Holy Guacamole......quote:Op dinsdag 4 maart 2014 03:44 schreef Libris het volgende:
Het schijnt trouwens dat ik nu in de duurste stad ter wereld woon (http://www.bbc.com/news/business-26412821).
• Singapore, Singapore
• Paris, France
• Oslo, Norway
• Zurich, Switzerland
• Sydney, Australia
Huizen en auto's zijn inderdaad extreem duur, vorig jaar een huis gekocht, Een appartement van zo'n 115 m2, voor zo'n 600+K Euro, en dat is nog in een deel van Singapore dat redelijk geprijst is.
Auto's, weer een ander verhaal, voordat je een auto mag kopen, moet je een Certificate of Entitlement (COE) kopen, die gaan nu voor zo'n 44K euro, dan mag je je auto 10 jaar houden. Daar komt dus de prijs van de auto nog bij op...
Maastrichtersteenweg 274quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ha, vroenhoven...Daar heb ik veel feestjes gevierd!
Precies daar woonde een goede vriend van me ook! Ik had zo'n hekel aan steeds die heuvel op fietsen!quote:
Ik woon in de 4e. Maar goed zolang je salaris erbij past maakt het natuurlijk allemaal vrij weinig uit, behalve dan dat de rest van de wereld ineens heel goedkoop is voor je.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 03:44 schreef Libris het volgende:
Het schijnt trouwens dat ik nu in de duurste stad ter wereld woon (http://www.bbc.com/news/business-26412821).
• Singapore, Singapore
• Paris, France
• Oslo, Norway
• Zurich, Switzerland
• Sydney, Australia
Huizen en auto's zijn inderdaad extreem duur, vorig jaar een huis gekocht, Een appartement van zo'n 115 m2, voor zo'n 600+K Euro, en dat is nog in een deel van Singapore dat redelijk geprijst is.
Auto's, weer een ander verhaal, voordat je een auto mag kopen, moet je een Certificate of Entitlement (COE) kopen, die gaan nu voor zo'n 44K euro, dan mag je je auto 10 jaar houden. Daar komt dus de prijs van de auto nog bij op...
Ik heb een aantal jaar in nummer 3 (destijds nummer 1 a 2) gewoond. En inderdaad, zolang je salaris is aangepast maakt het allemaal weinig uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:35 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik woon in de 4e. Maar goed zolang je salaris erbij past maakt het natuurlijk allemaal vrij weinig uit, behalve dan dat de rest van de wereld ineens heel goedkoop is voor je.
Ligt er maar aan wat ze allemaal als parameters meenemen. Er zijn grote verschillen tussen ergens wonen (en een huis moeten huren of kopen en eten uit de supermarkt) of ergens tijdelijk verblijven (en afhankelijk zijn van hotels en restaurants).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:56 schreef Individual het volgende:
Er zijn best veel van die 'duurste steden' lijstjes met verschillende resultaten.
[ afbeelding ]
2 voormalige kantoren op de foto
Ik denk echt niet dat London de duurste is trouwens.
Ohnoesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:18 schreef Individual het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijke stad! Bijna 14 jaar dagelijks gekweld.
Deze vrouw begrijpt het.quote:
Daar ken ik er een van!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:22 schreef Barbusse het volgende:
Dat is net zoiets als Noorse rastafari's
quote:
Ik ook!quote:
Misschien wel dezelfde. Hoeveel rastafarai zijn er nu in Noorwegen?quote:
Hij woont in Trondheim.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:53 schreef Individual het volgende:
[..]
Misschien wel dezelfde. Hoeveel rastafarai zijn er nu in Noorwegen?
In Bergen toevallig ook?
Ongeveer welk jaar? Ik zat er van '99 tot '02..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Precies daar woonde een goede vriend van me ook! Ik had zo'n hekel aan steeds die heuvel op fietsen!
ik van 2005-2008.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:22 schreef Libris het volgende:
[..]
Ongeveer welk jaar? Ik zat er van '99 tot '02..
Er zijn er een aantal die niet echt kijken in welk forum dat topic staatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:26 schreef Individual het volgende:
Ik heb van het lijstje een topic gemaakt: Kaaskoppen in het Buitenland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |