SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JAAAAAAAAAA EN HET IS EEN GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALquote:Op zondag 16 februari 2014 15:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb het idee dat het een pingel is, kan 1 van jullie dat bevestigen?
We wachten op een 'official statement' van NAC.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb het idee dat het een pingel is, kan 1 van jullie dat bevestigen?
wat een willekeur weer, ik dacht dat Nijhuis zo van de regeltjes wasquote:Op zondag 16 februari 2014 15:08 schreef GGMM het volgende:
Mag Feyenoord heel blij zijn dat ze geen rood krijgen.
Tevens: haha die NAC-speler
Dit verbaast niemand.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:09 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens het Feyenoord-topic was het absoluut geen penalty.
Ja, deze en het Feyenoord topicquote:
Oh ja, dat is altijd zo bij Feyenoord. Laat gaan joh.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doelt denk ik op het overvolle Feyenoordtopic.
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, deze en het Feyenoord topic
Sorry.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Laat die aids lekker waar het hoort.
Nee. Wegdrinken maakt het verdriet enkel zwaarder.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je al over het verlies van Koen heen?
Zat er aardig naast met zijn aërodynamica tweet.quote:
wat een eer voor jequote:Op zondag 16 februari 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens het Feyenoord topic zitten hier alleen maar joden.
En 15-jarigen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Groningen hooliesquote:Op zondag 16 februari 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Calandquote:
Straks weer een kans met zijn pik tussen zijn billen geklemd bij de 1500m vrouwen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je al over het verlies van Koen heen?
TR gemaaktquote:Op zondag 16 februari 2014 15:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Straks weer een kans met zijn pik tussen zijn billen geklemd bij de 1500m vrouwen.
Kale man gespot.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Straks weer een kans met zijn pik tussen zijn billen geklemd bij de 1500m vrouwen.
Gisteren nog ff netjes bijgewerkt.quote:
Pics.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gisteren nog ff netjes bijgewerkt.
Ik heb mij nog niet geschorenquote:
15 min ruktijd. Net rust.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik was die mental image net kwijt.
Net frikandel speciaal nu inderdaad. Goed opgemerkt.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker hoor. Jezelf maar één keer gesneden dit keer
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 16-02-2014 om 15:17:48Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong, Fischer. #ajahee reageer retweet
Alweer.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:19 schreef Buitendam het volgende:
Apocalypse ww2 op National Geographic Channel.
1/10 seconde eerderquote:Op zondag 16 februari 2014 15:19 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 16-02-2014 om 15:17:48Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong, Fischer. #ajahee reageer retweet
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:19 schreef Gramulanion het volgende:
Dit boeit echt niemand.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:19 schreef Buitendam het volgende:
Apocalypse ww2 op National Geographic Channel.
Ook in mijn manager. Gr. Johannes.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mij nog niet geschorenIk voel mij momenteel een stuk knapper dan Pellé. Pellé gaf overigens de assist vandaag. Zowel Janmaat als hij zitten in mijn voetbalmanager
Ja. Dan ga je gewoon expres tegen iemand zijn hand aanschietenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:24 schreef Gramulanion het volgende:
PerezElke bal op de hand een pingel zou echt het kutste idee ooit zijn.
Wel een leuk biljard/curling aspect zou het geven. Het gericht mikken op handen via een zo mooi mogelijke baan.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:24 schreef Gramulanion het volgende:
Dan moest Heracles er 2 hebben tegen Cambuur.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:24 schreef Gramulanion het volgende:
Drm vroeg ik t.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar daar post ik nu niets over.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:35 schreef Heeinz het volgende:
Dit boeit iedereenGoud is wel binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het heeft bijna een week geduurd na het verlies tegen PSV maar je bent terug.
Cillessen -quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stinho, hoeveel punten heb jij in de manager? Ik tot nu toe 14 met Finnbo, Ziyech en Rhijn nog te gaan
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen -
Blind -
Vriends -
Leerdam -2
Ortiz 3
Pröpper 2
Piazon 2
Ziyech -
Hupperts 2
Uth 3
Finnbogason -
-------------------+
10
Ok.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen -
Blind -
Vriends -
Leerdam -2
Ortiz 3
Pröpper 2
Piazon 2
Ziyech -
Hupperts 2
Uth 3
Finnbogason -
-------------------+
10
Bedankt.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen -
Blind -
Vriends -
Leerdam -2
Ortiz 3
Pröpper 2
Piazon 2
Ziyech -
Hupperts 2
Uth 3
Finnbogason -
-------------------+
10
Loop jij niet wekelijks af te geven op mensen die met hun manager bezig zijn in de live topics?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen -
Blind -
Vriends -
Leerdam -2
Ortiz 3
Pröpper 2
Piazon 2
Ziyech -
Hupperts 2
Uth 3
Finnbogason -
-------------------+
10
Ik ben hypocriet, rustig.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Loop jij niet wekelijks af te geven op mensen die met hun manager bezig zijn in de live topics?
Echt hequote:Op zondag 16 februari 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat gejank op de scheidsrechterKijken hoe vaak Ajacieden daar vervolgens weer van beticht gaan worden vandaag.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat gejank op de scheidsrechterKijken hoe vaak Ajacieden daar vervolgens weer van beticht gaan worden vandaag.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij kwam toch uit Twente? Dan is het ook wel logisch dat men dat denkt.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En het beroep van Nijhuis z'n moeke wordt weer gezongen
Het erge is. Volgens mij hebben de meeste het zelf daadwerkelijk niet door hoe selectief en hypocriet hun verontwaardiging is.quote:
Echt hequote:Op zondag 16 februari 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het erge is. Volgens mij hebben de meeste het zelf daadwerkelijk niet door hoe selectief en hypocriet hun verontwaardiging is.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het erge is. Volgens mij hebben de meeste het zelf daadwerkelijk niet door hoe selectief en hypocriet hun verontwaardiging is.
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:04 schreef GGMM het volgende:
http://fok.nl/sherlock/?by=&about=Nijhuis¬intopic=0
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:04 schreef GGMM het volgende:
http://fok.nl/sherlock/?by=&about=Nijhuis¬intopic=0
Stijn is reëel zoals altijdquote:Op zondag 16 februari 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Nijhuis is voor Feyenoord.
In before 100 quotes dat ik een calimero ben
Uh, oké.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:14 schreef Heeinz het volgende:
Kees Kwakman komt bij het gemeentehuis.
'Ik wil graag mijn naam laten veranderen.'
'En hoe wilt u graag heten?'
'Jan.'
?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:14 schreef Heeinz het volgende:
'Jan.'
Jij maakt wat mee als loketmedewerkerquote:Op zondag 16 februari 2014 16:14 schreef Heeinz het volgende:
'Jan.'
Jan Kwakman?quote:
Ja. Als Keesje zijn naam wil veranderen verwacht je toch dat hij zijn achternaam bedoelt. Maar blijkt het alleen zijn voornaam te zijn.quote:
watquote:Op zondag 16 februari 2014 16:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja. Als Keesje zijn naam wil veranderen verwacht je toch dat hij zijn achternaam bedoelt. Maar blijkt het alleen zijn voornaam te zijn.
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja. Als Keesje zijn naam wil veranderen verwacht je toch dat hij zijn achternaam bedoelt. Maar blijkt het alleen zijn voornaam te zijn.
Wat is de humorquote:Op zondag 16 februari 2014 16:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat een arrogantie xDquote:Op zondag 16 februari 2014 13:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je impliceert hiermee dat Ajax eerste wordt?
Wat een stuitende arrogantie bij deze gasten. Wie weet wint Feyenoord wel in de Kuip van FC Neuzenvreugd en verliezen ze tegen Twente. Dan is het
met jullie "kampioenschapje" hoor.
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:17 schreef Stiggie het volgende:
Nieuwe editie komt er binnenkort aan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |