wat een enorme henken zegquote:
Tsja dat kijkt mij sowieso heerlijk, gewoon even dik winnen daar in die kuip vol schuimbekkend tuig. Zelfde avond huldiging nogquote:Op maandag 17 februari 2014 09:09 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon Pelle, Immers en Vilhena gele kaart laten pakken en vervolgens met 1-5 winnen in de Kuip. Lachend die 4e schaal ophalen, iedereen bedanken en tot volgend seizoen.
Mwah we hoeven ze ook niet omhoog te praten. Ajax heeft een begroting van 2 keer die van Salzburg, en gewoon betere spelers. Geen garanties natuurlijk maar die gasten moet je gewoon pakken anders is het een blamage imo.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:13 schreef Scorpie het volgende:
Red Bull gaat nog lastig worden overigens. Gasten hebben een behoorlijk goed elftal staan.
Die havenratten even de muil snoeren door met 0-4 eraf te gaan. Een stille kuip en je weet dat het goed gaatquote:Op maandag 17 februari 2014 09:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tsja dat kijkt mij sowieso heerlijk, gewoon even dik winnen daar in die kuip vol schuimbekkend tuig. Zelfde avond huldiging nog
Ik moet nu al glimlachen als ik eraan denk. Die smeerlappen zijn al weken aanstekers aan het verzamelen...lelijke bekken trekken hoeven die mafkezen niet op te oefenen, nee, een 0-4 zou prachtig zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die havenratten even de muil snoeren door met 0-4 eraf te gaan. Een stille kuip en je weet dat het goed gaat
Na de wedstrijd niet inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2014 09:49 schreef Planga het volgende:
2-4 zou mooi zijn en dan niet eens juichen.
Het maakt mijn dag nu alquote:Op maandag 17 februari 2014 09:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik moet nu al glimlachen als ik eraan denk. Die smeerlappen zijn al weken aanstekers aan het verzamelen...lelijke bekken trekken hoeven die mafkezen niet op te oefenen, nee, een 0-4 zou prachtig zijn.
[..]
Na de wedstrijd niet inderdaadMaar tijdens het scoren gewoon snoeihard juichen voor dat stinkvak van die havenarbeiders
![]()
Het water staat in mijn mondquote:Op maandag 17 februari 2014 09:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het maakt mijn dag nu alHet zou echt geweldig zijn. 40.000 doorgesnoven maasvlaktepaupers waarbij dat Ajax tenue als een rode lap voor een stier werkt. De haat die van die verontwaardigde calimero-bekkies afstraalt, en de wetenschap dat als ze verliezen het een kutseizoen wordt. En ook al winnen ze dan hebben ze alsnog 2 keer verloren van Ajax. Wat is het toch fijn om voor Ajax te zijn tegenwoordig
Daarmee zouden we die gehele club kunnen opkopen en opdoeken waarna de verloren schuimbekkende havenslaafjes niet meer weten wat ze met hun zure leven moeten doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarmee zouden we de gehele schuld van Feyenoord kunnen aflossen.
We kunnen ook altijd het clublogo en het shirt aanpassen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daarmee zouden we die gehele club kunnen opkopen en opdoeken waarna de verloren schuimbekkende havenslaafjes niet meer weten wat ze met hun zure leven moeten doen.
Hij speelt toch juist als rechtshalf?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speelt hij nooit meer, alleen de eerste 3 of 4 wedstrijden daar gespeeld. Denk het niet.
Even een ochtendje wat simpel plezier voor de maandagquote:Op maandag 17 februari 2014 10:41 schreef Tyron het volgende:
Dit topic krijgt het niveau van het Feyenoord topic. Laten we het lekker over Ajax hebben.
Of over Eriksenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:41 schreef Tyron het volgende:
Dit topic krijgt het niveau van het Feyenoord topic. Laten we het lekker over Ajax hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |