Niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:34 schreef community het volgende:
Ik begrijp de hysterie niet over OS, Eén vlaggetje zegt toch genoeg.
Met pasen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wil hakim zijn kop op een stok
Beste Vuurvliegje,quote:Op zondag 16 februari 2014 16:19 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Zijn weinig organisaties, waar het spul ten goede komt aan mensen, die het echt nodig hebben. Meestal gaat het op een grote hoop, door naar een bedrijf, die er van alles van maakt.
Daarom hebben wij als particulieren, dit opgepakt. Wij vragen om donaties in de vorm van kleding en spullen ten behoeve van minima. Dat werkt beter. Bovedien zamelen we papier en ijzer in, om voedselpakketten te kunnen bekostigen.
Ruud misschien?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef Grunge. het volgende:
Over wie had Isabella het nou? Ze vroeger of degene op wie zij ging stemmen een donkere huid had, nee, maar over wie had ze het dan?
ruudquote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef Grunge. het volgende:
Over wie had Isabella het nou? Ze vroeger of degene op wie zij ging stemmen een donkere huid had, nee, maar over wie had ze het dan?
Da's dan wel weer meer ontopicquote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef martend het volgende:
[..]
Niet?
één vlaggetje, één landje, één volk, ein.. nah da's weer wat anders![]()
Naast de Hornbach zeker.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Beste Vuurvliegje,
Ik heb hier wat kleding van mijn dochter die ze niet meer draagt. Meestal gooi ik dit soort dingen in de Humana-bak, die hier bij de Plus (!) staat.
(..)
Help, heb ik dit nu in de co's gezet? Ik wilde een dm sturen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Beste Vuurvliegje,
Ik heb hier wat kleding van mijn dochter die ze niet meer draagt. Meestal gooi ik dit soort dingen in de Humana-bak, die hier bij de Plus (!) staat.
Maar wat jij hier schrijft klinkt veel sympathieker. Daarom zou ik ze liever aan een iniatief als dat van jou/jullie geven. Vind je het leuk als ik ze opstuur? Alles schoon gewassen en heel.
Ik begrijp dat het lastig is om je adres zomaar te geven aan iemand wat (zou Hakim zeggen) alleen maar op hetzelfde forum leest/schrijft, maar ik kan je verzekeren dat ik een gewone vrouw en moeder ben. Ik weet heel goed wat het is om met weinig rond te komen.
Denk er maar rustig over na, als je het liever niet wilt doe ik de kleding gewoon naar Humana, het zal die snaaiers in Utopia toch niet passen.
Met vriendelijke groet,
Caroline aka ariehaan
Zeikkind is het..quote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef 5thencounter het volgende:
Isa heeft een Safe van Hakim geslijmt..
Je kan nog deleten, erg liev trouwensquote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Help, heb ik dit nu in de co's gezet? Ik wilde een dm sturen.
Dacht al.. wahdoeje?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef ariehaan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Die vrouwenkoppies denken zo gemakkelijk de negatieve kanten weg, Zolang ze maar een plek krijgen. Trouwe honden,quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef Mylene het volgende:
Het achterlijke is dat ze Hakim zelf op een voetstuk plaatsen. Ze lijken bang voor hem te zijn.
Te laatquote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Te laat. CNN komt zo met "BREAKING NEWS"quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Precies en wij werken met een regio weggeefgroep op FB, kan iedereen aanraden even in je eigen regio te kijken ernaar...quote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Tayu het volgende:
[..]
Te laat
In veel plaatsen (misschien ook wel in jouw woonplaats) bestaan weggeefwinkels. Daar kun je kleding en andere goederen heenbrengen die vervolgens gratis en voor niets kunnen worden meegenomen door mensen die het niet al te breed hebben.
Net als vorige maand dus, en dit zal nog elke maand weer terugkomen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef bull1966 het volgende:
hakom schijt in z'n broek dat hij in de gevarenzone komt en probeert anderen om te lullen
Ze hebben je gehoord pikkepijpquote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Burner82 het volgende:
Kom, ik wil de stream op die leuke jongen nu die er nog is....
En ik werk voor oa een weggeefwinkelquote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Precies en wij werken met een regio weggeefgroep op FB, kan iedereen aanraden even in je eigen regio te kijken ernaar...
Zo doorzichtig, bah! Manipulatieve horkquote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef bull1966 het volgende:
hakom schijt in z'n broek dat hij in de gevarenzone komt en probeert anderen om te lullen
quote:
stream 2 zie je de zijkantquote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Burner82 het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Burner82 het volgende:
Die heeft zijn 3min minderjarigen-tv erop zittenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Burner82 het volgende:
Hoe vet zou het wel niet zijn als een Ex van iemand een nieuwe bewoner zou worden.. ik denk heeeel vetquote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Urb het volgende:
isa zegt net dat ze Nico al kon? En niet specifiek van de casting maar dat kan natuurlijk wel.
Maar wij hadden de allereerste in Nederland, bij ons is het idee geboren.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:44 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Jaelke regio heeft er wel één, topwerk hoor
De elitestem voor Hakim zal hem aan z'n reet roesten.. denk ik. Zolang niemand in Utopia op hem stemt zit ie veilig toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Net als vorige maand dus, en dit zal nog elke maand weer terugkomen.
Stream 7 van Lekker Simpelquote:Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Krijgen we weer een mooie cap van de nederlandse ladies?
mhm anders is onze dag niet compleet hierquote:Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Krijgen we weer een mooie cap van de nederlandse ladies?
Nou ik hoop dat ie wel weer een paar dagen verongelijkt op bed zal liggen ervan hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
De elitestem voor Hakim zal hem aan z'n reet roesten.. denk ik. Zolang niemand in Utopia op hem stemt zit ie veilig toch?
Ze hebben het er al eerder over gehad, ze zaten in dezelfde castinggroep.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Urb het volgende:
isa zegt net dat ze Nico al kon? En niet specifiek van de casting maar dat kan natuurlijk wel.
Ah thnx. Net als Jim en Vanes dus.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hebben het er al eerder over gehad, ze zaten in dezelfde castinggroep.
Als ik voor 300 euro minder eten koop kan ik afvallen en geld verdienenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Helpen met afvallen in 100 dagen voor 1000 euro![]()
![]()
Weer es wat anders als, zeg een Billy of Andrea hequote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik zie zo graag een vrouw huilen, als het een OS winnares is Jorien ter Mors!!
Dilemma, dilemma, 's ochtends liggend op de bank Olga commandeur kijken, of ditquote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als ik voor 300 euro minder eten koop kan ik afvallen en geld verdienen
Als vrijwilliger of betaald??? Ik ben vrijwilliger en het is echt dankbaar werk. Alle lagen van de bevolking komen bij ons over de vloer. Geefwinkel gorinchemquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stream 1-7
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet alles wat Isa vertelt met een badkuip vol zout nemen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Urb het volgende:
Bij ons werken enkel en alleen vrijwilligers.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:49 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Als vrijwilliger of betaald??? Ik ben vrijwilliger en het is echt dankbaar werk. Alle lagen van de bevolking komen bij ons over de vloer. Geefwinkel gorinchem
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Weer es wat anders als, zeg een Billy of Andrea he
Bij ons ook daarom vond ik dat werk zo gek.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:50 schreef Tayu het volgende:
[..]
Bij ons werken enkel en alleen vrijwilligers.
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:51 schreef renevanlaaren het volgende:
ik hoor hakim zeggen ja de auto is voor me zoon op 360 aan de foon
Het is een initiatief vanuit de krakersbeweging, wist je dat?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:51 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Bij ons ook daarom vond ik dat werk zo gek.
Nico bevestigde dit ook gewoon.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:50 schreef Injetta het volgende:
[..]
Je moet alles wat Isa vertelt met een badkuip vol zout nemen.
Ze wil heel graag interessant zijn (net als de rest overigens) en zij doet dit door eindeloos verwarde verhalen te vertellen over haar 'verleden'. Het is onduidelijk wat waar is en wat niet.
gewoon verkopen geld gaat voor eigen belangquote:Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef Urb het volgende:
Iemand wil nog zon autootje voor gehandicapt broertje.
Dat wist ik niet, wij doen het nu ongeveer een jaar en sinds kort onze eigen stek dankzij een vrijgevig iemand! Maar nu weer over utopia!quote:Op zondag 16 februari 2014 16:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
Het is een initiatief vanuit de krakersbeweging, wist je dat?
OK dan is dit wel waar. Het is lastig bij Isa.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nico bevestigde dit ook gewoon.
Topperrrrrrrrrrrtjequote:Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog eentje om het af te leren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iedereen ter wereld is binnen 7 stappen te verbindenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
OK dan is dit wel waar. Het is lastig bij Isa.
Ik blijf het wel echt heel raar vinden dat er tussen al die bewoners verbanden zitten. Of ze kennen elkaar of er zijn verbanden met familieleden, vrienden.
Is dat normaal als je 12 willekeurige mensen van de straat plukt van verschillende plaatsen uit Nederland?
van een of ander ballenkoorquote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Urb het volgende:
Isa opperde al meer speelgoed te gaan maken.. sluit mooi aan bij die nieuwe die straks komt.Joey, de kinderspeeltoestellenhandelaar ( 3x ww)quote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef blanket het volgende:
Vind dat auto-tje echt wel leuk worden.
Ja, alleen jammer dat er spullen voor besteld moeten worden en geld voor projecten er niet is. En dat het voor die kut Hakim isquote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef MPC60 het volgende:
Die auto is toruwens het eerste wat ik zie waarvan ik denk, ja dat is leuk.
Wel jammer dat het voor Hakim jr is ipv iets voor het opbouwen van Utopia, maar zo te horen worden die autootjes nu ook iets om te verkopen. Komt goed uit.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef MPC60 het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super hequote:Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan kunnen ze nog een hondenhok afbreken.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat er spullen voor besteld moeten worden en geld voor projecten er niet is. En dat het voor die kut Hakim is
Wij zijn in 1999 gestart met de eerste Weggeefwinkel in Nederland, in een door ons gekraakt pand.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, wij doen het nu ongeveer een jaar en sinds kort onze eigen stek dankzij een vrijgevig iemand! Maar nu weer over utopia!
Zoveel waarheid in 1 post.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat er spullen voor besteld moeten worden en geld voor projecten er niet is. En dat het voor die kut Hakim is
Wel als ze het zouden verkopen voor Utopia.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef MPC60 het volgende:
Ja wanneer is er eigenlijk voor het laatst een hond geweest....quote:Op zondag 16 februari 2014 16:57 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan kunnen ze nog een hondenhok afbreken.
meer maken dus!quote:Op zondag 16 februari 2014 16:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel als ze het zouden verkopen voor Utopia.
Maar dit is een egoïstisch project voor die schimmelrat zijn eigen doeleinden.
De persoon die zijn bek vooraan heeft met "groepsgevoel".
Ik weet het, maar... dan moet je wel heel diep zoeken en dus 7 stappen verder. Hier kennen ze elkaar direct (is 1 stap) of hebben gemeenschappelijke kennissen (is 2 stappen).quote:Op zondag 16 februari 2014 16:56 schreef bull1966 het volgende:
[..]
iedereen ter wereld is binnen 7 stappen te verbinden
Mwoah, ken je de six degrees of separation theorie? Is niet echt ontopic dus ik ga het niet uitleggen hier maar mensen die zich opgeven voor zulke programma's zitten sowieso al wel een beetje in het wereldje denk ik. En dat er mensen elkaar kennen van de casting is vrij logisch want die is in groepen gedaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
OK dan is dit wel waar. Het is lastig bij Isa.
Ik blijf het wel echt heel raar vinden dat er tussen al die bewoners verbanden zitten. Of ze kennen elkaar of er zijn verbanden met familieleden, vrienden.
Is dat normaal als je 12 willekeurige mensen van de straat plukt van verschillende plaatsen uit Nederland?
laten we hopen dat er van buitenaf een hoog bod op gedaan wordt en dit in de groep gegooid wordt... eens kijken hoe Hakim dan reageert....quote:Op zondag 16 februari 2014 16:57 schreef Marrije het volgende:
Wel een gave auto!
Die moeten ze gaan verkopen
Ff foto's checken, jonguhhhquote:Op zondag 16 februari 2014 16:58 schreef Burner82 het volgende:
Site van die jongens van de bootcamp: http://www.calisthenicsnederland.nl/
Nah ja, dat Utopia een verlangstuk ging worden voor alle al bestaande activiteiten is niets nieuws meer..quote:Op zondag 16 februari 2014 16:58 schreef Burner82 het volgende:
Site van die jongens van de bootcamp: http://www.calisthenicsnederland.nl/
uit het hoofd donderdag..quote:Op zondag 16 februari 2014 16:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja wanneer is er eigenlijk voor het laatst een hond geweest....
ja idd maar het zijn ook allemaal nederlanders die mediageil zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 16:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik weet het, maar... dan moet je wel heel diep zoeken en dus 7 stappen verder. Hier kennen ze elkaar direct (is 1 stap) of hebben gemeenschappelijke kennissen (is 2 stappen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |