Klopt.quote:
Hey Mortie.quote:
Oké.quote:
Oké, done.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dm je nummer hoef ik niet helemaal te uploaden
#smoothlikekrio
Zoiets had ik wel verwacht bij Chloro. Ergens is ze nu al in haar midlifecrisis beland.quote:
Je zou kroelen.quote:
Geen idee, ik zit momenteel in een all-time low.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
Whehe
Dima ben je er? Heb 10/10 tindermatch. Wat nu
Heb je al een date voor die FOK!-film?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit momenteel in een all-time low.
Ik voel je bro #feelslikedimaquote:Op zondag 16 februari 2014 23:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit momenteel in een all-time low.
kk filmquote:Op zondag 16 februari 2014 23:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je al een date voor die FOK!-film?
Ahw. Vind dit wel beetje zielig.quote:
Wrm ga jij niet met hem?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Vind dit wel beetje zielig.
Moet werken dan. Wanneer is het eigenlijk?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wrm ga jij niet met hem?
Wil je nummer van chlochlo dima?
Zullen we een topic voor hem openen?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet werken dan. Wanneer is het eigenlijk?
Ahw. Ja. Waar? FHF?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we een topic voor hem openen?
Waar dan. ;squote:
Zou gloeiend hete kaassoufflé in je nek gooien als ik je ooit met een fedora zie.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, had een fedora op m'n hoofd en een roos op m'n revers gespeld. Bij welke stond jij dan. ;s
Hahaha. True love dit.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou gloeiend hete kaassoufflé in je nek gooien als ik je ooit met een fedora zie.
Grid zullen we een topic openen voor tips hoe we chloer overhalen met dima maar de film te gaanquote:Op maandag 17 februari 2014 00:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou gloeiend hete kaassoufflé in je nek gooien als ik je ooit met een fedora zie.
Hmmm, wat stel je voor?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Grid zullen we een topic openen voor tips hoe we chloer overhalen met dima maar de film te gaan
Doe normaal.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Grid zullen we een topic openen voor tips hoe we chloer overhalen met dima maar de film te gaan
Een piemelfotoquote:Op maandag 17 februari 2014 00:21 schreef Gridlok het volgende:
Wat zou de uiteindelijke voet over de drempel zijn voor chloro om ja te zeggen tegen dima?
Bek houden, gaytaxx.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is niet voor jouw oogjes bestemd
Nee, dat niet. Maar wil wel helpen met een date vinden voor Dima.quote:
altijd de 1e.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechtsboven vind ik niet zo praktisch.
Ga rondvragen bij dat mocro sc gebeuren.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar wil wel helpen met een date vinden voor Dima.
Iemand anders dan ik.
wel toffe serie, daarbij snap ik het wel trouwens, elke aflevering staat altijd wel los zegmaar.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha Person of Interest seizoen 3Is dus nog bezig, maar ik wou de gespaarde 14 afleveringen alvast gaan kijken. Het is geen denderende serie, maar ik vond seizoen 1 en 2 wel vermakelijk, dus verwacht dat seizoen 3 vergelijkbaar is.
Mocro's.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga rondvragen bij dat mocro sc gebeuren.
Ik vind een Iraanse wel bij dima passenquote:Op maandag 17 februari 2014 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mocro's.Dima verdient beter dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |