of je zendt het tegelijk uit of je biedt de mogelijkheid om alsnog een wedstrijd te kijken. Maar eerder deze OS waren er wel twee of soms drie wedstrijden tegelijk op stream dus ik snap niet dat dat vandaag, op een redelijk rustige sportdag niet ook zo was.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
ik zie de logica toch niet helemaal
Dat laatste bedoelde ik ook vooral.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of je zendt het tegelijk uit of je biedt de mogelijkheid om alsnog een wedstrijd te kijken. Maar eerder deze OS waren er wel twee of soms drie wedstrijden tegelijk op stream dus ik snap niet dat dat vandaag, op een redelijk rustige sportdag niet ook zo was.
in andere landen waren er wel meer streams, in Canada kon je alles op stream volgen..... als je daar woont tenminstequote:Op maandag 17 februari 2014 18:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat laatste bedoelde ik ook vooral.
Vanochtend waren er gewoon 4 streams curling.
Vanmiddag maar 1, terwijl er in totaal maar 5 streams liepen. Dan kun je ze volgens mij ook allemaal streamen.
Dat is wel weer wat overdreven hoor, voordat de dames uit Sochi over zijn gekomen om je weer los te maken.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef Ferry_76 het volgende:
Ik snap er geen hout van, maar ik heb vanochtend toch geboeid naar GB tegen Rusland gekeken..
die ogenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:51 schreef Wombcat het volgende:
Ze kijkt daar anders niet erg charmant.
Eve en Anna zijn het wachten wel waard!quote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is wel weer wat overdreven hoor, voordat de dames uit Sochi over zijn gekomen om je weer los te maken.
Ze wil dat de steen door het draaien nog wat meer naar het midden komt vandaar vegen aan de achterkant.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:34 schreef Monopoly_Man het volgende:
Mijn favoriete curlingvideo van dit toernooi.
[ afbeelding ]
Ik denk ook niet dat het zin heeft maar je kunt het altijd proberen, het kan in elk geval geen kwaad.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:03 schreef Monopoly_Man het volgende:
Ik keek er naar met commentaar van een van de Canadese curlers en die zeiden dat het echt helemaal geen zin heeft. Schuin ervoor wel, maar erachter echt niet.
Curling is sowieso niet iets waarbij je denkt, ja dit is zinvol.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:03 schreef Monopoly_Man het volgende:
Ik keek er naar met commentaar van een van de Canadese curlers en die zeiden dat het echt helemaal geen zin heeft. Schuin ervoor wel, maar erachter echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |