SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou het Maasgebouw opnieuw gaan bestormen of de volgende keer witte zakdoekjes meenemen voor Koemanquote:Op zondag 16 februari 2014 17:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh neehoor, ik was al een halfuur thuis, maar toen zag ik ineen Ajax
Ik heb het gevoel dat Ajax vannacht in je nachtmerries voorkwam, kan dit kloppen?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh neehoor, ik was al een halfuur thuis, maar toen zag ik ineen Ajax
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat vinden joden tegenwoordig erg? The times. They are changing.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Jullie vonden die penalty van NAC serieus terecht?![]()
![]()
![]()
![]()
Haal die aids uit je ogen
hahaquote:Op zondag 16 februari 2014 17:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Jullie vonden die penalty van NAC serieus terecht?![]()
![]()
![]()
![]()
Haal die aids uit je ogen
Nah, heb vannacht niet echt gedroomdquote:Op zondag 16 februari 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Ajax vannacht in je nachtmerries voorkwam, kan dit kloppen?
Sick, bro.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nah, heb vannacht niet echt gedroomd
Niet geslapen?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je lag zeker stijf en klaarwakker na je badtrip en de spanning die je voor vanmiddag had?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zelfs in je dromen is dat onmogelijk voor PSV. Achja, 4 punten voor op de nummer 7 is ook knap.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
4 hele punten voor maar liefst. poe poe
Geen idee, dan zou ik m'n luxaflex omhoog moeten doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:50 schreef Caland het volgende:
Het valt me trouwens nu pas op dat het weer langer licht is buiten. Wat jullie jongons.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs in je dromen is dat onmogelijk voor PSV. Achja, 4 punten voor op de nummer 7 is ook knap.
Klik op het plaatje en dan F5quote:Op zondag 16 februari 2014 17:51 schreef Buitendam het volgende:
Tussenstand NAC-Feyenoord staat op 0-1 in de OP. Het had zo mooi kunnen zijn.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je lag zeker stijf en klaarwakker na je badtrip en de spanning die je voor vanmiddag had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |