wat een onzin.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso heeft het weinig zin als RKC erin blijft, geen enkele mogelijkheid tot stabilisatie en die lage begroting. Bij eventueel lijfsbehoud moeten ze ook volgend jaar strijden tegen degradatie.
helemaal mee eens, veruit minst aansprekende club uit de eredivisiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso heeft het weinig zin als RKC erin blijft, geen enkele mogelijkheid tot stabilisatie en die lage begroting. Bij eventueel lijfsbehoud moeten ze ook volgend jaar strijden tegen degradatie.
In elk geval de club met het minste aantal toeschouwers.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:03 schreef Adames het volgende:
[..]
helemaal mee eens, veruit minst aansprekende club uit de eredivisie
In dat afgebeunde stadion.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
In elk geval de club met het minste aantal toeschouwers.
Ik denk dat dat meer over de rest zegt dan over die ploegen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:28 schreef o.us2.0 het volgende:
Volgens mij is dit een van de weinige seizoenen waarbij beide promovendussen zich eredivisiewaardig tonen.
Normaliter zitten ze vaak in de degradatiezonde (alhoewel GAE er heel dichtbij zit maar 4 punten verschil met nr. 16 is veel).
*Promovendiquote:Op maandag 17 maart 2014 19:28 schreef o.us2.0 het volgende:
Volgens mij is dit een van de weinige seizoenen waarbij beide promovendussen zich eredivisiewaardig tonen.
Normaliter zitten ze vaak in de degradatiezonde (alhoewel GAE er heel dichtbij zit maar 4 punten verschil met nr. 16 is veel).
Ook? Ik denk vooral.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
*Promovendi
Wat je zegt klopt, maar het heeft ook met de eredivisie van tegenwoordig te maken..
Die 3 clubs die verdedigend spelen hebben idd een groter risico om eruit te vliegen in de nacompetitie . Zie VVV en de Graafschap van een paar jaar terug : in de competitie verdedigen en vervolgens in de nacompetitie het moeilijk krijgen omdat ze niet meer weten hoe ze moeten aanvallen .quote:Op maandag 17 maart 2014 19:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch zie ik wel een verschil tussen Cambuur/GAE/RKC en clubs als Utrecht/Roda/NEC.
De eerstgenoemden spelen vaker aanvallend en met meer passie, alsof ze niets te verliezen hebben.
De laatstgenoemden spelen verdedigender en bij vlagen apathisch alsof het besef van kunnen degraderen niet aanwezig is.
Daarom blijf ik mij persoonlijk nog zorgen maken om mijn eigen club, er is echt wel genoeg kwaliteit om in de Eredivisie te blijven maar in deze fase moet je 90 minuten knokken, zeker als je onverhoopt in de nacompetitie terecht komt.
NEC draaide vorig jaar in de tweede seizoenshelft al belachelijk slecht, vervolgens kwamen er in de zomer allemaal rare spelers, draaien een bedroevende eerste seizoenshelft en halen vervolgens doodleuk weer allemaal rare spelers.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:50 schreef Caland het volgende:
Je ziet ook wel dat de twee clubs die onderaan staan een wat paniekerig beleid hebben gevoerd dit seizoen. NEC die in de winterstop opeens overal en nergens spelers vandaan hebben geplukt en Roda die een rookie als trainer hebben aangesteld.
NEC is qua aanval de 8e ploeg, het probleem is juist dat het verdedigend zwaar onder de maat is.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch zie ik wel een verschil tussen Cambuur/GAE/RKC en clubs als Utrecht/Roda/NEC.
De eerstgenoemden spelen vaker aanvallend en met meer passie, alsof ze niets te verliezen hebben.
De laatstgenoemden spelen verdedigender en bij vlagen apathisch alsof het besef van kunnen degraderen niet aanwezig is.
Kan mij seizoenen herinneren dat de nummer 18 (clubs als Willem 2, Excelsior of RBC) aan het eind van het seizoen met minder dan 10 punten naar de JL gingen. Waar de kampioen vaak 8/9 keer meer punten van hadquote:Op maandag 17 maart 2014 19:31 schreef Mark het volgende:
Dit is gewoon een raar seizoen: bovenin worden ontzettend veel punten verspeeld, en onderin worden meer punten gehaald dan andere jaren. Gat tussen nummer 1 en 18 zal waarschijnlijk historisch klein zijn.
Valt wel mee hoor, ik pak willekeurig 2 seizoenen:quote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kan mij seizoenen herinneren dat de nummer 18 (clubs als Willem 2, Excelsior of RBC) aan het eind van het seizoen met minder dan 10 punten naar de JL gingen. Waar de kampioen vaak 8/9 keer meer punten van had.
Van welke site haal je dit vandaan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik pak willekeurig 2 seizoenen:
2007/2008: 45 punten verschil
[ afbeelding ]
2003/2004: 54 punten verschil
[ afbeelding ]
Terwijl vorig seizoen: 53 punten vershil
[ afbeelding ]
Lijkt op http://www.liveuitslagen.nl/quote:
RKC mag anders ook wel aardig broekpoepen komende tijd...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:09 schreef DeParo het volgende:
Het ziet er niet goed uit voor Roda JC en NEC in ieder geval.
als ze (RKC) die verliezen, denk ik dat ze wel laatste worden. Hebben nog een zeer zwaar programma in de laatste 5 wedstrijden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:44 schreef Blinker het volgende:
Ik kijk uit naar:
zondag 30 maart 2014 14:30 Roda JC Kerkrade - RKC Waalwijk
Ikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:19 schreef hafcfan het volgende:
Welke klap josti's stemden er op Heracles?
Ik nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:44 schreef Blinker het volgende:
Ik kijk uit naar:
zondag 30 maart 2014 14:30 Roda JC Kerkrade - RKC Waalwijk
Dan heb je er echt geen verstand van, maar ik zie dat je voor Twente bent wat een hoop verklaart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |