Ach als alle pokemons dood zijn ga je daar automatisch naar toequote:Op maandag 17 februari 2014 00:03 schreef Spongeboss het volgende:
Het zal wel onmogelijk zijn naar de pokemont center te lopen.
Exact.Hebben ze de snorlaxen al gehad? Die toren zal wel een hel zijn als je dat item moet gebruiken om die cubone of zijn evolutie te ontdekken.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:04 schreef KingRoland het volgende:
Die pidgeot heeft trouwens nog 9 hp over toch?
Ja die gaat die gymleader battle niet overleden en de rest is niet sterk genoeg volgens mijquote:Op maandag 17 februari 2014 00:04 schreef KingRoland het volgende:
Die pidgeot heeft trouwens nog 9 hp over toch?
Nog niet maar ik denk dat de gym van Fuchsia moeilijk gaat worden met die onzichtbare murenquote:Op maandag 17 februari 2014 00:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Exact.Hebben ze de snorlaxen al gehad?
Valt volgens mij wel mee, die gym met die random code die je moet invoeren gaat moeilijker zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 00:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nog niet maar ik denk dat de gym van Fuchsia moeilijk gaat worden met die onzichtbare muren
Oh die gym dan bij het safari park...quote:Op maandag 17 februari 2014 00:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nog niet maar ik denk dat de gym van Fuchsia moeilijk gaat worden met die onzichtbare muren
Dat ze de elektro gym al gehad hebben,quote:Op maandag 17 februari 2014 00:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee, die gym met die random code die je moet invoeren gaat moeilijker zijn
Dat had ik al voorspeld ja, maar straks? Over 2 maanden misschien?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
Straks een Masterball op een ratata.
Wacht maar als we fly vrijspelen dan is het helemaal...quote:Op maandag 17 februari 2014 00:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Helemaal weer terug naar pokemon center![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |