mensen die via een veel te dure operator een reis boekenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:42 schreef shaderon het volgende:
FUCK COR EN DON. FUCK DIE TERING RECLAME
Euh... heetste qua uiterlijk bedoel je? Ik snap het even niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:29 schreef MineraalWater het volgende:
We weten allemaal dat ik de heetste ben in de SC. Sorry adora die plek is al bezet.
Emma is de heetste maar nice tryquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:29 schreef MineraalWater het volgende:
We weten allemaal dat ik de heetste ben in de SC. Sorry adora die plek is al bezet.
He?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:18 schreef TJV het volgende:
david al je topics worden linea recta naar onz verplaatst, stop er toch eens mee
Nee, dat metaal binnen in hem wil nog wel een verhitten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Euh... heetste qua uiterlijk bedoel je? Ik snap het even niet.
Dickpics? WTF? Wie wil dat nou zien...quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:14 schreef TJV het volgende:
Ik ga die dickpics niet op FOK! posten, gek.
Ze lijken groter op een mobieltje schermquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:14 schreef TJV het volgende:
Ik ga die dickpics niet op FOK! posten, gek.
Mij verwarren. Het is je gelukt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, dat metaal binnen in hem wil nog wel een verhitten.
MineraalWater is een soort van Ironman maar dat moet hij verder zelf maar vertellenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mij verwarren. Het is je gelukt.
Waar blijven jouw dickpicks dan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mij verwarren. Het is je gelukt.
En wat ben ik dan als ik blijkbaar niet de heetste mag zijn?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
MineraalWater is een soort van Ironman maar dat moet hij verder zelf maar vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |