Het zou pas knap zijn als ze een missingno weten te vangen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat had ik al voorspeld ja, maar straks? Over 2 maanden misschien?
Fuck it ik zou kunnen opblijven om dit te kijken maar het is wel vervelend.quote:
Moet wel slapen zometeen.quote:
ach als ze pokemons kunnen vangen en attack kunnen leren moet dat ook lukken :pquote:Op maandag 17 februari 2014 00:11 schreef Spongeboss het volgende:
Zou het lukken de fiets op te komen voor die fiets only road?
Dit wordt een zware klus denk ik, ik denk dat als ik morgen wakker ben ze nog niet zo heel ver zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
ach als ze pokemons kunnen vangen en attack kunnen leren moet dat ook lukken :p
Maker heeft subscriptions aangezet. Kan je 5$ donerenquote:Op maandag 17 februari 2014 00:12 schreef Spongeboss het volgende:
Zou de maker veel geld verdienen als hij gewoon af en toe om het uur een reclame laat draaien.
Had ik dit maar bedacht.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maker heeft subscriptions aangezet. Kan je 5$ doneren
Hij zal er redelijk wat aan verdienen
Lol, je kan het ook doen voor andere games, dunno of het even succesvol zal zijn. Misschien Final Fantasy ofzoquote:
Hmm ik vraag me af wat de grootste en lastigste game is voor zoiets als dit... Super mario zal geen succes zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lol, je kan het ook doen voor andere games, dunno of het even succesvol zal zijn. Misschien Final Fantasy ofzo
Donkey kongquote:Op maandag 17 februari 2014 00:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lol, je kan het ook doen voor andere games, dunno of het even succesvol zal zijn. Misschien Final Fantasy ofzo
Een dating sim is ook wel tof misschien.quote:
Krijg je al die rare jappen op je kanaalquote:Op maandag 17 februari 2014 00:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Een dating sim is ook wel tof misschien.
Een succes dus.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Krijg je al die rare jappen op je kanaal
Yo morgen misschien dat ze dan een badge verder zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol dit schiet niet op
Tot morgen
Moet je inderdaad een game hebben waar je elk moment van je beeldscherm weg zou kunnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Games waarbij je continu moet drukken gaat dus niet werken. Moet echt een game zoals Pokemon zijn
Gewoon street fighterquote:Op maandag 17 februari 2014 00:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Moet je inderdaad een game hebben waar je elk moment van je beeldscherm weg zou kunnen.
Football Manager zou kunnen, maar heb je weer geen standaard knoppen. Als je enkel oldschool spellen toe laat kom je bijna op iets van Mijnenveger oid uit.
Flappy birdquote:Op maandag 17 februari 2014 00:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |