SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 17 februari
Mannen
8:00 Kwalificatie
10:30 Finales
Deelnemers (Niet volledig):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlanders:
Bell Berghuis[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Klopt.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:55 schreef Uccie het volgende:
Het is een bellvrije finale, geen berghuis, brockhoff en jacobellis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 10:55 schreef Uccie het volgende:
het is bell wat de klok niet slaat.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:55 schreef Uccie het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 10:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Klopt.Ik moest hier veel te hard om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
[..]
Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik moest lachen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
[..]
Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
[..]
Klopt.Belde al eerst aan, deed Hassani open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig post ik dit 2 seconden na jouquote:Op zondag 16 februari 2014 10:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest hier veel te hard om lachen![]()
Jacobellis weer niet goed genoegquote:
Wel een Belle in de kleine finale..quote:Op zondag 16 februari 2014 10:55 schreef Uccie het volgende:
Ik had het gisteren nog over je....2xquote:Op zondag 16 februari 2014 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig post ik dit 2 seconden na jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |