Ik verbaas me dat ze toch nog zo ver komen, maar die is inderdaad niet te doen zoquote:Op maandag 17 februari 2014 17:20 schreef DeLachendeVierde het volgende:
De safarizone wordt ook onmogelijk, daar mag je maar 250 stappen doen ofzo
Gaat lukken niet disbelieven! Hoewel ze pokemon dollars te kort gaan komen het is echter te doen als 50.000 lui weg gaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik verbaas me dat ze toch nog zo ver komen, maar die is inderdaad niet te doen zo
Hoezo? Hoeveel heb je nodig?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Gaat lukken niet disbelieven! Hoewel ze pokemon dollars te kort gaan komen het is echter te doen als 50.000 lui weg gaan.
500 per keer dat je weer die 250 stappen begaat.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:41 schreef Lindgren. het volgende:
Moonstone binnen.
[..]
Hoezo? Hoeveel heb je nodig?
Ah, op die manier.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
500 per keer dat je weer die 250 stappen begaat.
WTF Zoner hem zijn we niets.quote:
In box 1.quote:
Zonder hem voorgoed weg te sturen zoals Ratata en Charmander.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:58 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Zit in PC. Maar probeer hem er maar eens uit te krijgen
Nee hij is er eerder al eens uit gehaald!quote:
Hoe weet je dat? Lees je tussen de commands door of is er ook een aparte chat?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:01 schreef Lindgren. het volgende:
Dikke battle voor dat pokécenter. De ene helft van de chat wil daar weg, de andere helft wil naar binnen.
Door de commands.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Lees je tussen de commands door of is er ook een aparte chat?
NEEEEEEEEEEEEEEEE NIET DE HELIX VERDOMME!quote:
Maak jij hem? Akkoordquote:Op maandag 17 februari 2014 18:13 schreef Spongeboss het volgende:
Wie maakt volgende? We moeten hier een topic voor houden anders gaan we naar General Chat akkoord?
Gewoon verder in deel 2quote:Op maandag 17 februari 2014 18:13 schreef Spongeboss het volgende:
Wie maakt volgende? We moeten hier een topic voor houden anders gaan we naar General Chat akkoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |