in input, en op die manier wordt geprobeerd Pokémon Red uit te spelen.Ondertussen zitten er 44000 mensen knoppen te spammen, zijn er drie badges gehaald en is iets als cut gebruiken op een boompje een onderneming van titanische proporties. De enige manier om dichter bij kanker te komen dan vijf minuten naar die stream kijken is daadwerkelijk kanker krijgen, maar het is toch grappig om zo nu en dan te kijken hoe ver ze zijn.
Link hier: http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon
quote:
SS ticket, bitch!quote:Op zondag 16 februari 2014 19:41 schreef n00b13 het volgende:
Ik zie het al: je blijft oneindig in elk menu hangen.
Pidgeot bijna doodquote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik volg het al een paar dagen en het is toch best grappig dat ze zover zijn gekomen.
Ja die baas gaat een zieke sweep uitvoerenquote:
wel, ze hebben nog een pidgeot van level 40quote:Op zondag 16 februari 2014 19:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze gaan het niet halen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |